HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 04: Gyümölcsök once again...

-=RockerLaLee=- 2009.03.29. 11:00

Újabb teszt, újabb gyümölcsökkel, amiket most hétvégén próbáltunk ki...

 

Kezdjük a rózsaszínben pompázó El Hennawy Málna ízűvel...

 

 

 

 

 

 

 


Dohány:  
viszonylag nedves volt, ágak nem voltak jelen.

- Íz és illat:  a málnától kicsit eltérő illata van, bár nem annyira zavaró. Az íze kifejezetten jó volt, bár az elején még kicsit keserédes volt.

- Füst: a dohányt kipróbálása után elneveztük Füstkirálynak. Ennyi füstöt még életemben nem láttam, amennyit ez produkált. Nem mellesleg szép fehér és sűrű füst volt. Pillanatok alatt betöltötte a szobát.

- Összhatás:   4/5,   kellemes élmény ez a kis málnás dohány, és a füstje miatt kiválóan alkalmas füstkarikák fújására. Egyedül az íze lehetne egy picivel jobb..


 

Ismét déligyümölcs következik: El Hennawy Banán ízű...

 

 

 

 

 

 

 

Dohány:  elég nedves volt, bár ez valószínűleg a friss bontásnak köszönhető.

- Íz és illat:  " - Banános csoki, nem? - Jaja, az bizony.. szerinted? - Banános csoki.."  Körülbelül így zajlott le a dohány debütálása. Illata banános (ha még egy kicsit érződik is rajta, hogy "műillat"), íze pedig egyértelműen a banános csokira hajaz. Finomság :)

- Füst: Átlagosnál kicsit jobb füstje volt, bár sűrűsége változó volt. Azért ebből is szép karikákat lehet fújni.

- Összhatás:   5/5,   szkeptikus voltam a banános dohánnyal szemben, de kellemeset csalódtam: kiváló íz, egész jó füst.. A dohányt 'működés közben' megcsodálhatjátok a Pandora's Box videó legvégén. Ajánlom hozzá a banános csokit, vagy simán banánt. VIGYÁZAT!! A mindjárt-leharapom-a-cső-végét effekt itt is jelen van, úgyhogy csak óvatosan :) 


 

Címkék: teszt dohány tobacco vízipipa nargile waterpipe

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr401031013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.03.29. 12:52:51

Dohány tesztelő a munkád, vagy valami hasonló?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.03.29. 18:06:25

@Tomlion: Háhá ez jó :D
Munkám konkrétan nincsen, a vízipipázás csak egy hobbim és szeretem megosztani a tapasztalatokat másokkal. Sokan azt hiszik, hogy a vizipipa olyan mint a cigaretta, pedig abszolút nincs igazuk. Majd lehet erről is írok valamit :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.03.29. 20:41:45

Csak annyit tudok a vizipipázásról, hogy kevesebb bene a nikotin, meg, hogy tovább tart mint a sima cigi.
Végül csak azt kérdezném, hogy a Pandora's Box-ban melyiket szívtad (a kettő közül)? :P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.03.29. 21:25:03

Hogy kevesebb-e benne a nikotin azt nem tudom, viszont tény, hogy a káros anyagok a vízbe, a pipatestbe, illetve a szívőcsőbe ragadnak le, ahelyett, hogy az ember tüdejébe menne. Nem mellesleg, fehér, tiszta füstje van, kellemes íze és valóban tovább tart, mint a cigaretta. Plusz erre nem nagyon lehet rászokni.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.03.29. 21:30:47

A Pandora's Box végén (mint írtam a tesztben) a banánosat szívtam :) Finom az nagyon.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.03.30. 06:46:06

Ja !!! Tényleg !!!
Bocsi, csak az összhatást a banánosban nem olvastam végig az összhatást, csak az 5/5-öt néztem meg és nam olvastam végig. XP

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.05.18. 15:55:28

Nagyszerű már majdnem mindent tudok, de azért muszály írnom egy kommentet, mert egy valami nem hagy nyugodni! A vizipipába tehát kell víz(neve is mutatja), szén, ami felénk egyáltalán nem található, de a dohányra lennék kiváncsi, hogy ezek mind ilyen speciális dohányok hogy ez csak vizipipához, vagy ezek egszerű pipa, cigaretta dohányok?

Zárójel 2009.06.09. 20:57:13

@-=RockerLaLee=-: Az egyik csoporttársam mégis függő lett XDXDXD

Victor 2009.06.10. 09:27:01

@-=RockerLaLee=-: egy szál cigiben van átlagosan 0,8% nikotin. A pipadohányban pedig 0,5% (az egész dobozban)

cset-o 2009.06.26. 00:11:29

A legjobb dohány az életemben a banános.Szerintem annak van a legjobb íze.

Csibgangsta 2009.08.20. 21:38:14

Nemtalálható felétek? Szén? ember bemész akármilyen boltba ott biztos találsz még a leglepukkantabb vegyesboltban is szerintem legalábbis itt ÉRDEn..

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.21. 00:10:43

@Csibgangsta: Azért 'ember', Békéscsaba kicsit más tészta, mint a fővároshoz közeli Érd. Itt a leglepukkantabb vegyesboltban nincs szén, főleg nem olyan, amilyen ehhez kellene. Azért én sem vagyok hülyegyerek, az összes helyet ismerem a környéken, ahol lehet kapni szenet, csak kissé pofátlanság, hogy a Budapesti ár majd' dupláját fizetem érte..

csiga.. 2011.05.21. 16:23:02

fhu én egyszer vettem banánosat de szerintem nem jó..:S 6szor mostam ki utána a pipámat és olyan szar utóíze volt...:S
süti beállítások módosítása