HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 17: Már megint menta...

-=RockerLaLee=- 2010.09.09. 21:17

Számotokra ismerős íz következik, hiszen már 2 márka mentás dohányát teszteltem. Lássuk, az Al-Waha cég mit nyújt ilyen téren...

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 - Dohány:  Az Al-Wahától megszokott, kissé igénytelen (ám szép grafikás) kartondobozban történelmi pillanat várt: aromaőrzős csomagolás, de régen láttam ilyet Al-Waha dohánynál! A fólián angolul a "Legjobb Francia Dohány" felirat található. Egyelőre még nem jöttem rá, miért. (Az Al-Waha jordán márka, talán az importőr francia?) Egyből szembeötlik a dohány színe, ami kérem szépen ZÖLD! Akárcsak a korai Al-Sultan menta, ez is aprított spenót (sóska?) hatást kelt, ami számomra abszurd és mókás volt. A dohány aprítottsága egész jó, ezt a sok nagyobb ág rontja le viszont.

- Íz és illat:  A dobozba szippantva a számomra megszokott El-Hennawy / Al-Sultan féle erős mentolos illat fogadott, bár inkább utóbbihoz áll közelebb. Az íze igen kellemes, az El-Hennawyhoz képest jobb, az Al-Sultant pedig épp nem éri el. Talán azért, mert nem olyan hűvös és kicsit "tompább" annál.

- Füst:  Az elején lassan beindult, mire én levettem a hőtartó sapkát. Ennek hatására a füstmennyiség jelentősen megcsappant, úgyhogy inkább visszaraktam a sapit és innentől WHOA! Habár nem teljesen a dohány, hanem a CocoBrico érdeme, de kb. másfél órán keresztül jött a hatalmas füst, ráadásul a legvégén is annyi jött, mint az öngyulladós szén legjobb pillanataiban.

Összhatás:   4/5,  kellemes dohány, de nem a legjobb a mentások között. El-Hennawyt übereli, de sajnos az Al-Sultanhoz nem ér fel. Ellenben míg ezek ritkább példányok, nehezebben lehet hozzájuk jutni, addig Al-Waha mentát majdnem mindenhol láttam. Keverve ugyancsak kiváló lehet, aki esetleg próbálta ossza meg velem a tapasztalatokat. 


 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr982284441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.09.09. 22:56:17

@Lalee: Ha jobbnál jobb dohányokat szívsz nem em szoksz hozzá a minőségi termékhez és nem nő meg az elvárás? Ment a füst négyszög?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.09.09. 23:41:28

@Dark White:
Természetesen nőnek az elvárások.. ha találsz egy kiváló dohányt, akkor továbbra is inkább azt fogod venni, mintsem az ugyanannyiba kerülő, de gyengébb fajtát. Négyszöget egyszer próbáltam, akkor valami hasonló ment.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.09.10. 15:12:58

a közel jövőben én is próbálok majd egy mentásat...:

Dj.Pk 2010.09.11. 09:07:28

Én próbáltam keverni, egy mentás-málnásat, és szerintem egész szép lett a végeredmény... Sok füst, finom íz:) Valami olyan érzés, mintha szénsavas füstöt "Innék":)

VictoryA 2010.09.11. 13:24:57

Egyik kedvenc mentás dohányom .. nagyon kellemes az íze .. a Nakhla menta kicsit olyan hányingerkeltő számomra, nem tudom miért ,de ez tökéletes..kár hogy nehezen beszerezhető számomra .
süti beállítások módosítása