HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - Különkiadás! - A füstölő

-=RockerLaLee=- 2010.09.15. 12:46

 

 

A vízipipázáshoz valamilyen szinten hasonló füstölőzésről szól ez a különkiadás. A videóban betekintést nyerhettek a füstölőzés világába, elmondok néhány dolgot a hozzávalókról, használatról, általam megismert márkákról és illatokról, illetve néhány előny/hátrány a füstölő mellett... Lejjebb megtaláljátok az általam eddig használt (és kedvelt) füstölők listáját!

A videó felvételei még 2010. nyár elején készültek. Ismételt hatalmas köszönet páromnak (L), aki bevezetett ebbe a füstölős világba :)

-----------------------------
Zene:
World of Warcraft OST - Elder's Hearth
World of Warcraft OST - Bad Juju Bar & Grill
World of Warcraft OST - Hunter's Refuge
World of Warcraft OST - Smoke Lodge

Mindegyik zene a World of Warcraft fogadóinak, kocsmáinak zenéjét tartalmazó Taverns Of Azeroth nevű albumról való.

Itt egy lista az általam eddig használt és kedvelt füstölőkről:

Shrinivas Sugandhalaya:

  • Fantasy (Fantázia)

  • Nature (Természet)

  • Super Hit (jellegzetes füstölőillat)

 

HEM:

  • Sandal Cinnamon (Szantál - Fahéj)

  • Cinnamon-Orange (Fahéj - Narancs)

  • Cinnamon-Apple (Fahéj - Alma)

  • Forest (Erdő)

  • Rain Forest (Esőerdő)

  • Piros Dragon's Blood (Sárkányvér)

  • Kaamasutra (Ejnye-bejnye)

  • Precious Chandan

  • Passion Fruit (Maracuja)

  • Madre De Dios De Montserrat (Montserrat-i Isten anyja :O)

  • Iris (Írisz [virág])

  • Potpourri (Szárított növényekből készült szobaillatosító)

  • Frangipani (Frangipani [virág])

  • Divine Harmony (Szent Harmónia, kb ugyanaz, mint a SAC Moon)

  • Coconut (Kókusz)

  • Clove (szegfűszeg)

  • Vanilla-Orange (Vanília - Narancs)

 

SAC:

  • Moon (Hold)

  • Fairy Dreams (Tündérálom)

  • Green Apple (Zöldalma)
     

 

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr202297823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fxcpr0 2010.09.15. 20:23:24

Régebben mi is használtunk füstölőket. :)
Valahol megtalálom gyújtok egyet énis.

VictoryA 2010.09.15. 21:53:15

jó bemutató lett..én a pipázó helyiségemben szoktam füstölőzni ha épp nem pipázom van ennek is egy hangulata szerintem ,gyertyafényben gomolygó füst ,gitár kezedben (talán azért jutott eszembe ez mert láttam a videódban egy gitárt) és elvagy csendes zene mellett ..bár igaz ahogy mondtad is a pipázás élményével lehetetlen összehasonlítani .. még hozzáfűzésként annyit hogy az én kedvenceim:
HEM: Chandan
Asoka trading company : Darshan
Shrinivas Sugandhalaya(jólírtam?) : Geet Govind
Super Hit
van egy sajátos erőteljes illatuk ..sokan nem szeretik őket de nekem pont ezért jönnek be

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.09.16. 09:13:51

Én nem vizipipázom, az iskolámban tanít egy toxikológus, és ő magyarázta el, hogy más téren, de károsabb mint a cigi. Füstölőzni is csak régen, mert mára nem találok sehol.
LaLee, a bal kezeden lévő kartkötőt mennyiért vetted? :) Én is a napokban vettem hasonlót, és érdekel, máshol mennyibe kerül

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.09.16. 10:58:21

@MetalBogyó:
Azt a karkötőt kb. 4 éve vettem, akkora olyan 700 forint körül volt..

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.09.16. 14:25:20

@MetalBogyó: Már minden káros!
De,tényleg a konzervkaja rákot okoz!
@-=RockerLaLee=-:
Ja és Lalee én sem vízipipázok de néha szoktam füstölőzni!Nem tod megmondani mikor lesz kész a Kérdezz-Felelek?Nem akarlak sürgetni csak nagyon várom!

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.09.16. 14:30:23

Ilyen füstölőtartóm van nekem is!
@-=RockerLaLee=-: Bemutatod a füst négyszöget v. a háromszöget?

Dj.Pk 2010.09.16. 14:55:27

hehe, füstkéz:) Lehet hogy nem ide tartozik, de neked Nylon húros gitárod van?

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.09.16. 15:08:09

@-=RockerLaLee=-: Nah, erre tőlem elkértek egy ezrest, és még le is van csiszolva a szegecs...
@Dark White: Na igen, mindenről kiderül, hogy így vagy úgy sietteti a halált. Pl. a zsír. És nem utolsó sorban az élet...:D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.09.16. 15:56:08

@Dj.Pk: Aha, ami itt látszik az nylonos.

@Dark White:
A Kérdezz - Felelek videók már készen vannak, csak feliratozni kéne őket, egyszer rászánom magamat. Mindenek előtt azonban egy játékbemutató lesz, nem akarom K-F-el kezdeni az évadot.

CFC117 2010.09.16. 18:37:29

Légyszi LaLee nézd meg az e-mailem :)

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.09.16. 19:30:50

@-=RockerLaLee=-: Bemutatod a füst négyszöget v. a háromszöget?

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.09.17. 21:35:52

@MetalBogyó: Nem kell mindent elhinni!Az élet nem sietteti annyira a halált mint ha eljönne érted a jó öreg Kaszás!XD
Na persze a zsír már vetekszik ezzel a feltevéssel!

Ja és ha szembe fújnak Off-al az sieteti a halált?

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.09.17. 22:41:02

@Dark White: Jah, amúgy minden káros mostanság, még az is ha beszívod a "Friss, tiszta" levegőt.

kófic 2010.09.18. 12:37:18

hali!csak ajánlani szeretnék pár füstölőt,amit utoljára mutattál és mondtad hogy a kedvenced, olyat már nekem is volt szerencsém kipróbálni, egy ahhoz - emlékeim szerint - nagyban hasonlíthatót szeretnék ajánlani.Szerintem jobb is mint a fent említett. A Nag Champa termékei árban kicsivel drágábbak, de megéri kipróbálni -asszem duplája egy 20-as HEMnek - ( www.nagchampa.com/incense_saibaba.html# )Mo.-n a lapos dobozos fekete és kék termékekkel találkoztam idáig.A HEM termékek közül pedig ha szereted az eredeti szantál illatát, mellé tökéletes kiegészítő lehet a szegfűszeg (clove) ha bírod az édesebb illatokat mindenképpen ajánlom a mirha (myrh) vagy a tömjén kipróbálását, valamint a Moon termék is nagyon jó, én főleg ezeket vásárolom, mivel én is már belefutottam pár potya vásárlásba nem igen kísérletezek, maradnak a jól bevált illatok... na csak ennyit akartam.. jó füstölgést:)

Grizliee 2010.09.18. 13:36:49

Ejnye Lalee, nyitott ablak mellett füstölőzni :D Amúgy régebben (1-2 éve) mi is használtunk füstölőket. Megyek keresek egyet

Jáger.XD.György 2010.09.20. 21:44:37

Jó a vidi ép most is füstölök HEMEST PROBBÁLOM LEGINKÁBB

gyredaniel 2010.10.11. 16:04:44

Nekem is olyan vizipipám van mint a háttérben XD csak az enyémnek a csöve fekete :D

JoysticK 2010.11.10. 21:36:56

Üdv!
A videó alapján nem tűnt rossznak ez a füstölősdi, ezért ki is próbáltam egy SAC Dragons Blood-ot, elég sok füstje volt, és nagyon tetszett, ahogy a monitorom előtt állt a füst :D Most a napokban vettem egy HEM Kókuszos füstölőt, és valami eszméletlen jó! Nekem eddig ez jött be leginkább.
Akinek van rá lehetősége, és szereti a kókuszt vagy az édes illatokat, annak csak ajánlani tudom ;)

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.21. 14:21:26

én próbáltam ópiumos füstölőt asszem pink doboza van

Roannes 2010.12.24. 17:44:46

Én ma kaptam egy ilyen Egyiptomos fém tartót, Hem - Coconut füstölővel. Nem rossz, csak nagyon kicsi a füstje, és a tartón is túl pici a lyuk :(

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2011.01.04. 16:44:03

Ajánlom a HEM-Everest nevű füstölőt, nagyon kellemes!

Deas 2011.01.18. 23:28:15

Ajánlanám a Cannabis-ost és az Opium-ost...nem fogsz beállni tőle,kellemes hasonló illatuk van.
süti beállítások módosítása