HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 18: Nyolc után?

-=RockerLaLee=- 2010.10.13. 23:50

Legutóbbi Budapesti kiruccanás során $a$ barátom ajánlotta eme dohányt, ami nem más, mint a Nakhla csokismenta ízű dohánya...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tesztet párommal közösen (:o*) 82 centis egyiptomi Top Mark pipával végeztem, gyári csővel, magas hagyományos kerámiával, 2 db egész CocoBrico szénnel, 4 réteg alufóliával egy vonalban lyukasztva (by $a$), alufóliából készült távtartóval, hőtartó sapkával. Nagyjából 90-120 percig tartott a menet. 

 - Dohány:  Ez a dohány a Nakhla 'Sheherazade' (gyk. Seherezádé) szériájába tartozó dohánya. Őszintén szólva nem tudom mi a különbség az alap-Nakhla és a Sheherezade között; olyan kisebb széria ez, mint az igénytelen csomagolású El-Basha termékek. A doboz egyébiránt ízléses, zöld színű és nyomifejű néni látszódik rajta. Sheherezade mintás aromaőrző és egy sima nylon fólia mögött rejtőzik a (látszólag is több, mint) 50g dohány, ami inkább nyálkás mint nedves, illetve egy-két kisebb nagyobb ág is van benne. 

- Íz és illat:  A dobozt kinyitva kiváló, lágy csokoládé- / cappuccinoillatot éreztem, a mentáé kevésbé volt jelen. Mindez megcserélődött, amikor kibontottam és szétszedtem a dohánytömböt. A csokoládéillat itt már nem volt annyira karakteres, helyette leginkább a menta jellegzetes 'orrunkat is tisztíccsa' illata volt a fő, illetve egy érdekes alkoholos / rumos illatot (mint a Sportszelet) véltem felfedezni. Az izzítás után eleinte csak a klasszikus mentaízt kóstolhattam meg, de szép fokozatosan bejött a lágy és finom csokoládéíz. Kezdetben ugyan érezhető volt egy kis kesernyés mellékíz, mintha étcsokit enne az ember, de szerencsére a vége felé ez eltűnt és maradt a kellemesen hűs menta és lágy csokoládé ízkavalkád.

- Füst:  A füst csak a menet közepén vált igazán széppé, az elején és a vége felé átlagos eredményt produkált. A füst illata végig csokoládés volt :) 

- Összhatás:   5/5,  szuper dohány, egyedi lágy, mégis hűsítő ízzel. Ha hasonlítanom kellene, azt mondanám, hogy olyan, mint az After Eight nevű finomság (aki nem ismerné: mentolos krémmel töltött vékony csokinégyzetek), érdemes kipróbálni együtt a kettőt. 

 


25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr562370270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.16. 22:26:40

Dohányteszt? Én nemsokára kajateszteket fogok csinálni... De persze nem fogok összerottyantani egy kis csirkebecsináltat de sütik,csipszek és ropik meg üdítők jöhetnek!
Hogy "Miért?" Azért hogy ne egyetek rosszakat és műkajákat hanem hogy egészséges tápláló ételeket egyetek. Ez úgy fog kinézni hogy lesznek videók is és bejegyzések is,osztályozni is fogom az élelmiszert/nasit. Na milyen ötlet? Kicsit kopizás de én Ratyidaninál jobban fogom elemezni és több mindent elmondok róla.
Te megnéznél egy ilyen videót/bejegyzést?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.16. 22:50:42

@Dark White:
Jó kérdés, hogy megnézném-e, de az ötlet maga nem rossz. Én is agyaltam már hasonlón, főleg, mivel én nagyjából mindig egyedül vagyok az albérletben, így saját magamra kell főzzek és gondoltam, hogy néhány pofonegyszerű, mégis nagyszerű étkeket tudok készíteni minimális hozzávalókból. Ha egyszer nagyon berúgok akkor megcsinálom :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.10.16. 22:57:09

@-=RockerLaLee=-: én utoljára "El-Hennawy" féle, banános dohányt kóstoltam...finom banános íz és szép tiszta füst :) ajánlom :)

Dryenful 2010.10.17. 09:29:05

@-=RockerLaLee=-: Majd ugye fognak jönni a széntesztek és az új vízipipádról is egy kis bemutató?

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.17. 11:48:55

@Dryenful: Igen arra én is kíváncsi lennék!

@-=RockerLaLee=-: Érdekes ötletet adtál válaszodal mégpedig hogy bór kóstolós elemzős videókat is lehetne készíteni,kár hogy még nem múltam 18...
Na mindegy tartom magam az eredeti ütemtervhez! XD

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.17. 13:10:58

@Dryenful:
Persze, csak kamera kérdése, hogy mikor lesz belőle videó. Új introt is akarok a VP Rovatnak, de ötlet szinten készen van, csak meg kellene valósitani :)

VictoryA 2010.10.17. 15:29:39

Életem első dohánya, nemrég beruháztam 250grammos csomagra, nagyon megérte :) Finom de tényleg ...Kicsit száraznak véltem én is ezért meglocsoltam glicerinnel úgy egész tűrhető füstöt produkál :)

haveeer 2010.10.17. 20:01:07

@-=RockerLaLee=-: Szerinted nagy hülyeség az ha egy kis VP dohányt kiszárítana valaki és betölteni cigibe? Ne engem tessék leugatni, haverjaim ötlete XD

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.17. 21:26:06

@Laja (HT):
Magát az alapötletben nem látom az értelmet. Ha a vizipipadohányt (akár kiszáritod, akár nem) közvetlenül meggyújtod öngyújtóval akkor kb. ugyanazt éred el, mintha a dohányra ráraknád az égő szenet (alufólia, távtartó nélkül). Ha a haverjaid szeretnének kormos, égett izt magukba szivni, hát hajrá :)

Dryenful 2010.10.18. 15:47:55

@-=RockerLaLee=-: Rendben akkor MINDENT BELE(így nyomatákosabb :))!

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.10.18. 20:04:42

Nahát, micsoda dohányok vannak! Bezzeg az én időmben csak egyfélét lehetett venni, a dohányízűt! Szegény uram folyton azokat az ukrán cigerettákat szívta.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.10.19. 14:48:39

Ehhez a dohányhoz már nekem is volt szerencsém, nekem bejött, frissítő, kellemes füst, és jó illat :)

haveeer 2010.10.22. 18:42:49

Igazából az ötlet abból jött,hogy ízesített dohányt szívni a cigiből? Szval simán rájátszhatsz egy meggyes dohányra bármikor... vagyis nekem ezt mondták..

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.22. 19:05:06

@Laja (HT):
De ahhoz meg nem nagyon kell pipadohány, mert lehet kapni alapból izesitettet, vagy ha más nem, akkor ilyen kis szivart, ami szintén pl. vanilia izesitésű.

haveeer 2010.10.22. 20:47:28

Igen.igen... Tudod az nagyon drága meg hát ha jól tudom szivart nem a legokosabb dolog létűdózni :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.22. 20:53:22

@Laja (HT):
Hát az tény. Nem mondom, hogy lehetetlen lenne igy házilag előállitani izesitett cigarettát, de szerintem ahhoz nem vizipipa- hanem natúr dohány kellene mindenek előtt. Tudom, hogy lehet kapni külön cigarattadohányt is, de azok ált. nem a legjobb minőségüek :S

haveeer 2010.10.23. 15:37:01

@-=RockerLaLee=-:Amúgy énis mondtam nekik,hogy szerintem ez dohány pocsékolás de megmondom nekik :) Hát ha jól tudom ami így natúr zacskós dohány az nagyon erős ha jól tudom de lehet hogy van gyengébb fajta :D

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.10.23. 20:08:58

Helló Lali mi lenne jó első dohánynak ?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.24. 00:45:46

@DeidaraHUN:
Szia!

Szerintem bármilyen kétalmás vagy mentás dohány tökéletes :)

kékzonbi 2010.10.29. 16:44:17

@Dark White: www.youtube.com/watch?v=14DosoM-pFM

itt egy lecsófőzős videó, csak ha érdekelne :D

U.I.:Az Al-waha kókuszos dohányt ajánlom, bár ahogy neten megnéztem, elég sokan ócsárolják.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.29. 20:01:01

@kékzonbi:
Én se dicsértem az egekig azt a dohányt :D

fifi011 2012.02.11. 11:22:49

kicsit fura: A TESZTET A PÁROMMAL (:o*) 82 centis egyiptomi Top Mark pipával végeztem, gyári csővel, magas hagyományos kerámiával, 2 db egész CocoBrico szénnel, 4 réteg alufóliával egy vonalban lyukasztva (BY $a$).
A pároddal csináltad és SaS lyukasztotta????????

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.02.11. 11:31:14

@fifi011:
Párommal KÖZÖSEN zajlott a tesztelés, a hagyományos kerámia ezen tömési fajtáját pedig $a$ mutatta meg, ezért a "by $a$".
süti beállítások módosítása