HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - Az új vízipipám / Kicsi vs. Nagy Pipák

-=RockerLaLee=- 2010.11.16. 10:20

 

Ebben a videóban bemutatom életem 2. vízipipáját, ami egy 82 centiméter magas, zöld, Top Mark pipa. Ezt az előző 47 centis pipával hasonlítom össze, plusz csak úgy általánosságban a nagyobb és kisebb vízipipák közötti különbségekre térek ki.

------------------------------
Zene:

P.O.D. - Eternal (feat. Phil Keaggy)

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr972451919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.11.16. 16:04:02

jó lett! Mikor jön füst trük???

shanne 2010.11.16. 16:17:53

cső lalee jólett a videó de egy valamit hozzátennék...
a hőtartó helyettesíthető egy sima alufóliával amit a kerámia köré csavarsz "turbán" néven

Dryenful 2010.11.16. 18:42:33

Ja jobban megéri kinn a kis pipa,mert ha a nagyra rágyújtasz Budapesten valószínűleg minden hajléktalan 200 m-es körzetben odamegy szívni,mert azt hiszik valami új cigi.

balintfenix 2010.11.16. 19:57:10

hello figyu mi a szar külömbség van egy ******* márkás
vízi pipa közt mint egy sima oké elismerem hogy a levegő jobban áramlik benne meg stb de nem értem mért fizessen egy ember többet itt az új videod ötlete mert ezt vidiben is elkel magyaráznod ha másnak nem lécci legalább nekem

Brill01 (törölt) 2010.11.16. 21:43:34

@balintfenix: Legalább egy (1) nyamvadt pontot tegyél már ki, légy szíves! Ez így baromira átláthatatlan. ;)
Kösz!

__
A videót majd holnap megnézem. :)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.16. 21:44:11

@balintfenix:
Amig nincs márkás vizipipám addig sajnos nem lesz ebből videó, pedig szeretnék már magaménak tudni egy Aladin, vagy KM pipát :D..

A legfőbb különbség a márkás és tucatgyártott vizipipák között a minőség. Az egy dolog, hogy egy Khalil Mamoon vagy egy Mya pipa sokkal gyönyörűbb (a réz diszitésű KM-ek fenségesek), de minőségibb anyagból vannak, JÓVAL tovább birják a használatot, illetve sokkal precizebben vannak megoldva pl. az illeszkedések is. Amig egy Top Mark pipánál szöszölni kell az idióta gumitömitéssel, addig egy mondjuk Kaya pipánál csak a menetet kell rácsavarni, és ez 100%-os légmentességet garantál.

A márkakülönbségek egyébként legkinkább a szivócsöveknél mutatkoznak meg. Egy alap Top Mark vagy bármilyen más rézspirálos szivócső legrosszabb esetben is 2-3ezer forint. Egy Nammor vagy Razan cső 6-7ezer forint, viszont ezeket ÉVEKIG használhatod mindenféle minőségromlás nélkül, illetve a füst izét sem befolyásolják, mivel műanyag a belsejük (aminek átmérője egyébként 2-3x nagyobb, mint az átlag csöveknek), igy lehet mosni őket minden további nélkül.

Nem azt mondom ezzel a videóban sem, hogy a Top Mark vizipipa gagyi lenne. Tény, hogy tömeggyártásban készül és lassan minden sarkon lehet kapni, de elfogadható minőségüek, kezdőknek-középhaladóknak kiváló választás a pénztárca szempontjából.

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.16. 22:22:20

Én 1 top mark 37 centis 1 csöves (fehér) pipát vettem első nekifutásra az jó elsőre még nem próbáltam ki

psycho96 2010.11.17. 16:56:33

Micsoda HammerFall-os szőnyeg van a falon. Vagy az poszter? Külön vetted, vagy valamihez járt?

(Bocsi, hogy nem kapcsolódik a videóhoz, de ez most felkeltette a figyelmem. :) )

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.17. 17:54:12

@psycho96:
Az egy textil poszter, HeadBangerben lehet kapni.

kékzonbi 2010.11.17. 18:53:04

sajnálom, hogy átbasztak :-/
vidi jó lett

psycho96 2010.11.17. 19:23:28

@-=RockerLaLee=-: Köszi!

Egyébként a videó jó lett. ;)

TANDRY 2010.11.17. 20:53:12

Szia jó az új vidi!!
lenne 1 kérdésem te kb mikor ismerkedtél meg a vizipipaval/mikor vetted első pipád vagy mikor probáltad ki 1.?:)
válaszod elöre is köszi!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.17. 21:23:08

@TANDRY:
2008 nyarán szivtam először vizipipát, és még abban az évben szeptemberben rendeltem meg a kis narancssárga pipámat :)

Transer 2010.11.17. 21:36:06

Helló Lalee menyiért veted a vízipipát??

:)

CFC117 2010.11.17. 21:41:38

Szia! Remek az új videó. Ajánlom figyelmedbe ezt : http://www.youtube.com/watch?v=JVcvHyiD_dQ&feature=player_embedded#! a videót szerintem nagyon jó :) De te Jobb vagy. Így tovább. Üdv

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.17. 21:49:53

@Transer:
*vetted
A narancssárga az kb. 4-5.000 forint volt, ezt a zöldet pedig akciósan 10.000-ért.

@CFC117:
Aha, ezt ismerem. Van pár magyar vizipipás a YouTube-on, akit érdemes rendszeresen nézni (vpfsyska, kiskrampi, HookahJulio [Ő a Szultán Kincsei és a vizipipa.eu tulaja egyébként], elvetemültebbeknek gerago1987). Illetve mostanság alakult meg egy új vizipipás webáruház, aminek vannak különböző tesztjei, videói: VizipipaMánia.

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.18. 14:33:29

tegnapi nap folyamán kipróbáltam a pipám egy al-shultan 5 almás dohánnyal egész jó volt

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.18. 20:28:48

őszinte leszek, ez a videó vmiért kevésbé tetszett. Talán ennek a résznek a mondanivalója valahogy kevésnek tűnt. Oké, hogy kis és nagy pipa közt vannak különbségek...de ezek kicsit...túl evidensnek tűntek. Persze, én nem értek hozzá és ettől független érdekes volt a videó, mégis egy-két helyen túl részletesnek éreztem.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.19. 15:20:00

@Je m'appelle Théo:
Jogos, amit mondasz. Először arra gondoltam, hogy bemutatom a (azóta már sokat fejlődött) tömési technikát az új pipán is, kvázi létrehozva egy Vizipipa Használata remake-t, de aztán valamiért elvetettem az ötletet.. :( Igy inkább úgy döntöttem, beszélek kicsit többet a különbségekről, amelyek nagy része valóban evidens, de láttam már karón varjút. De amúgy is szeretek okoskodni :D

A másik, ami miatt olyannak tűnhet a videó, az azért van, mert sietségben kellett felvennem az egészet: a kamera, amivel felvettem páromé, kölcsönbe kaptam csak az elemekben alig volt töltés, és bármelyik pillanatban lemerülhettek volna (többek közt lesz később bemutatva a szelep is, pedig ide illett volna).

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.11.19. 20:44:30

@-=RockerLaLee=-: így már érthető a dolog :) várom a következő videót, mert tényleg érdekel ez a pipás téma:)

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.21. 12:01:25

1 héten hányszor lehet pipázni egy kezdőnek mint nekem ?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.21. 13:12:07

@DeidaraHUN:
Amennyiszer jól esik. Nincs erre kimondott szabály, ahogyan érzed. Túlzásba mondjuk nem érdemes vinni, én olyan maximum 2-3-at szoktam hetente.

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.21. 13:54:41

kösz az én pipám dohánytölcsérén 5 luk van és rendesen ki van lukasztva mind

balintfenix 2010.12.15. 18:50:19

@Brill01 (törölt): figyu nem azért de megértheted miért nem fogok szarakodni pontokkal.Egyébként bocs meg próbálok majd ezekre ügyelni.

Brill-1 2010.12.16. 13:58:17

@balintfenix: Ha megbántottalak, akkor bocsi (mert pl. hallottam ilyen betegségről, de nem tudom, hogy ost mi van). Csak tudod nekem eléggé nehéz egy ilyen összefolyó szöveget normálisan végigolvasni. :(

Azért remélem nincs harag. :)

Simoooon 2010.12.16. 20:28:41

Üdv Lali.
Tnap előtt rendeltem egy 82 centis pipát meg is érkezett a mai napon, ki is próbáltuk de..a kerámiával van a gond a tetején igen.. van rajta 5 lyuk szépen kilyukasztva de hát kb fél centi mély sincs az egész.. tudom, hogy békéscsabai vagy, ezért kérdésem lenne, hogy hol tudnék venni egy kerámiát? vagy inkább rendeljek netröl egy másikat?
válaszod előre is köszi(:

balintfenix 2010.12.17. 11:20:44

@Brill-1: nem eddig sem haragudtam csak mondtam hogy tényleg nincs kedvem a pontokkal foglalkozni.De nem bántottál meg vagy ilyesmi.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.12.17. 12:48:14

@Simoooon:
Hali!

Ha minden igaz én is hasonló kerámiát kaptam a 82 centis pipámhoz. Sajnos az ilyen sekély kerámiák közül csak az Alien phunnelek a jók, de azokat csak Budapesten lehet kapni, és még ott is ritkák. Békéscsaba környékén pipás hely? Gyulán van a Béke sugárúton egy szőnyegbolt, ott árulnak pipákat is, talán ott érdemes lenne venni, de szerintem legjobban azzal jársz, ha rendelsz neten egy natúr Aladin kerámiát, ha van rá keret akkor viszont inkább egy Shi-Sham, Vortex 2.0 vagy Tangiers Small Phunnel-t érdemes venni ekkora pipákhoz. A legjobb online bolt szerintem a vizipipa.eu webshopja. Itt vagy személyesen Budapesten a Szultán Kincsei boltban vehetsz ilyen dolgokat, de a bolt és a webshop tulaja ugyanaz a személy. Úgyhogy ha nem akarsz utazni Budapestre, akkor ajánlom a vizipipa.eu webshopját! :)

Simoooon 2010.12.18. 17:32:25

Köszi a tanácsot, sajnos hamar kellet a tölcsér ezért itt csabán a sétáló a nyugodt percek nevű boltba vettem 1-et. Nem rossz, elég öblös bár a tömítés az hagy kivetni valót maga után, de hát nemlehet minden tökéletes:D

Stalker Lacy 2010.12.23. 00:37:45

én Maradok a hagyományos dohánynál cigik és szivarok :D

Z-nó 2011.01.05. 12:40:59

helló Lalee, lenne egy kérdésem, mi ekkora Füstöt hozunk ki egy 37es pipából kis three kings szénnel ,
kérdésem az lenne, hogy szerinted érdemes lenne venni egy nagyobb pipát ? itt a videó : www.youtube.com/watch?v=YjBzQlZFQxc

Béke! :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.01.05. 19:36:04

@Z-nó:
Hali :)

Megnéztem a videót és gratula! :D Itt a bizonyiték, hogy nem feltétlen a pipa méretétől függ a füstmennyiség. Ám persze nem is feltétlen a füstmennyiség a lényeg, hanem a dohány ize, úgyhogy ha ezzel a kis pipával jól érezhetőek az izek, akkor szerintem felesleges nagyobb pipát venni :) Amit tudnék ajánlani hozzá az egy Nammor (vagy Nammor másolat) cső, SultanCenterben lehet kapni 2500 forintért, mosható, nagy átmérőjű szivócső, az kimaxolja a pipás élményt :) Jó füstöt!

Z-nó 2011.01.05. 20:17:15

köszi, lehet , hogy akkor csak egy csövet veszek, mert lassan a rozsdán, és az összes eddigi dohány icipici mixén kívül semmit nem lehet érezni :D, pedig jól volt tisztítva, de hát már öreg szegény :)

Z-nó 2011.04.17. 21:02:15

hello Lalee, 82 centis pipa vásárlása előtt állok:D
azt Szeretném megkérdezni hogy te milyen Táskában Hordod ezt a pipát? :D
és mi a véleményed a Shi-Sham Dohánytölcsérről?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.04.18. 02:21:51

@Z-nó:
Üdv! Általában a military hátizsákban szoktam hordani, az üvegtartályt meg a kerámiát becsomagolva. Szétszedve elfér sok táskában, viszont maga a test ki szokott lógni, de erre rak az ember egy szatyrot és annyi.

Shi-Sham tölcsért ki szeretném próbálni. Ránézésre jóféle tölcsér, csak néhol elég drágán adják.

Z-nó 2011.04.25. 19:34:50

Köszi a véleményt :), meg is rendeltem , Ha ki akarod próbálni , gyere le Zalába xD
süti beállítások módosítása