HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Gondolatok a The Tortured c. filmről...

-=RockerLaLee=- 2011.01.06. 02:56

  

Rövid filmkritika a The Tortured (Megkínozva) c. filmről.

Info: http://www.imdb.com/title/tt1017464/

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr132564089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.01.06. 14:13:13

Ezt a filmet már én is megnéztem a haverokkal, de nem igazán bírom az ilyen kínzásokat. Mondhattok selyemhernyónak, de ez az igazság. :D A végén az a csavar pedig napokig nyugtalanított...

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.01.06. 18:10:39

Én személy szerint rühelem a Fűrész és a többi ilyen jellegű "horror" filmet!(De az magánvélemény)
A lényeg az hogy a vidi jó lett és hogy a színészek tényleg bénák voltak! Bár nekem nem jött le hogy a családapa miért játszott rosszul. De az igaz hogy nem látszódott rajtuk az hogy ők tényleg családtagok... De szerintem (és ez megint magánvélemény) a filmet ez nem rontja le! ;D

kriss06 2011.01.07. 19:34:20

Melyik volt a másik film ami igazán felbosszantott? Azt is bemutatod majd?

Mackoo 2011.01.07. 19:34:49

Húú, a film nem egyszerű horror, hanem egy nagyon, ismétlem NAGYAON erős psycho thriller!Gyengébb idegzetűek véletlenűl se nézzék meg, én fizikailag rosszul lettem, egy ilyen filmet megcsinálni...Lehet vannak olyan emberek, akiknek ez kell.A videóról annyit, hogy amit kell elmondtál, feleslegesen nem lőttél le poénoka, 4,9/5, de csak azért, mert nincsen tökéletes videó!

dexexe 2011.01.25. 18:24:05

ennél sokkal betegebb filmek is vannak (evil dead,hellraiser) 2 alapmű ;)
süti beállítások módosítása