HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Gondolatok a Rossz PC Játékok Sorozatról / freddyD-ről

-=RockerLaLee=- 2011.02.09. 21:27

Ez a hét szerintem minden Rossz PC Játékok Sorozat rajongónak szomorúan telik, vagy legalábbis indult. Február 7-én, hajnalban felkerült az Internetre az utolsó Rossz PC Játékok epizód, és nem sokkal utána megerősítést nyert, hogy freddyD, a RPCJS guruja abbahagyja munkásságát ezen a téren. Erről bővebben a Rossz PC Játékok Sorozat blogján olvashattok, amit elérhettek a jobb oldali linkre kattintva. Ezen a blogon viszont szeretném kifejteni az én álláspontomat a történéssel, illetve a Rossz PC Játékok Sorozattal / freddyD-vel kapcsolatban a véleményemet, tapasztalataimat.

Az OtherWorld krémjének ajánlom eme írást, hogy legyen min csámcsogni 7) 

Kattints a 'tovább' gombra...

A Rossz PC Játékok Sorozatra (későbbiekben RPCJS) 2007-ben találtam rá, teljesen véletlenül. A YouTube-on rákerestem az éppen frissen beszerzett Heat Of War-ra, és rákattintottam egy videóra, amit egy bizonyos HrutkaPal töltött fel. Először azt hittem, hogy valami béna tizenéves próbálkozása, de kellemesen csalódtam. Végignéztem a videót és egyre többször vettem észre, hogy széles mosolyra húzódik a szám a poénokon. Azután megtaláltam a bemutató 2. részét, aztán a blogot, és szép lassan RPCJS-függő lettem. 

Akkoriban szinte minden nap vacsorája RPCJS rész mellett lett elfogyasztva, az akkori 2 évadot rongyosra nézve. A videókban elhangzó dolgok, kifejezések beleépültek a mindennapi beszédembe, ami még mai napig is jellemző. A videóbeli szereplések és a blogon a bejegyzések / kommentekben megnyilvánuló stílusa, felfogása miatt freddyD-t egyik példaképemnek tekintem. Gyakorlatilag onnantól fogva vettem át a helyesírás szabályai szerinti netes írást. Igen, korábban én is úgy írtam, mint a mai emberek többsége, de örülök, hogy leszoktam erről.

A show dübörgött tovább, én pedig a RPCJS és Rossz PC Junior blog hatására 2008 nyarán készítettem el első videómat, majd ősszel (kb. egy évvel a RPCJS megismerése után) elindult a saját blogom is. Mikor 2009 elején komolyabban ráálltam a videókészítésre, spontán ötlettől vezérelve készítettem egy Mesterlövészes videót, amit elküldtem freddynek, hátha mutat neki valami újat. Szerencsémre tetszett neki a videó, olyannyira, hogy a RPCJS blogon is közzé lett téve, de ez szerintem a nézettségen meg is látszik. Március környékén felvettem ismét a kapcsolatot magával freddyD-vel is. Nagyon vágytam rá, hogy kipróbálhassam az America's 10 Most Wanted nevű csodát és miután sehol máshol nem találtam normális változatot egy merész és pofátlan dolgot követtem el: megkérdeztem freddyt, hogy nem-e válna meg a játéktól? Legnagyobb meglepetésemre igent mondott, és a részletek megbeszélése után rájöttem, hogy két legyet ütök egy csapásra. Két olyan legyet, amit korábban nem is gondoltam volna, hogy sikerül lecsapnom: egyrészt enyém lehet egy legendás játék, ráadásul pont az, ami freddy videójában szerepel, PLUSZ találkozhatok vele élőben. Vártam a nyarat elhihetitek...

Áprilisban meg is érkezett az America's 10 Most Wanted, el is büszkélkedtem vele a blogon, de úgy éreztem, hogy készítenem kell ebből is egy kiegészítő videót. Annyira rá voltam állva a témára, hogy még meló közben is folyton a videón járt az eszem, emlékszem néha még diktafont is vittem magammal és a hirtelen jött ötleteket azonnal rögzítettem. No, de vissza a fő témához.

Szerencsére kétszer is sikerült találkoznom freddyvel. Aki követ twitteren az képet is láthatott, amin $a$ és Killah barátaimmal együtt "pózolunk" a 2010-es augusztus huszadikai tűzijáték idején. Örülök, hogy így alakultak a dolgok, egy teljesen korrekt, jó fej embernek ismertem meg freddyt és kicsit különleges élmény is volt élőben beszélni azzal az emberrel, akinek a hangját gyakorlatilag minden este hallgattam.

Ezen kívül, tudtomon kívül, ő ajánlott be az OtherWorldös Zolynak, hogy szerinte jó lennék, mint OW-szerkesztő. De ez egy másik sztori.

Nos egyelőre ennyi a történet freddyvel. Hogy a későbbiekben hogy lesz? Remélem összejön a tavalyra tervezett közös videó, bár már most is iszonyat megtiszteltetve érzem magamat.  

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr512650227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.02.09. 23:17:26

Hát igen.... Vége... Az is megfordult a fejembe hogy akár TE leszel Freddy "utódja" aki aztán átveszi a stafétát... (ez csak egy bolond gondolat)
Bár hogy is,de ez szomorú tény. Viszont mindannyian tudtuk hogy ez egyszer bekövetkezik. Őszintén szólva én engem tényleg letört egy kicsit ez a dolog: Először Reactor aztán, hát igen FreddyD!

Dj.Pk 2011.02.10. 06:55:06

Nem is nagyon tudok mit mondani... Szerencsés vagy Lalee, hogy neked így kijutott a legendás FreddyD életéből... Nagyon sajnálom hogy véget ér a sorozat... Viszont a blogot meghagyta, és az egyszer biztos hogy soha nem válik az enyészeté. Azt mindig látogatni fogja valaki!

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.02.10. 16:57:31

@Dark White: sztem meg a LaLee hanem Reactor lesz FreddyD utódja

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.02.10. 17:01:36

Eléggé megrendítő volt a sorokat olvasni, aztán FreddyD hangját hallani, ahogy erről beszél...de, egyszer minden jónak vége lesz, és te legalább gyártod majd a videóid :)
Remek kis szülinapi ajándék mondhatom.. :D

Dryenful 2011.02.10. 19:36:42

@Dark White: @Krisztián123: Szerintem egyik sem lehetne. Egyrészt,mert Reactor eltűnt,Lalee meg nem szívesen venné át a stafétát(szerintem). Másrészt meg a stílusuk is különbözik. Reactor az tulajdonképpen gameplay-eket rak fel kommentárral és eléggé túlzó is. Lalee meg teljesen hangulat függő. Bizonyíték rá,hogy a The House of The Dead videókat még karácsony előtte megígérte és a 3. részét még csak el se kezdte :D.
A cikk meg nagyon jó. 2010 Január elején mutatta meg nekem az unokatesóm a blogot és csak márciusig 3-szor végignéztem az összes videóját(kivéve a Lula 3D amit a nagy szülői felügyelet miatt nem mertem benyomni :D).

YouFail 2011.02.10. 20:37:14

Én annyira sajnálom, hogy visszavonul persze megértem és én aki szinte ezen nőtt fel egy csomó mindent adnék hogy legalább egy kicsit beszélgessek vele. Persze ennek esélye tényleg nulla de nem baj :)
Ami meg téged illet Lalee most hogy freddy abbahagyta te vagy abydossal a legnagyobb kedvenc :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.02.10. 20:42:41

sajnálom, hogy ez lett...én is írtam egy ilyen búcsúszöveget...lényeg a lényeg....freddyD nélkül ez a videós társadalom egy kicsit meggyengült....remélhetőleg a Juniorok és a hozzá tartozó blogok elég erősek, hogy fenntartsák az érdeklődést

sajtos9 2011.02.11. 09:39:36

Hát igen nincs több rpjs...
Amikor megtudtam már,ámr sírva kellet letölrölnöm a könyv jelőim közül.
Amit freddyd csinált fantasztikus volt.
De szerintem te is lehetsz majd olyan jó mint ő.

PortalMan 2011.02.11. 16:11:59

Régi szép idők.Emlékszem,először az Amerika Titkos Hadműveletei videóját láttam.

Dj.Pk 2011.02.11. 19:18:54

@sajtos9: Jó, kissé pokróc vagyok, de légy szíves érthetően írd le!

VIDEACITY5 (törölt) 2011.02.11. 20:33:17

Engem is elszomorított ez a tény... való igaz, ennyi idősen az embernek már inkább a munkájával kell foglalkoznia. De én is szerettem nézni a videóit, gyakorlatilag benne volt a napi rutinomban, és bár már egy ideje nem nézem a videóit, mégis elkeseredve hallgattam freddyD utolsó szavait.

Games Guruk 2011.02.12. 20:44:49

Rockerlalee! Most láttam egy embör kirakta a neved egy blogra az igazi neved szekeres zoli :O

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.02.13. 01:02:29

@Games Guruk:
Ha már név, akkor írd nagy betűvel.. -.-
Akinek e-mailben már válaszoltam valaha, az úgyis tudja, sosem titkoltam a nevemet. Hol láttad egyébként?

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.02.14. 19:26:18

@Games Guruk: Két dolog: ha név nagybetűvel, és ha már így bejelented (bár szerintem sokkal korrektebb lenne e-mail-ben, de ahogy érzed) akkor adhattál volna esetleg egy linket.
és @-=RockerLaLee=-: , nem tudtam üzenni a Twitteren, igen, eléggé béna vagyok :D, de a napokban kijött a Dalriada új albuma, és gondoltam, hogy a Leszek a Hold c. számuk érdekelhet (speciel amikor meghallgattam, egyből az jutott eszembe, hogy hallanod kell :D) :)

Dj.Pk 2011.02.15. 15:39:46

@MetalBogyó: Az már megjelent? Te jó Isten, el is feledkeztem róla! Kösz hogy szólsz, és @-=RockerLaLee=-: Tényleg hallani kell, ez bizonyos!:D

Dj.Pk 2011.02.15. 15:40:50

Ja, egyébként a mellékesség érdekében: A név az tényleg nagy betűvel írandó, kedves games guruk...

CsakNorrisz 2011.02.15. 20:41:18

@-=RockerLaLee=-: A nevedet a RosszPCJuniorokon lehet megnézni, a ki lájkolta részlegben.
(Mellékesen én speciel örülnék, hogyha Szekeres Zoltánnnak hívnának, félreértés ne essék, a név tetszik)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.02.15. 21:32:47

@CsakNorrisz:
Nagyritkán bejelölök valamit blogokon, hogy tetszik és ott látszik a nevem, de speciel a RPCJr. facebook oldalán is a "lájkolók" között vagyok. CSak a srác kommentjéből arra következtettem, hogy valami kisebb blogra raktak ki egy ilyen "leleplező" posztot, arra kíváncsi lettem volna :D

Deathwing 2011.02.16. 16:49:17

Jah, Jonne vendégvokálozik a Leszek a Hold-on.

maxpayne 2012.01.20. 23:50:06

Vége... Nagyon tiszteltem Freddy -t. már már kezdem ugyanúgy tisztelni Lalee t is (mester) Meghajolok elöttetek.
süti beállítások módosítása