HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

A 90-es Évek Játékai

-=RockerLaLee=- 2014.10.06. 20:00

 



7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr606545127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2014.07.26. 22:40:49

Nekem erről az "eléggé lestrapált bokszolóról" (akciófigurák 1, kb. 1:30-nál) Jake "The Snake" Roberts, a 80as évek egyik híres pankrátora jutott eszembe. A feje lehetne az, de a ruhája teljsen más volt...

Viszont, a ruházatból és a kesztyű hiányából ítélve tényleg pankrátor lehet, nem bokszoló.

bioLarzen 2014.07.26. 22:42:38

(Lalee, nem tudom, lehet-e tenni ezügyben valamit, de ha itt, a blogban nézem a videókat, nem a YouTube-on, és az egyik videó közben kommentelek, akkor a komment beküldése után visszadob a blogmotor a "hub" videóhoz. Nem nagy gond - de jobb lenne, ha ez nem történne meg - csak nem tudom, kivédhető-e egyáltalán.)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2014.07.27. 08:40:09

@bioLarzen:
Valószínű azért van ez, mert itt csak a HUB videó van kinn, és a komment elküldésekor újratölti az oldalt. Ma majd ki fog kerülni a többi videó is a HUB alá. :)

bioLarzen 2014.07.27. 12:25:09

@-=RockerLaLee=-: OK, végül is tényleg nem katasztrófa.

mobiler 2014.08.04. 20:43:44

Ugyan még csak az első videón vagyok túl, de máris tudott újat mondani. Legalább így pár év után kiderült számomra hogy van ActionMan figurám (3-4 éve lehet már meg, rég kinőttem ebből, de szépen mutat a motoron).
Én már egy évtizeddel később nőttem fel, akciófigura helyett Bionicle(3db) meg Lego lovag(1db) van, az ActionMan meg most épp a Lego Drome motoromon csücsül.
Ezekből volt olyan hogy haverral egybegyúrtuk és csináltunk valami gigászi sokfejű ökörséget. Arra jó volt, mert moduláris. Szerencsére hiánytalanul megvan még mind.

Úgyhogy én örülök hogy megcsináltad a bemutatókat.

Terrordrone 2014.10.11. 15:13:47

A LEGO-shoz annyit, hogy azokból a koronghajítókból nekem is van vagy 3, imádtam őket régen, pedig tényleg sok mindent nem lehetett csinálni velük. Persze nekem véletlenül se azok voltak meg, amik úgymond egy csapathoz tartoztak.
süti beállítások módosítása