HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Novemberi update

-=RockerLaLee=- 2014.11.03. 17:42

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr546860527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terrordrone 2014.11.07. 19:50:41

Pedig Szeged jó hely, még találkoztunk is, na jó nem egészen, mert kb annyi volt, hogy 30 méterről néztem, hogy miért ilyen ismerős ez a hosszúhajú gyerök, kint a hattyason. Elvégezted a fősulit és dolgozol? (ha nem vagyok indiszkrét)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2014.11.08. 09:32:12

@Terrordrone: Ű
Akkor az lehetséges, hogy nem én voltam, ugyanis Hattyason sosem voltam még. :) Abba az irányba maximum a koripályáig voltam kinn. Egyébként, igen, munka van dögivel. :)

Terrordrone 2014.11.08. 17:58:37

@-=RockerLaLee=-: Hát lehet akkor nem te voltál:D Pedig végig abban a hitben éltem, így az életem már vajmi keveset ér:D Ráadásul emiatt végig abban a hitben voltam, hogy valami tanárképzőn tanulsz.

Frank Péter 2015.07.30. 16:13:26

Én voltam az Országos Végbélügynökségi Szektaavatón. Kerestelek ezerrel titeket de nem jártam sikerrel.
süti beállítások módosítása