HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

After the battle here I stand...

-=RockerLaLee=- 2009.04.20. 18:04

Nos, kedves mindenki kijelenthetem, hogy túlvagyok életem első felsőfokú angol nyelvvizsgáján, és pár baromságtól eltekintve röhejesen könnyű volt.
A vizsgáztató nőci még ki is röhögött párszor, hogy miket mondok neki..

"- What do you think about credit cards and banks?
 - I'm a hippie kinda guy, so I hate all these modern, capitalist things and I hate the state as well, so I..."

Nyelvvizsga előtt az egyik ügyintéző csajszi és egy másik csajszi is mondta, hogy ismerős vagyok valahonnan.. hmm hmm

DE!
Lényeg a lényeg, készen vannak a videók. Lehet, hogy kicsit érződik a második és harmadik videón, hogy vizsga előtt egy órával csináltam őket (nem tehetek róla, akkor nem volt itthon senki), de szerintem jók lettek.
Elkezdtem feltölteni őket, amint fenn lesz mind, készítem a bejegyzést.

P.s.:
Kreáltam néhány új linket a Vendégszereplések; Zene Nagyjai és Vízipipás rovatoknak >>

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr131076482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.20. 18:56:19

Remélem, hogy ma, de legkésöbb holnap megtudom nézni a videókat. És sok szerencsét a vizsga eredményeihez !!!!!!!! :)
süti beállítások módosítása