HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Egy kis csúszás.. és fogom a fejem!!!

-=RockerLaLee=- 2009.04.22. 11:08

Üdv emberek!

Sajnos nem minden megy simán a következő videóm feltöltésével. Nagyon lassú a netem, erre most jöttem rá. De ez csak az egyik ok.

Nézelődtem az interneten és rátaláltam egy régi kedvencre a

Serious Sam - The Second Encounter-re.

Nagyon szerettem ezt a játékot, azért is, mert ez volt az első 3D-s, videókátyát igénylő játék, amelyet a saját gépemen játszottam :) (gyk új gépre ezt raktam fel először)

De ez még nem lenne gond, nem nagyon befolyásolja a feltöltést, sokkal inkább a másik tény:

Ha azt hiszitek, hogy a City Interactive csinálta a legszemetebb húzásokat a játékiparban akkor tévedtek. Tény, hogy 2006-2007-ben kiadni egy Heat of War, vagy Harc a csodafegyverért-szintű játékot elég nagy pofátlanság. De ez a játék, amit találtam..
2009-es.. idei.. alig egy hónapja adták ki.. és.. és egyszerűen totál ideg vagyok amikor ilyet látok:  egy 2005ös (!!!!) játék "folytatása", de igazából egy nagyobb volumenű modnak vagy kiegészítőnek felel meg. A grafika Unreal Engine 1 (!!!), ugyanazok a fegyverek, ugyanazok az ellenfelek és a két játék között (2005-2009) 4 azaz NÉGY ÉV telt el!! Ezt muszáj bemutatnom. A 2005-ös játékot már bemutatták / be akarják mutatni mások, de nem érdekel. Egyébként is tervezem már ennek a bemutatását, de akkor hozzáveszem ezt a "folytatást" is.. Eszem megáll..

Nos, amint "beszereztem" ezt a két játékot folytatom a feltöltést, sajnálom, hogy ennyit kések a videóval, de szerintem megéri majd. Minden jót!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr81079678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása