HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Még egy kis kitekintés...

-=RockerLaLee=- 2009.05.05. 19:48

Az elmúlt hét során ismét végigjátszottam egyik örök kedvenc játékomat, amiről azt hittem, hogy mindent tudok és már nem tud újat mutatni..

De mégis tudott..
Teljesen meg voltam lepődve, hogy egy ilyen stílusú játékban előfordulhat ilyen.. ráadásul kétszer is.. és passzol a történethez is..

Úgy döntöttem, hogy ezt mindenképp bemutatom.

Ha nem is lesz vicces a videó, szerintem páran közületek újra elő fogjátok szedni a játékot a polcról, leporoljátok a dobozát és ismét nekiveselkedtek ennek az egyébként remek játéknak..

A héten szerintem fenn lesz a videó. Várjátok, nagyon komoly lesz... :)

P.s: alakítottam kicsit a "Játékvideóim" linken is..

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr31104850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.05.05. 21:04:53

Vagy a híres Pac-Man, vagy a Márió, vagy a másik nagyon híres játék, a Pong. :P
(Poén volt,de bírnám, hogy-ha tényleg azokból lenne még egy videó) :P
süti beállítások módosítása