HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Bükke vadok rá?

-=RockerLaLee=- 2009.06.22. 21:11

Minap felnéztem a Rossz PC Juniorok Blogra, ahol láttam egy Uniter(?) nevű srác The Skullkid játékról szóló bemutatóját. Véleményt most nem mondok, mindenki láthatja, mit gondolnak róla, ha elnéz az említett oldalra.

A lényeg: elnéztem ennek az Uniter srácnak a blogjára, ahol érdekes dolgot figyeltem meg (már azt leszámítva, hogy amint betöltöd az oldalt, hátrahőkölsz a fejétől..). Oldalt valahol van neki, "Rovatok" címmel egy linktár, ahol olyan menüpontok, mint "Játékvideóim", "Egyéb videóim".. hmm :) Ismerős? Nekem is :)

Nem mondom, hogy én találtam ki ezeket, de egy kicsit jól esik, hogy már tőlem is ellesnek (na jó: ellopnak) pár dolgot. Tényleg nincs vele bajom, aki megnézi egy videóját is rájön, hogy mivel van a baj..

 

Még egy FONTOS dolog!

Az AVGN videók fordítása úgy néz ki, hogy egyedül nem fog menni. Félreértés ne essék: nem angoltudásnak, vagy időnek vagyok a híján. Más a baj. A videókkal, amiket letöltöttem valami gond lehet, mert egyik videószerkesztő (VideoStudio, VideoSpin, SONY Vegas, Movie Maker) sem hajlandó beimportálni. Ezért gondolkoztam, hogy lehetne ezt megoldani. Ha valakinek megvannak az AVGN videók, és sikerül beimportálnia bármilyen, feliratkészítésre alkalmas, videószerkesztőbe, (és persze vállalná a feliratozást) az írjon rám feltétlenül! A videó szövegének teljes fordítását elküldeném neki, az illető összerakná, és feltöltené. 

Edit: A videókat átküldenem nincs értelme, ugyanis azokkal van a gond. Valamit a konvertáláskor ronthattam el. A VideoSpin nem videófájlként kezeli, a VideoStudio kiakad tőlük, a SONY Vegas hibás formátumra hivatkozik, Movie Maker meg.. öhm nos hagyjuk inkább. Olyan ember kellene, akinek megvannak az AVGN videók a saját gépén.

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr841201915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AttkA 2009.06.22. 21:26:52

hello! én szivesen megprobálnám :)

csak a videokat küld el msn en!

MSN: elterattika@freemail.hu

Szivesen :P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.22. 22:02:18

@AttkA: Örülök, hogy megpróbálnád, de nem velem van a bibi, hanem a videókkal amiket letöltöttem. Ha nálam nem lehet, akkor másnál sem lehet berakni szerkesztőbe, valamit a konvertáláskor ronthattam el.
Olyan ember kéne, akinek szintén megvannak az AVGN videók.

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2009.06.22. 22:34:10

youtube-on fentvannak hd-ben az avgn videók, és ezzel (debilinux.hu/youtube/) a konverterrel meg tudod nyitni az avit belőle. legalábbis amit én gab0r konverterével leszedtem eddig, azt a vegas mind megnyitotta (felteszem azért, h egy k-lite -vagy másmilyen - codec pack nem árt.)
sok szerencsét lalee.
bár én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy felesleges lefordítani, mert ahhoz nagyon jónak kell lennie, hogy ugyan azt a feelinget adja át.
de sok szerencsét hozzá :)

konor94 2009.06.23. 10:31:55

@-=RockerLaLee=-: Használj a youtube-os letöltésre Vdownloader -t .Nekem bevált .Szépen konvertál .Ez leszedi a youtube-os videót és rögtönátkonvertálja.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.23. 17:30:52

Nem a YouTube-ról szedtem le az AVGN videókat. Egyszerűen csak megnéztem mindet, majd az Ideiglenes Internet Fájlokban megkerestem a videók .flv és .mp4 fájljait és átkonvertáltam .avi-ba és .mpg-be.
Egyébként YouTube videók leszedésére Save2PC Pro-t használok, viszont az ilyen videókat sem szeretik a videószerkesztők.

@v150r: Hogy egy megfordított AVGN idézettel válaszoljak.. "I'm good. And I mean goood." Ha érdekel keress rá, a blogon publikáltam a GTA Vice City teljes magyarításomat, ott megnézheted, hogy mennyit tudok..

konor94 2009.06.23. 21:35:03

@-=RockerLaLee=-: szerintem szedd le youtube-ról .

konor94 2009.06.24. 20:59:48

@Hiéna1: figyelj ezért írni kommentet hogy köszönj ez az egyik dolog .A másik hogy a nevét se tudo mert 1. nagy betűvel kell írni 2. nem lalle hanem LaLee .Tehát tanulj meg olvasni és csak akkor írj kommit ha köze van a témához .

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.24. 22:33:07

@konor94: Ez így igaz, egyetértek veled. De rá kell hagyni rájöttem. Ha fogyatékos (vagy annak tetteti magát) az az ő baja. Még egy baromság és megintcsak egy nézővel kevesebb a blogon.. ;)

Hiéna1 2009.06.25. 11:47:03

csá laeleee assassinscreed vagyok

.:: PiPi ::. · http://twenty-four.blog.hu 2009.06.25. 13:11:04

Te szerintem csak simán hülye vagy. Dehát ismerjük a mondást: aki hülye... Igaz LaLee? :P

konor94 2009.06.25. 13:58:13

@Hiéna1: de gyerekes vagy .Nőjél már fel .

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.06.25. 14:10:57

@-=RockerLaLee=-: én tudom miért írják a nevedet 2 l-lel:ahogy írják, hogy lalle reflexből 2 l-t írjak mivel közelebb van az ujjukhoz.Ha nem figyelnék oda én is lalle írnák, de mivel oda figyelek Lalee-t írok:)

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.06.25. 14:16:35

Ja és Lalee!
A Sony vegasban úgy teszi be videót, hogy csak a hangot rakja be?Mert ha igen akkor tudok egy programot ami beveszi a videót és feliratozni tudod!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.25. 18:07:54

@Chip2: Örülök, neki, hogy rájöttetek miért írják legtöbben 2 "l"-el a nevemet, de a tényen nem változtat, hogy nem így hívnak. Ha ti választotok egy becenevet én tiszteletben tartom és úgy írom le, ahogy ti is. Kis dolog ugyan, de úgy érzem elvárhatom ezt viszont is.

@Hiéna1: Áh. assassinscreed vagy, akit bannoltam? Semmi gond. Bannolva. (Megmondtam. Akit egyszer bannolok, hiába jön vissza 36 felhasználónévvel mindet bannolni fogom, előbb-utóbb felismerem a stílusát.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.25. 18:09:15

@Chip2: Egyébként a SONY Vegas egyáltalán nem veszi be a videókat. Nem akar újra letölteni csak ezért az ötvenakárhány AVGN részt. Ha valaki meg tudja oldani, akkor az írjon e-mailt, megbeszéljük, elküldöm neki a fordítást, feliratozza és ennyi.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.25. 19:55:11

@=RockerLaLee=: Nagyon, nagyon gyenge.... Mindenki tudja, hogy hogy írom a nevemet rendesen.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.06.25. 21:05:57

@=RockerLaLee=: balfasz lol amúgy is 1. nincs ott a képed, 2. -= és nem csak = 3. mivel ő a blog vezetője be van keretezve a szöveg amit ír + ott van a neve melett a blog címe. Balfasz!
@-=RockerLaLee=-: Szerintem így kell ezt ahogy LaLee csinálja! Hulljon a férgeseeeeee! Amúgy kár hogy a technika megakadájozza a terveidet (pl. a Zene Nagyjai sorozatnál, vagy most itt)! Az MSN-eddel meg csinálj tényleg valamit, mert mikor elérhető vagy nem írsz vissza mikor elfoglalt vagy meg nem írok, te meg soha nem szólítassz meg!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.25. 21:24:46

@Killah: A Zene Nagyjai Sorozatra megvan az ötlet csak kissé nehéz most összeegyeztetni a dolgokat.

MSN-téma (utoljára a kommentek között):
Nem akarok senkit sem megsérteni, de pl ma 7től délután 5ig dolgoztam. Mikor hazajövök más teendők mellett bekapcsolom a gépet, megnézem az e-maileket, blogot stb.. utána másra sem vágyom csak játszani vagy zenét hallgatni kicsit. Az MSN-t azért kapcsolom be, hogy beszéljek a párommal. Sajnálom. Ha más nem bevezetünk itt is egy fogadóóra rendszert. Még gondolkodom rajta.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.06.25. 23:11:38

@-=RockerLaLee=-: jól van nah ne báncsál, végülis csak a zenék miatt vettél fel, azokat elkérted akkor most kussoljak, én nem a fogadóóra miatt basztatlak, csak egyenlőre te vagy az egyetlen értelmes ember akivel lehet beszélni, de akkor leszarom

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.25. 23:34:02

@Killah: Én nem mondtam senkinek se, hogy kussoljon. Most azt sérelmezted (többek között), hogy én nem írok rád MSN-n, erre írtam a válaszkommentet. Másfelől, ne érezzek már bűntudatot azért, mert nem írom át "Elfoglalt"-ra az MSN-t. Harmadrészről meg nem mindig van mondanivalóm, az üres alibi beszélgetéseknek meg semmi értelme nincs. Negyedik pont: nem akarok többet MSN témáról írni / olvasni így a kommentek között. Gyűlölök magyarázkodni.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.06.27. 23:07:10

@-=RockerLaLee=-: Naccerű szóval "alibi" beszélgetések voltak mi? kössz

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.28. 20:44:52

@Killah: Nem konkrétan rád értettem az alibi beszélgetéseket, de ha magadra veszed, akkor az már a saját lelkiismereted dolga.

Alibi beszélgetés alatt a semmiről nem szóló, végeláthatatlan beszélgetéseket értem.

Nem arról van szó, hogy soha nem akarok / tudok "csak úgy" elbeszélgetni valakivel. Arról van szó, hogy legtöbbször van nekem is elég gondom és megoldandó dolgom. Ha ezeket megoldottam és van időm, akkor jut idő a kevésbé fontos dolgokra is. (Kéretik nem megsértődni a "kevésbé fontos" kifejezésen. MSN-téma lezárva.

Csernabanu (törölt) 2009.06.30. 14:22:08

sorry lalee, nem nagyon szeretek ötletet lopni de ez nem tudtam mit kitalálni anno, de a kedvedért lecserltema neveket

Csernabanu (törölt) 2009.06.30. 14:23:45

ja és inkább a csernabanut használom mint az unitert ,ezt ne feledd

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.07.01. 17:54:03

@-=RockerLaLee=-: Oké, nem nekem mondtad, DE volt rá okom hogy azt higgyem, most megsértődhetnék azon hogy te most azt írtad hogy " kéretik nem megsértődni.." ezzel azt akartad jelezni hogy mindeért megsértődök, DE nem csak nekem szólhat ez az üzenet, mert már nem a @Killah: résznél van hanem 2 bekezdéssel lejjebb szóval remélem nem basztam fel az agyadat, és viszlát

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2009.07.08. 19:54:49

Total video convertellel konvertáld át már nekem is volt ilyen bajom.
süti beállítások módosítása