HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Gondolatok az értelmes kommentekről, 1. rész...

-=RockerLaLee=- 2010.10.10. 22:53

Mostanában egyre több érdekes (vagy már-már megszokottnak, tipikusnak mondható) kommenttel hozott össze a sors, és úgy gondoltam megosztom veletek a szenvedést...

Kattintsatok a 'tovább' gombra...

 

 

Az alábbi  kommenteket a Rossz PC Játékok Sorozat blogján találtam, freddyD (jelenlegi) legújabb bemutatójának trailer, ízelítő videójánál, ami 12 másodperces. Némelyik komment sikeresen vázolja az átlag-blog.hu-s kommenteket. Félreértés ne essék, nem a RPCJS, freddyD vagy a blog nívóját akarom rontani, csupán a kommentezők általános felfogását és logikáját nem értem, és hátha fel tudtok világosítani, hogy mi, merre, hány méter...

No, lássuk őket..

 

 

 

 

 

A merész.
Na igen, erre van egy régi mondás: "Aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul." Vagy csak rendesen :)

 

 

 

 




Az igazi fan.
Yeeaawáááááh! Az élet apró örömei :) Amit muszáj megosztani kommentben a többiekkel.

 

 

 

 

 


A szolid komolyka.
Az első mondatát nem értem, úgyhogy nem mertem belejavítani. Ki tudja, hátha értelmes a mondat így. A második mondat meg fura.. egy 12 másodperces homemade trailerhez tartozik a komment, ismétlem.

 

 

Ez egyszerűen csak aranyos volt. Mchielle Wlide beájulna.

 

 

Igen, itt a "nem minden videókészítő 12-18 éves" elmélet bizonyítását láthatjuk.

 

 

 

 



Az agresszív.
Ez vérre megy.. élet-halál harc.. bemutatod , meghalsz , ennyi. Hozzád vágja a LEGO kisautót.

 

 

 

 

 

 

A felesleges okoska.
Ezt a fajtát különösen nem szeretem. Ez az a tipikus verzió, amikor írok egy témától merőben eltérő és felesleges dolgot, de hogy ne off-topicozónak kiáltsanak ki, írok egy alibi-tőmondatot. Persze, mindenkivel meg kell osztani zseniális felfedezését. Köszönjük, Emese :D

 

 

 

 



Ez a kedvencem, ebben minden megvan. Fredid. Nem tudom melyik IQ-betyár agyából pattant ki, hogy freddyD nevét (ejtsd: freddi dí) fredidnek ejtse ki, de ez egy csapás a világra. Ilyenkor tudatosul bennem, hogy az emberi hülyeség és tudatlanság valóban határtalan. Meg jelent. Sosem értettem, miért adnak maguknak plusz munkát az emberek. Megjelent, így egybe kell írni, ehelyett feleslegesen szóközt nyomnak bele. Az oktatás ilyen szegényes vagy az ilyen emberek? Hit 2. Ezen bevallom sokat agyaltam, hogy mi lehet és arra jutottam, hogy ez bizony a HEAT 2 akar lenne (aka. Sauerbraten). Csodás.

99 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr612361642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grizliee 2010.10.11. 10:51:48

Persze, a helyesírás csodái. Ez főleg akkor tud felidegesíteni, ha az a rohadt böngésző még alá is húzza piros vonallal azt a szót, ami helytelen. A mélyen tisztelt 11-12 éves kommentelők IQ hányadosa pedig hagy némi kívánnivalót maga után. Persze erre majd jön az, hogy "Te is voltál ennyi idős." Igen, viszont én annyi idősen sem voltam olyan buta, mint egyesek.

A "KDavid" nevű kommentelő pedig a fölösleges nethuszárkodás mintapéldánya.

"penge246": Szerintem nincs azzal tisztában, hogy freddyD a barátnőjével él a saját lakásában, szülők nélkül.

LaLee csak gratulálni tudok ehhez a bejegyzéshez, mert már tényleg kijárna egy kis "okosítás" ezeknek a retardált barmoknak.

Bocsi, ha kicsit keményen fogalmaztam, de már kijár nekik.

martinboy 2010.10.11. 13:47:10

az az utolsó kommentelő ismerős valahonnan:Dcsak nem a youtube-ról a fredidrajongó(ő is fredid-nek írja meg úgy is ejti:P)?

martinboy 2010.10.11. 13:55:09

@Grizliee:né a kohosztájba belelek d írní tduok.XD(én a korosztályba beleillek de írni tudok:P)

martinboy 2010.10.11. 14:02:03

amúgy nagyon jó összeállítás grat:)

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.11. 14:37:07

Fú basszus ez komoly!
Akár lehetne ez egy új rovat is: "Érdekes kommentek"
néven! Mikor elkezdtem olvasni aszt hittem én is benne leszek... :) :P
(De szerintem nem baj ha valaki véletlenül ejt a helyesírásban 1-2 hibát, de ezek tényleg "értelmes" kommentek voltak)

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.10.11. 14:51:17

Az utolsón vagy 10 percig röhögtem :D
Hát igen, ilyenekkel az ember akaratlanul is találkozik szinte minden böngészésnél. Jó, hogy végre valaki felhívta rá a figyelmet, és ezzel kicsit mindenki "fellélegezhet", hogy "ezaz, nem csak engem idegesít" :P

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.10.11. 15:35:25

saiyajins remekművénél kicsit ökölbe szorult a kezem, nem is a Kazinczy-wannabe szöveg miatt, inkább azért, mert utálom ezeket a 10-12 éves kreténeket, akik nemhogy semmit nem tettek le az asztalra, még azt se tudják, mi az a FRAPS, de leszólni mindent azt nagyon tudnak. Amúgy ebből is lehetne egy jó rovat, tényleg. Az IQ-huszárok milyen név lenne neki? :D

Dryenful 2010.10.11. 16:01:01

Hát Lalee a szívemből beszéltél. A helyesírási hibák nem gondok mert nálam is előfordul de azért tanuljanak meg böszélni és ragzani :) .
UI: Ez pont ide illik: Csak 2 dolog végtelen. A világegyetem és az emberi hülyeség de az utóbbiban nem vagyok biztos(Albert Einstein).

fxcpr0 2010.10.11. 16:09:36

Sajnos manapság szinte minden fiatal hasonlóan ír, kis-nagybetűket nem ismerik, vesszőt és a hasonló társaikat pedig szintén nem.
Az ilyenekkel naponta begépeltetnék egy fél könyvet hibátlanul, és ha hibás lenne, kezdené előröl, mert sajnos még másolni sem tudnak.
Amúgy az ilyeneknek közkedvelt szórakozásuk mások oltogatása eléggé gyerekes módon, amin megint csak egy jót nevet az ember. :)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.11. 16:31:00

@Grizliee:
Jogos, amit mondasz :)
Igen, ez a tipikus szöveg, hogy "Te is voltál annyi idős, biztos sok hülyeséget csináltál akkor." Hát meglehet, elég rossz gyerek voltam állitólag, de mindezen hülyeségeimet nem tettem közzé az Interneten. Még ha lett volna Internetünk, szerintem akkor sem.

@Nuclearvision:
Ami a szivemen, az a számon :) Ha idegesit, joggal, akkor miért ne? :)

Gondolkozom, hogy rovat legyen belőle, bár saját videókhoz érkezett kommentekből is kijönne 4-5 rész.. nem tudom még :)

Pedomaci :D 2010.10.11. 16:47:42

nah azért ennek én nem örültem, ez elég szemétség volt részemről.jólvan helyesírási hibák, gyorsan irnak biztos és akkor mivan?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.11. 17:07:37

@The Boogeyman:
Részedről miért volt szemétség? o.O

Nem a gyorsaságról van szó. (Ha erről lenne szó, akkor: ki sürgeti őket?). Az utolsó kommentet például nem mentené meg az sem, ha csillagos ötös helyesirása lenne.

Itt arról van szó, hogy az internethasználat illetve az oktatás minősége / tanulók felfogása hogyan függ össze. Engem speciel zavarnak az ORDAS hibák, és elszomoritó, hogy a való életben is nagyjából igy irnak a fiatalok (tisztelet a kivételnek).

Másfelől, szerintem alap dolog, hogy valaki helyesen irjon. Ezért (is) járnak az emberek iskolába. 12 évesen tudtam helyesen irni. Nem mondom, hogy mindig hibátlan dolgozataim voltak, de négyesnél rosszabb sosem voltam. Ez rajtam múlt, meg azon, hogy a szüleim mennyit foglalkoztak velem. De ez más tészta, sajnos manapság a szülők körében nem nagy divat az, ami korábban alap volt. Most legtöbbje (tisztelet a kivételnek) lerakja a gyereket a gép / tv / konzol elé, legalább csöndben van.

u.i:
Akinek feltűnt volna, hogy helyesirásról papolok és mégis mindent rövid "i" betűvel irok, annak mondom, hogy angol billentyűzetem van, és nincs rajta hosszú "i" sajnos.

Deathwing 2010.10.11. 17:20:36

Use of education is not complete solution
Now it is time to look in the mirror

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.10.11. 17:23:49

Hát igen, engem a legjobban az idegesít, amikor akármilyen videós egyén munkája alá (legyen most példának okáért Freddy) beír egy hasonló kaliberű szöveget: "jó vidi freddi, am mivel veszed fel a videót?" De ez a jobbik eset, mert nagy valószínűséggel tényleg látta a videót. De vegyünk engem... kapok olykor kommentet, hogy a DOS játékokat mivel indítom. De ezt a fenti mondattal adja elő (persze a freddi-t lehagyva :)) Én örülök minden kommentnek, segíteni is szeretek, de ilyen kamu dumákat, hogy "jó a videó" ne nyomjon már, mert nem is látta. Mondja azt, hogy "figyelj, nem néztem meg a videót, mert xy, de..." Akkor már inkább legyen benne ennyi mersz, minthogy körítsen!

Na és a helyesírás szépségei... a legrosszabb az, amikor a taknyos leír egy mondatot úgy, hogy egy szót nem értesz belőle. Visszakérdezel, hogy "na akkor ezt most újra", erre még ő hord le téged minden sz.rnak, hogy nem értem a "magyar" beszédet, hogy egy egyszerű mondatot megismételtetek. Na az ilyennek a hátára ragasztanám az arcát! :)

@fxcpr0: Plusz az újraíratás mellé adni neki egy taslit! :P

@-=RockerLaLee=-: Mellesleg az ilyen kommentelőkhöz lehetne még venni a regény-kommenteseket. Én akarva-akaratlanul is mindig ilyet hozok össze - most is! :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.10.11. 19:58:54

@-=RockerLaLee=-: a kommentelőkről írtam én is egy-két hete, egy rövid szösszenetet... vannak értelmesek és kevésbé értelmesek...ez a blog-al jár szerintem. Lehetetlen kiszűrni ezeket az embereket.

Dj.Pk 2010.10.12. 11:20:18

@Je m'appelle Théo: Sajna... De meg lehet előzni az olyan fölösleges baromságokat is egy-két bannal, mint a "Dragonblade" videónál azt a bizonyos reklámozó, baromarcút...

dobi100 2010.10.12. 17:09:19

én már féltem hogy benneleszek (3 helyesírás XD)
de most mázlim volt. :)

KDavid 2010.10.12. 17:51:52

Figyelj Lalee:
1 Nem tudom ki írta és lusta vagyok vissza nézni de én tudom hogy mi az a FRAPS és interneten szándékosan nem nézem annyira helyesírásom sem nyeltanilag sem pedig alakjukban
2 Ahogy írtad "nem minden videókészítő 12-18 éves" ez a kommentelőkre is igaz
3 Lehet hogy az a játék amire gondoltam és akkor nem értek egyet freddyD-vel
4 Kapd be xD

KDavid 2010.10.12. 18:01:13

Nem zavar, legalább nevettem egyet azon hogy hogy kiszúrtál.

KDavid 2010.10.12. 18:04:36

@Grizliee: te mondod hogy én "nethuszárkodok" akkor légy szíves olvasd el egy párszor a kommentedet.

KDavid 2010.10.12. 18:09:30

@Grizliee: én "nethuszárkodok" ? Légy szíves olvasd át párszor a kommentedet.

Clois 2010.10.12. 18:22:36

Szerintem az hogy valaki rosszul ír az interneten az még úgy elfogadható manapság, a baj inkább az hogy sokan már máshol is hibásan írnak ebből adódóan.

Ami viszont személy szerint engem megőrjít az az amikor 2 okos személy elkezd kommentekben vitatkozni valami "irdatlanul komoly" dolgon mint pl. hogy az XY játék most jó e vagy nem....
1. Kinek a pap kinek a ...paplan :P
2. Ezzel most elér bárki bármit is ? Jól lecseszted a másikat mert mást gondolsz ... ÉS ?

Gondolom már majdnem mindenki találkozott (rosszabb esetben benne volt) már ilyen helyzettel ,szóval nem is részletezném tovább.

KDavid 2010.10.12. 18:24:14

ha most rólam beszélsz én nem kezdtem el vitatkozni én csak mondtam hogy nem értek vele egyet a nem állok jót magamért meg csak hülyeségből írtam

fxcpr0 2010.10.12. 18:56:15

@KDavid: Megint sikeresen lejárattad magad a tudatlanságoddal. Látom tényleg nem állsz jót magadért, de majd én leállítalak.

Ui.: Mi is remekül szórakoztunk rajtad. :)

KDavid 2010.10.12. 19:10:40

@fxcpr0: neked is bekellet szólnod nem is tudom ki járatja le magát

Dryenful 2010.10.12. 19:29:52

@Clois: 100 %-ig egyet értek mert ez őrjít engem a legjobban hogy 2 vagy több ember vitatkozik értelmetlenségen.
@KDavid: Minek kell csinálni a cirkuszt? Ki lett rakva a kommented. ÉS? Ez van. Ez már úgyse fog eltűnni és a reklamálásoddal csak magadat járatod le.

Deathwing 2010.10.12. 19:49:10

Remek, na emberek, ki épít magasabb homokvárat!?

KDavid 2010.10.12. 19:52:19

@Dryenful: Én nem írtam sehova hogy szedjék le nem is érdekel csak nem tűröm azt hogy le "retardált barmol-nak" amikor azt se tudja hogy mire mondtam és nem tud káromkodás nélkül megfogalmazni egy mondatot.És nem fogok leállni vitatkozni azon hogy szerintetek mit mondtam/írtam pláne hogy ő mondja(Grizliee)hogy én nethuszárkodom amikor én nem kezdtem káromkodni a félreértésére. a "Kapd be" nek meg érezni lehet hogy nem komolyan írtam attól a bizonyos "xD" smiley-tól

PanGauge 2010.10.12. 19:56:52

Szerintem meg KDavid-nak joga van megvédeni magát, ha már Lalee iylen "tisztességes" módon kirakta a "színvonalas" bejegyzésébe. Öregem, ha nem tetszik, hogy ki hogyan kommentel, akkor valószínőleg a blogozás nem neked való, ha meg ezzel akarsz jófejnek tűnni akkor nyugodtan megtarthatod magadnak a bunkó parasztságoddal együtt.

PanGauge 2010.10.12. 20:01:32

nem, én épp melletted vagyok

KDavid 2010.10.12. 20:03:10

Tudom :) 3. részét nem értettem hogy kinek írod

Grizliee 2010.10.12. 20:19:51

@KDavid: Igen, csak kettőnk között az a különbség, hogy én szemtől-szemben is kimondom amit gondolok, kár, hogy ezt neked nem mutathatom be. Talán majd egyszer :) Vita vége.

@PanGauge: Ne haragudj, de ha valamit kiraksz a netre, vállald a felelősséget, hogy azt valaki kiteheti a saját oldalára. Példának okáért (most csúnyát mondok) napiszar.com sokan rinyálnak, hogy miért tették ki a f*szmeresztős képét. Erre a legegyszerűbb válasz tulajdonképpen egy kérdés: "Te miért tetted ki?"

fxcpr0 2010.10.12. 20:20:24

@PanGauge: Te esetleg KDavid haverja vagy? Nagy az öszetartás, de LaLeenak van igaza. KDavid elég érdekes mondatot tett le elénk, amivel lejáratta magát, és most próbálja visszanyomni magát -5ről 0ra. :)

KDavid 2010.10.12. 20:26:29

akkor legyen neked igazad...Grizliee én is megmondom neked szemtől-szemben hogy valamit nagyon félre értettél bármit is értettél az alatt amit írtam, és PanGauge ről azt se tudom ki ő

KDavid 2010.10.12. 20:28:18

azt hisztek amit akartok ismétlem ...

DawWDoG 2010.10.12. 20:31:52

@KDavid: Hogy van pofád egy felnőtt embernek azt mondani, hogy "kapd be"?? Téged nem nevelnek a szüleid? Vegyél vissza, mert nagy a pofád a semmire...

DawWDoG 2010.10.12. 20:32:48

Helyesbítek: "Írni"

KDavid 2010.10.12. 20:35:35

és te mire vered magad most őszintén?

KDavid 2010.10.12. 20:41:46

lezártuk a témát azt valakinek muszáj folytatni hát pff...

KDavid 2010.10.12. 20:46:56

ezt még muszáj leírnom:a teljes egyenjogúság korában úgy merem mondani egy embernek hogy kapd be ahogy te simán el kezdenél k***** ****zni

DawWDoG 2010.10.12. 20:50:37

Nem:) Én nem kezdenék el:) Sokkal műveltebb vagyok nálad, ezért nem kezdek el minden piti dologért "kurva anyázni". " lezártuk a témát azt valakinek muszáj folytatni hát pff..."
Ha más nem mondja el, valakinek muszáj lesz. ;)

Deathwing 2010.10.12. 20:57:36

@fxcpr0:
"LaLeenak van igaza" huha, sok seggnyaló megvan, az agyi szint meg mintha nem különösebben térne el a hőn áhított fanbojok és a fentebb bemutatott példáink között.

Nem igazán a helyesírásod fogja igazolni(És nem is az interneten), hogy te micsoda nagy ember vagy, ahogyan az iqd sem fog magasabbra ugrani tőle -még ha ezáltal fognak is téged meghatározni-, ellenben ha ez alapján leírsz valakit, az valamilyen szinten téged is le fog, ezt kell szeretni.

Cradle of Fi.. the internet.

KDavid 2010.10.12. 20:58:31

ne idegesítsél már.. ha műveltebb lennél akkor a "nagy a pofád a semmire" úgy írtad volna le hogy "túl nagy a szád".Aztán még te is csak általánosságról beszélsz magyarok körében(bocs a kivételnek) meg én is és attól még hogy nem múltam el 20 éves attól még lehetek műveltebb mint más aki már 20-on valahány éves.Mostani időkben hát figyelj,aki az erejével jön az a jövőben nem sokra fogja vinni szerintem(kivéve ha bokszosnak megy el de nem hiszem) vagy van valamilyen tehetsége még azon kívül is. Na tessék vitakörbe is elmehetnénk. :D

Deathwing 2010.10.12. 20:58:37

@DawWDoG: Neked meg
Első sorban; ez az internet ember.
Második meg az volna, hogy téged se sokat nevelhettek, ha ilyen nagy tapló "naidemostbevetemmagaméssuHUHUgylekezellek" módjára csak úgy a legközelebbi negatívnak feltüntetett emberkének ugrasz. Diplomát a szájába.
Milyen érzés valaki alól ugatni? Kíváncsivá tesz.
Ezzel a lendülettel el is köszönnék, kapd be.

DawWDoG 2010.10.12. 21:00:08

Itt is feltűnik a cikkben említett szindróma: "el kezdenél".

Ezek a mai gyerekek mégis milyen szorgalmasak:D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.12. 21:05:56

Tulajdonképpen, én már mindeggyikkel találkoztam :D
A kis 10 éves agyi szinttel rendelkező hozzászólók a kedvenceim, amikor hazajönnek a suliból, ahol elméletileg 'piszkálták' a 'nagyfiúk', felcsatlakoznak a netre, és kommentbe mind azt az obcén kifejezést leírják, amit az osztálytársainak nem mer mondani...
Tehát ezen élik ki a vágyaikat...

Nem mellesleg tetszett a cikk. A megjegyzéseit néhol nagyon ütöttek :D

KDavid 2010.10.12. 21:10:13

lemaradtam DoG egy kis magyarázatot kérnék mit "el kezednél" ?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.12. 21:10:48

Amúgy, amint látom itt is folynak már a 'kommentviták' :)
De ez mondjuk várható volt...

Dryenful 2010.10.12. 21:11:08

Oké ez kezd sok lenni. Ha ilyen szintű beszélgetés lesz megint akkor menjetek el a Mónika show-ba(tudom hogy megszűnt de ez jutott eszembe). Felesleges már ezen vitatkozni.
@Deathwing: Aki egyet ért Lalee-val az nem biztos hogy seggnyaló.Vannak akik tényleg egyet értenek és nem csak nyalizás miatt írják. És kérnék mindenkit hogy aki gondolja hogy vitát és indulatot kiváltó kommentet írna az ne tegye.Köszönöm.

KDavid 2010.10.12. 21:11:33

Borsesz hol találkoztál velem mellesleg nem 10 éves vagyok és nem is 10 éves agyi szinten vagyok kikérem magamnak :P

Grizliee 2010.10.13. 07:57:02

@Borsesz: Igen. Én magam is számítottam rá, viszont kiszállok belőle. Csak kíváncsiságból olvasom :D
@Dryenful: "Aki egyet ért Lalee-val az nem biztos hogy seggnyaló." Ez bizony így van. Nem is ismerem személyesen sem, még nem beszéltem vele sehol, akkor meg miért nyalnék be neki? :D Még csak okom sincs rá :)

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.13. 10:30:07

Hagyátok már szegény KDavid-ot! "Kicsit" rosszúl fogalmazott de lehet hogy ő szereti azt a játékot és ti is idegesek lennétek ha FreddyD az egyik kedvenceteket fikázná, nem?
@-=RockerLaLee=-: Ja és befogod mutatni a föst négyszög/többszög-et?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.10.13. 15:02:05

@KDavid: te...ha visszaolvasnád mit írtam, akkor...
1. nem is neked címeztem
2. amikor írtam nemis olvastam el az előző kommenteket
3. azt sem tudom ki vagy xD

De ha te most erőszakosan magadra gondoltál arról én nem tehetek. :D

KDavid 2010.10.13. 15:44:32

Senkinek nem címezted és eddig én voltam a téma én se tehetek róla hogy félre értettem:P

fxcpr0 2010.10.13. 17:09:14

@Deathwing: Az Agyiszintre pont az ilyen retardáltak kerülnek ki, mint te. :)

Deathwing 2010.10.13. 17:31:56

Lalee, nem lenne kedved esetleg hozzászólni? Mielőtt még egymásnak esnek homokozólapátokkal.

@fxcpro Te meg, ember, szánalmas vagy. A dolog ott kezdődik, hogy teljesen semmi értelme, annak amit írtál éppen; sad, failed troll is failed. És ott végződik, hogy szerintem éppen leszarják mennyire vergődsz, ahogyan a szegényes becsületed megőrzésére törekvő próbálkozásaidat is.

És pont én kerülök ki a tizenévesek által leretardáltozottak köréből, micsoda csapás a világra, akár el is mehetnék elhegedülni az ereim. :( Köszöntem.

fxcpr0 2010.10.13. 19:11:42

@Deathwing: Inkább üsd magad agyon egy gitárral. :)
Idejössz, nekiesel az embereknek, és olyan dolgokról pofázol, aminek köze nincs ahhoz, amiről itt eredetileg szó volt.

Így utólag belegondolva, egy hegedű is jólesz, csak le ne hegedüld magad te ork.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.13. 20:15:53

@fxcpr0: XD kemény beszólás!

@-=RockerLaLee=-: De most tényleg jó cucc volt ez a
Rövid szösszenet az értelmes kommentekről mikor lesz a második rész? Ja és tényleg kicsit megutáltattad magad egy pár emberel!

UI: Velem nem...

UUI: Az itteni komenteközűl is benne lehetne egy pár a második részben! :)

UUUI:Bocs a helyesírási hibák miatt!

Dryenful 2010.10.13. 20:32:06

@Dark White: Ha jól látom akkor nincs benne hiba. Én is várom a 2. részt de lehetne benne 2-3 új. Például a teljes troll meg a vitakeltők mert ezeket kihagytad(vagy nem találtál ilyen kommentet).

Deathwing 2010.10.13. 20:32:23

Én teljesen semlegesen állok hozzá a bejegyzéshez, magához a szerzőhöz is. Mindenkinek szíve joga, hogy mit elemez ki, és meg is lehet róla az akármilyen véleménye is.
Csak az ilyen nagyfejű iqbetyárokat nem bírom szó nélkül hagyni, akik csak trollkodni járnak akárhova, és keresik a lehetőséget, hogy rázúdítsák a tömérdek fosukat az áldozatra.

-> Szóval még egyszer, fxcpro: Minden vagy, aminek leírsz másokat, hiába nem fogod fel.- Egy szar vagy, de azért élvezed leugatni másokon keresztül(itt a bejegyzés) a random embereket, mikor -most már világos-, UGYANÚGY ott volna az előkelő helyed köztük(ÉS EZ A LÉNYEG). Namármost innentől független mit válaszolsz.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.13. 20:46:07

No, én tegnap Eluveitie-Korpiklaani koncerten voltam, ma pedig nagyjából egész nap utaztam, úgyhogy ezért nem tudtam hozzászólni.

Nos, KDavid legelső hozzászólásának 4. pontja (illetve az, hogy 3-4 kommentben tudja rendesen kifejezni magát, meg összeségében az, hogy "felvette a labdát") elmondott mindent róla, úgyhogy nem szólnék hozzá. A véleményemet mindenki sejtheti. GYIKben leirtam, hogy aki tapló módon fejezi ki a véleményét, annak moderálás jár, most kivételt teszek, mégpedig azért, hogy minden posztot olvasóban megerősitést nyerjen, hogy KDavid a posztban felsoroltak közé való.

PanGauge kommentjein jókat nevettem, főleg, mert azokban szinte leirta azt, amit gondolok róla: "Öregem, ha nem tetszik a "szinvonalas" bejegyzés, ne olvasd és főleg ne kommentelj. Olyan dologhoz, ami nekem nem tetszik, vagy nincs épitő jellegű véleményem rá, nem szólok hozzá, mivel nem érdemli meg az időm azon részét, amit a karakterek begépelésére költök. Te talán kivétel vagy ez alól, most az egyszer.

Deathwingnek sok mindenben igazat adok: "Nem igazán a helyesírásod fogja igazolni(És nem is az interneten), hogy te micsoda nagy ember vagy, ahogyan az iqd sem fog magasabbra ugrani tőle -még ha ezáltal fognak is téged meghatározni-, ellenben ha ez alapján leírsz valakit, az valamilyen szinten téged is le fog, ezt kell szeretni"
Teljes mértékben egyetértek Veled, csak akinek nem inge, nem veszi magára. Engem is leir ez a dolog pár ember szemében, csak engem saccperkábé hidegen hagy. Hogy valaki ilyenek miatt felveszi a labdát, magyarázkodik (illetve ahogy látom most egymást anyázzák) az a helyesiráson kivüli egyéb necces dolgokat is elárulja.

Ezt az egész vitát - most legalábbis - nem fogom moderálni (nincs hozzá kedvem jelenleg), de majd még átolvasom párszor. Mindenesetre nem szeretném, ha ez a blog a későbbiekben "játszótérré" válna. Pont kezdtem dicsérni a Gondolatok... rovathoz érkezett 98%-ban kultúrált kommenteket...

@Dark White:
Akkor lesz többi rész, ha összehoz a sors ilyen kommentekkel. Konkrétan vadászgatni nem fogom őket, ahogy itt sem tettem, csak szembeötlöttek. Blog.hu-n elég sokan utálnak, de egyrészt ez nem tud megmozgatni, másfelől viszont, hogy néhány ember ilyen könnyen utálkozik és már-már megtisztelő, hogy méltó vagyok az utálatukra. 7)

Grizliee 2010.10.13. 20:52:59

Igen, Deathwing írásaiban van igazság, ugyanakkor nekem ne mondd azt, hogy egy ember nem tud, illetve nem akar helyesen írni, akár internetről legyen szó, akár bármi másról. Nem fogok ezen fennakadni, nem szólok le másokat folyamatosan, de egyszerűen nem értem meg őket. Elvárom, hogy ha normális kommentet írok, akkor arra normális válasz érkezzen, vagy semmilyen. Bocsánat, ha valakit ez zavar.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.13. 21:27:42

@-=RockerLaLee=-: Aha aszt-hitem hogy DeadHunter szerű KommentHunter-é válsz...
Érdekes és egyben bizarr lett volna.:)
De azt nem tudtam hogy sokan utálnak téged.
(Azt tudtam hogy te meg Othala nem vagytok puszipajtások XD de hogy SOKAN?!)

Ja hogy ha mégis vadászni lennek kedved akkor ajánlom
a lambdateam.blog.hu-t amin hatalmas IQ betyárok harcolnak egymással azóta mióta a Mester eltűnt!

KDavid 2010.10.13. 23:14:35

@-=RockerLaLee=-: Amint leírtam feljebb nem véletlenül van mögötte az az "xD" smiley ha nem tudod akkor elmondom hogy nálam mit jelent ha bármilyen HÜLYE mondatom végén "xD" van = Nem gondoltam komolyan,csak hülyeségből írtam. Röviden tömören ennyi.

$a$ koma 2010.10.14. 14:14:14

LOL!!! Sikerült végigolvasnom mind a 66(húú szép szám :D ) kommentet és igazából erre csak annyit tudtam mondani:D Az interneten szinte bármit megtehet az ember, hiszen a névtelenség olyan "hatalmat" ad mindenkinek, amivel aztán tényleg sokmindent lehet kezdeni. Lehet kritikát írni egy filmről, majd alatta testápoló hatékonyságról kommentelni. Viszont ami itt zajlott, az inkább vicces. Aki LaLee mellé áll az seggnyaló, iqbetyárok szaladgálnak és irogatnak, "jajj én nem is vagyok 10 éves" beszólások tömkelege stb stb... Én azon a véleményen vagyok, hogy amit írok és ahogy írok az engem minősít. Ez szerintem mindenkire igaz és itt sokan megmutatták, mennyire tudnak "kulturáltak maradni"+"ésszel írni". Manapság értelmesen kommentelni ebben a korban(12-18 év) valamiért luxus lett. Én nem azt mondom, hogy xy biztos ennyi meg ennyi idős, azért mert ezt vagy azt írta. Persze nagyjából be lehet saccolni a kort egy kommentből, de amit tutira be lehet lőni, az az IQ szint. Komolyan, volt értelme ennyi hülyeséget irogatni? NEM! Akkor miért csinálták egyesek? Jó kérdés mi? KDavid első pontokba szedett kommentjénél abba kellett volna hagyni azt, amiből még 55 hsz. született. De nembaj, kibújt a szög a zsákból és mindenki megmutatta, hogy valójában mennyit is tud. A cikkel viszont 100%-ig egyetértek. Szerintem iszonyat idegesítő, amikor valaki nem tud írni rendesen, vagy olyan szavakat próbál alkalmazni, ami szerinte "menő" de közben meg marhaság. Főleg ha mindezeknek köze sincs egy adott cikkhez(külföldi kifejezéssel élve: off-topic kommenteket ír).
Mindenkinek ezúton gratulálok, hogy értelmes hozzászólásával is gyarapította a kommentek listáját :D
Béke

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.14. 14:26:24

@$a$ koma: Szerintem az hogy valaki 10 éves pöcs vagy 50 éves pöcs semmin sem változtat,a lényeg hogy pöcs!
(Igen sokszor írtam hogy pöcs)
Ismerek olyan gyereket aki 7 évesen is úgy írt mint te és olyat is aki már 22 éves és egy 6 évesnél is rosszabbul ír!

Ja és el ne felejtsem ennek a vitának se értelme se lényege nem volt és nem is lesz!

UI Ja és nem értem miért vagyok seggnyaló ha Lalee mellé álok...

UUI: The cake is a lie!

Dryenful 2010.10.14. 14:42:08

@$a$ koma: Lenne egy kérdésem(ha elolvasod). Engem a kommentjeim alapján hány évesnek tartasz(csak kíváncsiságból)?

$a$ koma 2010.10.14. 14:58:17

@Dryenful: 15-19 éves kor közé teszlek, de mint írtam "nagyjából be lehet saccolni a kort egy kommentből" szóval könnyen meglehet, hogy tévedek :P

redblue 2010.10.14. 15:25:32

Hát én nem szoktam az ilyen vitákba beleszólni, mert abból csak még nagyobb baj lesz, de mivel már lezártátok a vitát így már úgy gondoltam, hogy csak ide írok valamit. Egész jók ezek a kommentek tényleg lehet rajtuk nevetni és LaLee ezért rakta ki őket (legalábbis szerintem ha nem akkor előre is bocsi) és ez nem minősül szemétségnek szerintem. Ez akkor lett volna szemétség ha LaLee valami óriási haszonra tett volna ezzel szert (ami nem igaz mert szerintem nem az ilyen bejegyzések miatt nézik az emberek LaLee blogját)és nem hinném hogy az ilyen bejegyzések dobják fel nagyon az oldal népszerűségét, tehát nem hinném, hogy szemétség lenne amit csinált. Az más, hogy a napiszar ebből tartja fel az oldalt, mert az azért van hogy ilyenek jelentessen meg, mert az emberek ezt várják el a szerkesztőtől. És szerintem ennyi lenne és tényleg ha lesz következő rész megint megnézem mert tényleg vicces.

Deathwing 2010.10.14. 17:15:31

@Dryenful: Én 13-14-15 éves korra tippelek. De az életév sosem jelenti azt, hogy az alapján is leírjanak, akárcsak a helyesírás.
Senki sem egyforma. Ennek ellenére az emberek mégis a többség alapján ítélik -jelenhelyzetben- a korosztályokat. Ismételten: ezt kell szeretni.
Revolution kéne már.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.14. 17:52:01

@$a$ koma: @Dryenful: És engem a blogomról és kommentjeimről és videóimról hány évesnek tippeltek?
(Nem 20 éves vagyok!)

$a$ koma 2010.10.14. 19:09:39

@Dark White: Nem Totó-Lottó a cikk címe, úgyhogy nem fogok tippelgetni.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.14. 19:49:49

@$a$ koma: De nem is az hogy IQ betyárok találkozója és még is sok van! (Nem rád értem ezt!)

Dryenful 2010.10.14. 19:50:05

@$a$ koma: Deathwing találta el csak 14 vagyok. De köszi hogy idősebbnek tartasz a koromnál :)(még ha csak 1 év akkor is).

Grizliee 2010.10.15. 13:00:36

@Deathwing: Persze, ez így van, viszont ha valakit nem ismersz, és interneten beszélgettek az első benyomást a helyesírás kelti.Éppen ezt kellene megértetni pár emberrel.

kitino 2010.10.15. 22:02:40

lesz folytatás? :D

dexexe 2010.10.16. 10:57:08

amúgy ezek közül a legtöbb beszédhibás...beszéltem már neten olyan csajjal aki beszédhibás volt és nem tudott irni se normálisan,szavakat hagyott ki,betűket,és értelmetlen marhaságot mondott

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.10.16. 12:54:19

@dexexe: Jó de hát az nő volt... XD
De egyébként van igazság benne!

Grizliee 2010.10.16. 15:17:39

@Bőszinho: Talán az egyik legidegesítőbb dolog ha minden o betű helyett ó-t írnak.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.10.16. 18:20:52

@Grizliee: Ne is mondd. Az ilyenek nem járnak suliba?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.16. 19:19:08

@Grizliee:
Ja láttam már ilyeneket.. ez már túlságosan jól akar irni, biztosra megy, minden o helyett ó...

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.10.16. 20:37:49

@Dark White: Én is beszédhibás voltam, és az nem egyenlő azzal hogy retardált. Nem vagyok nyelvtantanár ugyan, de legalább próbálkozom javítani a helyesírásomon.

kitino 2010.10.16. 20:59:22

@Bőszinho: hát az ilyenek vagy nemtudják nyelvtanilag eldönteni vagy sietnek valahová

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.10.16. 21:21:45

Ezek a mai fiatalok! Látszik, hogy már nem olyan az iskola, mint régen. Ha mi helytelenül írtunk, vagy pimaszkodtunk órán, a tanár rögtön megregulázott minket! Olyan körmöst adott a vonalzójával, hogy még a hónunk is belesajdult! De hát hol vannak már ezek az idők.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.10.16. 21:45:50

@Kalocsai Mária:
Mostanában ez forditva szokott lenni: ha a tanár kicsit erélyesebben rászól a gyerekre, akkor számithat rá, hogy a szülők leszidják vagy extrém esetben megverik őt ezért, holott csak próbálja nevelni őket, ha már a szüleik nem tették meg.

A legnagyobb probléma ezzel, hogy azok, akik most 18-20 évesek lesznek kénytelenek adóból meg hasonlókból eltartani a mostani náluk is fiatalabbak hatalmas százalékát. Hát.. reméljük a legjobbakat :)

Dryenful 2010.10.16. 21:55:14

@Killah: Én meg nem tudok böszélni meg ragzani xD(direkt így írva).

laczfy87 · http://www.youtube.com/laczfy87 2010.10.16. 22:11:10

Na, egy ilyen poszt már nagyon kellett! Rendszeresen találkozunk mi is szinte mindegyik típussal. Az nem mentség arra, hogy valaki gyorsan ír. Tessék lassan írni, illetve a pirossal aláhúzott szavakat átolvasni, átnézni.

Alapvetően az a baj, hogy a mai fiatalok jelentős része nem tud, vagy nem akar helyesen írni. Nevezhetjük ezt divatírásnak is, de ezzel azt érik el, hogy 50-100 év múlva a magyar nyelv nagyon leegyszerűsödik. Szóval: tessék helyesen és okosakat írni :). Az elsőzés értelmét Ferox nevű rendszeres nézőnk fogalmazta meg jól: "Azért jó, mert ezáltal elképzelhetetlen hatalom birtokába jut az összes többi kommentelővel szemben, akik NEM elsők, így felettük áll, és kurvára semmire nem megy vele, de mindegy, na ezért :D"

Deathwing 2010.10.17. 20:19:08

Emberfüggő minden, és minden, akár szeretjük, akár nem. Azon dolgok egyike, amiben semmilyen revolúciót nem lehet eszközölni.

Deathwing 2010.10.17. 20:21:56

Zenei téren hol lehet ajánlásokat tenni?

Grizliee 2010.10.18. 15:53:14

@Deathwing: Ebben sajnos megint igazad van.

Zenét szerintem e-mailben ajánlj. (De ez csak egy tipp)

phara000 2011.01.25. 19:59:10

Ez nem semmi, emberek, szép nagy számú komment tömkeleg.
És csupán azon, hogy ki hogy ír :D

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.01.27. 20:22:02

én is 12 vagyok de tudok helyesen írni meg tudom mi az a FRAPS meg ilyesmik de ilyen kis seggarcok húzzák le azokat a 12 éveseket akik tudnák írni, tudják mi az a FRAPS....

punkgeri 2011.10.12. 20:10:37

@Krisztián123: Gratulálok, hogy rengeteg 10-13 éves hülyegyerek között ennyi idősen normálisan írsz stb...Ezért tisztellek.;)

Krisztián123 · http://mckms.blog.hu/ 2011.10.13. 06:52:34

@punkgeri: Amúgy nyáron lettem 13 és köszönöm :)
Én is ejtek néha hibát de én vissza szoktam olvasni a elírt szöveget és akkor nincs probléma :D

MrKrumpLee 2012.04.08. 16:03:14

Ennek lesz még második része, vagy mi van? Több, mint egy éves a poszt. Amúgy az utolsó kommentnél feltettél egy kérdést: Honnan van ez a fredidezés?
Szerintem a "fredydrajongo" nevű IQ betyártól(www.youtube.com/watch?v=NKW-otW8fn0)ered. Ő már a nevét is így írta, és a videóiban is "fredidként" hivatkozik freddyD-re. A sok értelmes szobanövény meg átvette. De ez csak az én elméletem.
süti beállítások módosítása