HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

A véleményeteket kérném...

-=RockerLaLee=- 2011.10.07. 13:41

Az írásos cikkeimmel kapcsolatban kérném a véleményeteket! Ha érdekel, kattintsatok a 'tovább' gombra! 

 

Nos, amint láttátok a Dead Island cikkem felépítése kicsit eltér a korábbiaktól. Sok helyről hallottam, hogy jobb és olvasóbarátabbak lennének a cikkeim, ha a képeket a szöveg közé raknám és nem a legvégére, egybe az összeset. Az ok, amiért korábban a végére tettem a képeket az az, mert ugyebár az oldal nem teljes szélességében vannak írva a cikkek és nagyobb képeket elhelyezni a szöveg közé (mint pl. egy GameStar vagy PC Guru újságban) elég nehézkes megvalósítani úgy, hogy jól is nézzen ki. Így hát csináltam úgy, hogy kb. 500*300 pixeles képeket rakok a szöveg különböző egységei közé.

Mit gondoltok erről? Bejön nektek ez az új módi vagy maradjak az eredeti változatnál?

Illetve még egy szavazásra kérnélek fel Titeket. Nektek melyik eddigi írásos tesztem tetszett a legjobban? Melyiket olvastátok legszívesebben, illetve melyik az, amelyik 'szakmai' szempontból, mondjuk egy fent említett nívósabb PC-s újság színvonalához mérten a legjobb?


A témához kapcsolódóan nyugodtan kommentelhettek ehhez a bejegyzéshez!
 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr613284982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DannyTaylor 2011.10.07. 14:15:46

Nekem úgy tetszett hogy a végére raktad a képeket.
Inkább írjad le a történetet a véleményed stb.., és utána a képek, minthogy megszakítaná a belemélyülést 1-1 kép a szöveg közepén.

Elektro 2011.10.07. 18:23:29

Szia LaLee!

Szerintem a képek elhelyezkedése nem a legfőbb szempont, habár meg kell hagyni, hogy a jól beillesztett képek feldobják a cikk megjelenését (főleg, ha az adott bekezdés témájához tartoznak, akkor még az adott szempontot le is zárhatják). És nem feltétlenül szakítják meg az elmélyülést de van abban valami, hogy nem kell tele rakni a cikket képekkel. A Dead Island-ben szerintem megtaláltad azt a képmennyiséget, ami már a szemléltetéshez elég de még nem zavaró :)

De szerintem a legtöbben úgysem a képeket fogják nézni hanem a cikke(ke)t olvasni, amik szerintem bármikor kiköthetnének egy Gamestar vagy egy PC Guru kiadásban.

Végezetül: Csak így tovább! :)
Elektro

Koben333 2011.10.07. 19:18:50

Szia!

Szerintem minden újat ki kell próbálni, mert ha nem próbálod ki, akkor nem is tudod hogy milyen lenne.
Úgy hogy én azt javaslom, hogy egyen új,ha meg nem tetszik a népnek, akkor a következőt meg nem úgy csinálod( egyéni javaslat ).

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.10.08. 13:09:39

Szerintem a lényeg egy cikk írása közben, hogy szubjektíven lásd a dolgokat, és legyen egyéniséged. A képek a Dead Island cikkben voltak szerintem a legmegfelelőbbek, mert lehet vele érzékeltetni a mondandódat úgy, hogy ne kelljen a fél világot visszatekerni, hogy melyik kép, mire utal ;). A szavazást nem vállalom be, mert régen olvastam a többit, de van egyéniséged, és egy cikk írásánál ez az egyik legfontosabb. Az aránya az információknak és az élményeidnek körülbelül megfelelő, szóval csak így tovább, nagy érdeklődéssel várom a többi cikked és a Zene Nagyjai Sorozatot is :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.10.08. 22:36:30

Szerintem is a Dead Island-es megoldás a jobb és a cikk tartalmának szempontjából is ez vezet, legalábbis az én véleményem szerint.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.10.14. 16:25:15

A Dead Islandos stílus teljseen jó, sztem tartsd meg :)

Dj.Pk 2011.10.21. 09:52:13

Szerintem a képek az írás végén legyenek, mert a szövegrészekbe való beillesztéssel megszakíthatod a folyamatosságot, belezavarodhat az olvasó egy-egy képen elbambulva.
süti beállítások módosítása