HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 07: Vanília.. yummy

-=RockerLaLee=- 2009.08.16. 14:18

A minap itthon teszteltem az El-Hennawy Vanília ízű dohányt..


 

 

 

 

 

 

Dohány:  El-Hennawy dohányhoz képest nedves volt, és nem tartalmazott ágakat.

- Íz és illat:  A dobozt kinyitva fenséges vanília illatot éreztem, ám amint a kis zacskót is kinyitottam és beleszimatoltam az édes vanília illat kezdett átcsapni egy illatba, ami leginkább az aszalt szilváéhoz volt hasonlítható. No de, nem szagolgatni fogjuk, hanem elszívni. Elég lassan 'indult be' az íze, talán csak a 'menet' közepe felé. Ízében kellemes, mondhatjuk rá, hogy vanília-szerű és egy icipicit krémes. Nem rossz.

- Füst:  Gyengén kezdett, de ahogy megjött az íze, egyre több füstöt kaptam, ami egészen a végéig kitartott.

- Összhatás:   4/5,  korábban nem tetszett annyira, viszont így többszöri tesztelés után rájöttem, hogy valójában igen kellemes, könnyed és krémes íze van ; egy pipás party lezárására szerintem megfelelő.


 

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr331312925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.08.16. 22:49:57

Érdekes milyen sok ízben van dohány, Paprikással vagy lecsóssal találkoztál már? xD Hát én már láttam paprikás (sőt ettem) Milkát, beteg...

Gyíkszáj 2009.08.17. 08:18:27

@Killah: Azért egy lecsósat vagy kolbászosat megkóstolnék :D

belike 2009.08.17. 15:01:03

@Gyíkszáj: Én már kóstoltam kolbászosatt!!!FINCSA!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.17. 15:22:35

@belike: Én a mangalica szalonnás dohányt szeretem. Kis zsír a tartályba, bele pár szalonnadarab.. perzselővel begyújtom a szenet.. a dohányra egy kis paprikapor, mennyei.

extasy 2009.08.17. 18:28:45

@-=RockerLaLee=-: aztmár nem szívni kell hanem enni xD

Gyíkszáj 2009.08.17. 19:48:35

@belike: És honnan szerezték kolbászos dohányt? Tudok egy dohányszaküzletet a környékünkön , de ha ott megkérdezném akkor vagy kiröhögnének vagy elküldenének valami kellemesebb helyre

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.17. 20:46:29

@Gyíkszáj: Hát a kolbászosat mi a szomszéd Pista bácsitól szerezzük. Ő akkora díler, már a tehenei is körbeülnek vízipipázni..

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.08.17. 21:07:03

@-=RockerLaLee=-: A Kolbászos elmegy, de a Pálinkás jobb, meg a tepertős, az nagyon durva!

Gyíkszáj 2009.08.17. 22:56:08

@-=RockerLaLee=-: És a tehenek is kolbászos dohányt szívnak , vagy inkább valami egzotikusabbra vágynak?

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.08.18. 12:42:23

@Gyíkszáj: nem ők füveset színak a fiatalabbak meg tejeset!

Gyíkszáj 2009.08.18. 14:13:08

@-=RockerLaLee=-: Majd szólj légyszíves a Pista bácsinak , hogy egy marhapörköltöset ha be tudna szerezni annak nagyon örülnék , és ha rábólint a dologra akkor majd adok egy elérhetőséget

Sarg3 2009.08.19. 12:01:22

Vizipipa amúgy full egészséges,vagy attól is tődőrákot kapok? :D

Gyíkszáj 2009.08.19. 13:30:33

@Sarg3: Én a tévében azt láttam , hogy károsabb az egészségre mint a cigaretta , de nem okoz függőséget. De amennyi marhaságot összebeszélnek a tévében én már nem hiszek nekik..

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.19. 16:47:43

@Sarg3: Olyan dolog a világon ami egészséges és jó olyan nincs. A vízipipa a dohányzás 'legegészségesebb' formája viszont. Minimálisnál is kisebb nikotin jut a szervezetedbe, mivel a vízben és a csőben lerakódik a nagyja. Száj-, gége-, és tüdőrákot azért sem fogsz kapni, mivel a vízipipában nem a dohány ég, csak forró levegő megy át rajta. A cigarettában közvetlenül a dohányt égeted és azon a magasabb hőfokon képződnek a rákkeltő anyagok. Persze szerintem hülyeség naponta 3x pipázni. Ez szerintem tipikusan egy party kellék.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.08.20. 10:45:06

@-=RockerLaLee=-: nah ja ezért nem nézek TV-t tolják a faszságokat a pofámba a többiek meg elhiszik, és a vizipipa náluk egyenlő egy rohadt káros cuccal ami olyan mint a drog...

kissodre 2009.08.24. 19:03:22

HELP kéne kérdezhetek valamit ? Annyi az egész kérdésem. Fontos a dohány és a szén szavatosága izvilágilag mert nem rég kezd tem el ujbol de amikor elkezdjük nincs ize várok beleszivok még mindig nincs mitegyek ? Szavatosági idejétöl is fogg hogy milyen ize van a dohánynak:)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.24. 22:16:37

@kissodre: Szerintem a szénnek nincs olyan, hogy szavatossága, a dohánynak sincs igazából, viszont idővel kiszárad. Glicerinnel fel lehet javítani a dohány állagát de a régi már így sem lesz. Ha régi a dohány, azt valóban abból tudod megállapítani, hogy gyengébb íze van. De az is lehet, hogy ti csináltok valamit rosszul. Mennyi 'idős' a dohányotok?

Dj.Pk 2009.08.25. 07:30:20

Valóban, mert azért ahhoz képest hogy én 12 éves vagyok (ne az adatlapot nézd, másképp nem engedett be) még én is szoktam pipállani, és eléggé jó íze van ahogy LALEE pajtásom mondta (bocs a kifejezésért) mangalica szalonnás.Én azzal indítom a napot, itt a Szandaszőlősön.

Dj.Pk 2009.08.25. 07:31:08

De enni is szoktam a mangalicár, nem csak elszííni

kissodre 2009.08.25. 18:34:32

Uh kb olyan 2- 3 honapos:) Amugy megnéztem a vidit ugy csináltam és jobb köszi ^^

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.25. 19:48:52

@kissodre: Akkor valami ti csináltok rosszul. Én a málnás dohányt még december környékén vettem és azóta megvan. Valószínű hagytátok kiszáradni a dohányt. Nem szabaad..

Dan17 2009.08.28. 20:11:20

HELP!
Némrég próbáltam ki először a vizipipát és hogyis mondjam nem nagyon éreztem az ízét. Miért van ez? Alapból nem nagyon intenzív vagy bennem van a hiba?
Egyébként a dohány egy ananászos volt, frissen bontva. A választ előre is köszönöm!

Dan17 2009.08.28. 20:12:54

Bocs az esetleges helyesírási hibákért

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.08.28. 20:53:13

@Dan17: Ez nagy valószínűséggel a dohány hibája. Sajnos nem mindegyik dohánynak van intenzív íze, valamelyik enyhe. Ez a jobbik eset. A rosszabbik eset, amikor 'szénízű' a dohány, akkor viszont már a pipás emberke ront el valamit. Szóval szerintem nem benned van a hiba, próbálj ki más dohányt. Jó szívvel ajánlom az Al-Waha és Al-Sultan dohányokat.

Dan17 2009.08.29. 19:48:20

Kösz a tippeket, bár nálunk a helyi ajándékboltban csak Hennawy dohány van. Így jártunk:)

Zárójel 2009.09.04. 20:25:17

Azért a szénnek is árt ám az idő :D Az egyik ismerősömtől kaptunk egy fél csomaggal, mert ő már nem nagyon pipázik, de az istennek se akart begyulladni XD Később kiderült hogy kb egy éves volt.
süti beállítások módosítása