HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

LaLee's Games: Raptor - Call Of The Shadows (3)

-=RockerLaLee=- 2013.09.11. 14:00

Az ötödik évad első bemutatója, amelyben ezt a méltán népszerű repülős shooter mutatom be.

------------------------------
Játék Info:
Fejlesztő: Cygnus Studios
Kiadó: Apogee Software
Év: 1994
------------------------------
Zene:
Kitsune² - Rock My Emotions
Payday: The Heist OST - Loadouts #1
Half-Life 2 OST - Particle Ghost

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr885507375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.09.12. 07:15:09

Király intró!
Majd láthatjuk a teljeset is? :)

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2013.09.20. 01:40:38

ajhhh a raptor :) nekem túl nehéz volt kicsiként, de így is remekül elszórakoztam vele.
A tyrian-t jobban bírtam, azt tavaly decemberben végig is toltam újra - és ért egy meglepetés, kicsit megváltozott a játék hála a hónapnak... :D

a strife-ról nem is tudtam, hogy ezek a srácok kezdték el a fejlesztését, érdekes, köszi!

egyébként ha nagyon bele akarsz menni a retro játékokba, akkor az alábbi produktumot mindenképp ajánlom, mert egyszer szerintem mindenkinek kötelező végigtolnia :)

en.wikipedia.org/wiki/Gods_%28video_game%29
süti beállítások módosítása