HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Painkiller: Resurrection cikk

-=RockerLaLee=- 2010.01.16. 11:23

Pár hete volt "szerencsém" a Painkiller sorozat legújabb darabjához, a Resurrection-höz. Őszintén szólva a trailerek és előzetesek sem voltak túl bíztatóak, de gondoltam egye fene, kipróbálom. 

Egyelőre sajnos be kell érnetek néhány hivatalos screenshottal (szégyen tudom, ég a pofám miatta), ugyanis én marha már letöröltem a játékot. Ha legközelebb fenn lesz ígérem, bepótolom saját, izgalmasabb screenshotokkal.

Ugyebár a Painkillernek ez a második nemhivatalos folytatása (az Overdose-t is mások fejlesztették már), minden 2. képernyőn ott díszeleg a Fan Made Product (fanok által készített) felirat. Nos szerintem ezek a 'fanok' nagyon nem szerethették a Painkillert, ha így meggyalázzák az örökségét.. Na de ne rohanjunk előre, lássunk mindent sorjában..

A játékban egy bérgyilkost alakítunk, akit úgy hívnak, hogy... Bill. Wild Bill. Az úriember egyik merényletébe egy kis hiba csúszik (konkrétan egy utasokkal teletömött busz), aminek folytán hősünk jobblétre szenderül. No, de Painkiller módra ismét a menny és pokol között fogunk kavarogni. A játék során majdnem mindegyik pálya után kapunk egy átvezetőt, ami képregényes stílusban jelenik meg, egész ötletes, bár kicsit elüt a Painkilleres környezettől. A történetben 3 érdekes fazon fog manipulálni minket: Astaroth (Lucifer 3. generálisa), Ramiel (aki ugyanúgy néz ki, mint Sammael az első részből), illetve egy angyali hölgy. Annyira sablonos azonban, hogy elsőre leesik nekünk, hogy Ramiel egy büdös áruló és igazából csak az angyal nőciben bízhatunk. Az egészet megpecsételi, hogy igazából iszonyat gyorsan halad a történet: pl a 3. pályán Astarothot látjuk, neki 'dolgozunk', a 5. pályán már Ramiel kegyeiért ölünk, a 6. pályán meg anyázzuk mindkettőt, mert az angyal elmondja, hogy mi a szitu.. Továbbá zavaró, hogy Bill és a többi szereplő úgy beszél egymással, mintha együtt söröznének, annyira illúzióromboló..

A történet 'siettetése' részben a pályák számának köszönhető. Én kis naiv azt hittem, megint lesz legalább 3-4 fejezet, mint az Overdoseban, ami kb 13-15 pályát jelent. A nagy fenéket. Itt egy 9 pályából álló epizód van és ENNYi! Nem hittem a szememnek. Na jó, ez még nem akkora gond, ha ez a 9 pálya szuper. De igazából mindegyik elég ötlettelen, szürke, indokolatlanul hosszú (7-800 ellenfél), ismétlődő és már unalmas ellenfelek (egyetlen új ellenfél van csak, illetve 1-2 boss, de mind látthatuk már őket). Ezen felül, ha nem figyelünk a néha megszólaló angyali hölgy útmutatására könnyen eltévedhetünk (!!!) a pályákon. A pályákon való közlekedés sem ajánlott casual játékosoknak. Itt bizony ismerni kell a Painkiller ugrásmechanikáját, és nem kell csodálkozni, amikor 80 fokos meredekségű, 25 centiméter széles fémrúdon ugrálunk felfelé... plusz a Havok fizikának engedelmeskedő fahídon való átkelés is igazi kihívás :( Fanoknak készült, rendben, de ez azért mégiscsak túlzás.

A játékban 6 fegyvert találtam meg. Azért nem azt írom, hogy x fegyver van, mert nem vagyok benne biztos :) Az Options menüben 10 fegyver gombjait állíthatjuk be, a játékban hatot találtam. Az első 5 a Painkiller első részéből került át, mindenféle változtatás nélkül (bár nem értem miért kellett a megszokott 1 - PainKiller, 2 - Shotgun, 3 - Karóvető, stb.. sémát megváltoztatni..). Az egyetlen új fegyver, amit találtam az egy automata karóvető volt, ami másodlagos funkcióként égő gázpalackokat (!!!) ereget: egész kellemes fegyver. Gondolom én voltam a béna és nem találtam meg a többi új fegyvert, sőt.. még az alap Shotgun-t is elég nehezen találtam meg, áh tényleg velem lehet a hiba.

A grafika is megragadt a 2004-es Painkiller szintjén: ugyanazok a helyszínek, tárgyak, minden ugyanaz, talán csak néhány HD effekt került pluszban bele. Hype-olták ezen kívül az időjárás effekteket, illetve a fejlesztett fizikát. Őszintén szólva nem tűntek fel. Az új fegyver textúrája is ocsmány, sőt az egyik pálya elején hiányoztak a textúrák, minden szürke volt. Remélem ez csak az én verziómnál volt így.. Ezek ismeretében érthetetlen, hogy miért akadozott jobban ez, mint a Modern Warfare 2.. -.-

A játék végén lévő egyszerre 2 boss ellenére sem nyújtott kellő élvezetet a játék (az állítólagos co-op mód ellenére sem), a Painkiller sorozat egyértelműen mélypontja ez a játék. Csak nagyon-nagyon nagy fanok próbálják ki, azok közül is csak a kötélidegekkel rendelkező játékosok.

A játékra 2,5 pontot adok az 5-ből, hatalmas csalódás volt, nem ezt vártam :(

-----------------------------
Játék info:
Fejlesztő: Homegrown Games
Kiadó: Dreamcatcher / JoWood
Év: 2009
------------------------------
Hivatalos honlap: http://www.painkillerresurrection.com

  

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr981671535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékzonbi 2010.01.16. 11:32:49

a képregény max payne-es :D

Zsalyamester 2010.01.16. 11:41:22

Én már egy idelye nyomzok ez után a játék után.Meg akartam venni először,de a gondoltam utána nézek a dolognak.Hát erre mit látok?Mindenki azt mondja,hogy nagyon béna játék.Kár,hogy nem csináltál videót mert érdekelne pontosan,hogy milyen is ez a játék.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.01.16. 11:50:00

Lalee, ha szeretnéd úgy csinálni, mint én a bejegyzéseimbe, hogy jobboldalt, baloldal is képek, a szöveg közbe, akkor szólj felveszlek Msn-re (címedet tudom) és elmagyarázom. Ha nem, akkor mindegy.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.01.16. 11:52:01

@Njugi:
Erre gondoltam én is először, de azzal sok macera lenne, úgyhogy maradok ennél az IndaFotós megoldásnál. Mindenestre köszönöm :)

@Zsalyamester:
Ez a játék egész pontosan amatőr és gagyi :)
Nem éri meg a videót..

kékzonbi 2010.01.16. 21:36:57

Egy kis háttérinfo:
A Deadhunt története:
"Lexor the Uber, stuck in a paralell dimension, filled with thousands of medieval zombies! and all that stands between him and death is a semi automatic rifle!... will he survive?!"

youtuberól olvastam lehet csak fikció

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.01.16. 22:13:40

jó kis cikk volt...sajnálom h ennyire gyenge lett az új Painkiller...az elsővel sokat játszottam...

zoltan119 2012.04.13. 12:29:41

a képregényes átvezetők a TMNT játékban is benne voltan

PCgamers 2012.05.08. 21:40:49

A képregényről alapból a Max Payne jut eszembe.Azt a játékot egyszer majd kérlek mutasd be mert iszonyat jó.
süti beállítások módosítása