HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

A közvéleménykutatásról..

-=RockerLaLee=- 2010.04.30. 15:33

Lezárult (már pár napja) a közvéleménykutatás, amelyben arra voltam kíváncsi, hogy nektek melyik bemutatóm tetszett a legjobban..

Íme:
 

 

Először is köszönöm mindenkinek, aki szavazott (igen, még annak a 10 embernek is, aki a "nem tetszett egyik sem"-re szavazott).
Nos, az eredmény valahogy úgy alakult, ahogyan azt én korábban elképzeltem, bár nem gondoltam volna, hogy 1 szavazat különbség lesz az első és második helyezett között. Tényleg ennyire tetszett nektek a Civil War és a DeadHunt bemutató? Hmm...

A másik aminek örülök, hogy összesen 159 szavazat érkezett, ebből mínusz 10, akinek nem tetszett semmi sem, az 149 szavazat. Tehát, ha jól gondolom és nem egy poll-r-es bugot kihasználva szavaztatok, akkor 149 ember nézi a videóimat legalább. Ennek örülök :)

Köszönöm még egyszer, hogy szavaztatok. Ami a folytatást illeti, a napokban kikerül egy kis meglepetés, illetve a következő bemutató is fejben lassan elkészül, de lehet az már csak a 3. évadra lesz kész.

Plusz, lassan június 2, azaz évadzárás. A poén az, hogy nem szándékosan, de ismét 6 bemutató sikerült a 2. évadra is.. tiszta véletlenül. Remélem nem lesz ebből rendszer...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr781964542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KolyDay 2010.05.02. 22:02:32

én már nem tudtam szavazni de én a DeadHunt-ra szavaztam volna

ARSENAL4EVER 2010.05.03. 14:05:23

Akkor legyen az 150, mert én nem tudtam szavazni, de szoktam nézni a videóid.XD

boca12 2010.05.04. 15:30:23

Elnézést,hogy ezt megkérdezem tőled,de érdekel engem a véleményed.Az lenne a kérdés,hogy miért nem mutatod be a Red Orchestra-t?Csak mert mondtad,hogy meg van neked és érdekelne mi a véleményed róla.Szerintem jó játék.

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.05.04. 19:23:51

"de ismét 6 bemutató sikerült a 2. évadra is.." ne felejtsd ki a Machinarium végig játszást. Bár nem egy bemutató de végül is szerintem bel számolhatod. Vagy nem?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.05.04. 21:47:54

@boca12:
Megvan a játék, de negyed órát játszottam vele körülbelül, nem nagyon ismertem még ki.

@Sajtos001:
Igazából a Machinarium bemutató áll a 2 videóból illetve a 6 részes végigjátszásból. Bár egyéb esetekben a bemutató nálam az, ami introval kezdődik és értékeléssel végződik.
süti beállítások módosítása