HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Rossz PC Juniorok - Szavazás

-=RockerLaLee=- 2014.11.07. 13:24


A szavazás lezárult.
Az eredményről és a konklúzióról hamarosan "nyilatkozom".

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr256874983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darktom98 2014.11.08. 13:43:49

Én tényleg ezen nőttem fel, és bár nekem nem volt sikerem, de imádtam nézni a többi "nagyobb,, videóst. Nagyon elfogott most a nosztalgia, szerintem remek lenne visszahozni a Juniorokat:)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2014.11.08. 14:06:35

@darktom98: basszus, ránéztem a nevedre és rögtön kapcsoltam...nosztalgia faktor ezerrel....Juniorokat vissza! :)

freddyD 2014.11.08. 14:21:17

Ezeknek az időknek szerintem vége

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2014.11.08. 18:20:16

Iszonyatosan sajnáltam, hogy pont akkor találtam rá az oldalra, amikor már úgy mond a fáradás jelei mutatkoztak. Amellett, hogy saját videóimat szórakoztató volt elkészítenem, nagyon tudtam örülni jó és rossz kommenteknek is a videóim alatt. Emellett a többiek munkáit is szerettem szemlélni, bár sajnálatos volt, hogy nagyon sok csak a RPCJS majmolására született, sokszor egyedi ötleteket mellőzve. Mindazonáltal napi rendszerességgel látogattam az oldalt, s örülnék, ha lehetne látni ismét videózni a nagy öregeket. Viszont tényleg félő, hogy a mai eligénytelenedett tube társadalom szóra se fogja méltatni az oldalt, de egy próbát megérne szerintem.

Burrog 2014.11.09. 11:22:03

Támogatom az ötletet! 1000 éve nem csináltam már videót, ha feléledne az oldal tuti csinálnék hetente egy bemutatót.

Bennszulottbalna 2014.11.11. 15:50:16

Azoknak az időknek lehet, hogy vége, de a mostaninak is le kellene áldoznia, ha jönne egy jobb csapat/ pár videós.
Szerintem az emberek mindig szívesebben néznek meg egy humorosabb videó/játékösszefoglalót, mint egy sima head-cames gameplayt(akármennyire is 30akárhánymilliós pewdiepie), amiben akárki is játszik, nem nyújt akkora élményt, mivel a szórakoztathatósági faktor lecsökken az épp a játékban végbemenő eseményekre való reagálásra.
A freddy féle formulában az idő hatalmas faktor, mivel a videók készítése nem pusztán a játékkal való játszásra és annak feltöltésére szorítkozik. Nagyon sok szabadidőt igényelnek ezek a típusú videók és pont ezért nem lehet naponta kirakosgatni. Én nemrég kezdtem el a csatornámat, de ezen az időigényes csapásvonalon vagyok, mivel a saját készségeimet, személyiségemet szeretném fejleszteni a videózással, nem másoknak akarom megmutatni, hogy hogyan játszom.(nagy különbség!) Remélem beindul újra a boogie! Én támogatom!

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2014.12.29. 08:49:50

Csak egy kérdés: Mikor derül ki, hogy mi lesz a Rossz PC Juniorokkal? Már lassan eltelt két hónap és nem tudunk semmit.
süti beállítások módosítása