HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Zene - 2019. Március

-=RockerLaLee=- 2019.03.31. 23:05

American Football - American Football

A harmadik self-titled album, a szokásos hangulat és minőség. Álmos emo, trombita.

Weezer - Weezer (The Black Album)

Az idei "igazi" Weezer album marha jó pozitív csalódás. Rengeteg catchy dal, én a Zombie Bastards-et hetekig dúdolgattam. Die, die, you zombie bastards!!!

La Dispute - Panorama

A legritmikusabb spoken word banda ezúttal sem okoz csalódást: a Panorama is többször hallgatós, odafigyelést igénylő és gyönyörűen összerakott album lett.

In Flames - I, The Mask

Az utóbbi évek totálisan középszerű és kicsit stílusidegen albumai után nem hittem volna, hogy az In Flames képes olyat alkotni, mint fénykorában. Tévedtem.

Zebrahead - Brain Invaders

A klasszikus pop-punk együttesek közül talán egyedüliként a Zebrahead maradt meg a régi tagokkal és a stílussal, ami 2019-ben sem változott. Érdekes, hogy egy vadonat új album képes nosztalgiát okozni.

Our Last Night - Let Light Overcome

Az Our Last Night megalkotta idén azt, amit a Bring Me The Horizon-nak kellett volna.

Children Of Bodom - Hexed

Vagy én öregszem és nőttem ki ebből a stílusból vagy a Children Of Bodom fáradt el.

Sleep Dealer - This Winter Was Somber

Az orosz Sleep Dealer az idei év eddigi legszomorúbb albumát komponálta meg. Most még el kell tenni a fiókba és majd télen újra elővenni.

Crywank - Wearing Beige On A Grey Day

James Clayton az anti-folk koronátlan királya ismét egy zseniális albummal lepett meg mindenkit. Zeneileg visszatért a minimalistább irányzat felé, aminek én kifejezetten örültem.

U137 - Chapter Two

A tavaly tragikus módon egyfőssé redukálódott post-rock duó új fejezetet nyitott a cinematic post-rock történetében. A hangsúly a cinematic-on van. 

September Stories - You Don't Love It.

A Hotel Books "kisöccse" egy EP-trilógia második részénél jár jelenleg. Még mindig kellemes zenét csinálnak, de számomra már túl éneklősre vették a figurát. Remélem, hogy ez változni fog még.

Fairwell - When We Forget What Was Once Cherished

Fasza post-hardcore Orange County-ból. Igencsak vártam ezt az EP-t és abszolút nem csalódtam - bár talán pár dal még elfért volna a lemezen. Kegyetlen jó vokálok és dalszövegek; remélem ők nem tűnnek el, mint pl. a Sail On! Sail On!. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr5014730521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása