HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 16: ŐsziObama

-=RockerLaLee=- 2010.07.02. 12:05

Neve szerint nem nyári gyümölcs, de azért még bemutatom most: Nakhla őszibarack... 


 

 

 

 

 

   

- Dohány:  Természetesen friss bontás volt, a kicsit szétszaggatott celofánrétegen kívül a szokásos Nakhla, mintás aromaőrző és a natúr nylon csomag rejtette a dohányt. Aprítottságát nézve egész jó, bár apróbb 'faágak' voltak benne. Nedvessége átlagos, de legalább nem annyira maszatol.

- Íz és illat:  A dobozt kibontva a Nakhla sárgabarackhoz hasonló illat fogadott, de ez valahogy sokkal kellemesebb volt: olyasmi, mint a barackos tea vagy teafilter illata. A szokásos dohány-illat kevésbé érződik rajta, inkább ez a teaillat a domináns. Ízét tekintve ismét a teát hoznám fel hasonlatként, kegyetlen finom és kevésbé telt íze van, és szerencsére egyszer sem kapart.

- Füst:  A füstje nem nagy szám, de az átlagnál valahogy szebb volt. Kellemes illata volt, és végig egyenletesen jött belőle.

- Összhatás:   5/5,  jól tettem, hogy hallgattam az eladó tippjére és ezt a dohányt választottam: egy szinte tökéletes dohány, tökéletes, kellemes ízzel, korrekt füsttel. Ebből érdemes egyből 250g-os csomaggal venni, megéri, higgyétek el! ALDI-s Westcliff zöldteával együtt hatalmas élmény (Maga a tea olyan ízű, mint a dohány. Komolyan.).


 

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr52125053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.07.04. 21:59:24

Ezek a dohánytesztes bejegyzéscímek kikészítenek :P
A teszthez, ugyanúgy, mint a többihez nem tudok mit szólni, nincs vízipipám, nem is szeretnék beszerezni.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.07.05. 11:34:20

Lalee, ajánlom az El-Hennawy mangós dohányt:) Önmagában is egy igen jó fajta, szép füsttel, és szerintem igen kellemes ízzel, de ha Nakhla mentával kevered, úgy valódi élmény. Nekem nagyon bejött:)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.07.05. 13:14:24

Barack Obama rulEZ...biztos finom lehet :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.07.05. 15:10:49

@Njugi: Pedig érdemes legalább egyszer kipróbálni. Megéri. Néha pedig jól is esik.

VictoryA 2010.07.05. 21:03:11

Nemrég fogyott el :( nagyon finom dohány tényleg :) 250g-om volt és egy-kettőre elfogyott ez a dohány kb annyira klasszikus nálam mint a Nakhla eper .. mindkettő utánozhatatlan ebben az árkategóriában

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.07.08. 00:08:37

@Mo$qUiTo: Ember... A Hennawy mangó életem legszarabb dohánya volt...:P Nemtudom miért isteníted...

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.07.08. 12:41:50

@Atilye: Nagyon zsír dohány, ne szidjad! Egyáltalán nem volt műíze..

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2010.07.10. 22:44:55

@Atilye: Másodjára is kipróbáltam, és úgyanúgy tetszett.. nemtom mibajod vele

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.07.16. 09:33:52

Nem olvastam el teljesen a GYIK-ot de azért megkérdezném: hol lehet vízipipát venni és dohányt
nem tudok róla hogy ez bárhol is le van írva...
Előre köszönöm a segítséget.

Davipi 2010.07.16. 09:52:27

@Dark White:
Ajándékboltokban leginkább, esetleg rendelsz egyet netről.

Malacsult 2010.07.16. 10:12:19

@Dark White: Én ismerek egy helyet ahol árulnak...

Davipi 2010.07.16. 16:18:27

@Malacsult:
Ez elég nagy hülyeség volt, mivel 1000 hely van, ahol lehet kapni :)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.07.16. 16:22:10

@Davipi:
Már miért hülyeség, amit Malacsult írt?

Davipi 2010.07.16. 16:23:12

@-=RockerLaLee=-: Ismer egy helyet :) semmit nem írt róla, csak leírta, hogy ismer egy helyet.. ez most komolyan, kit érdekel? :) Legalább írna róla valamit, hogy ezzel is segítsen DarkWhite-nak

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.07.16. 21:52:12

@Davipi:
Ha ugyanannyi ideje blogolnál, mint legalább én, rájönnél, hogy a kommentek legalább felének nincs értelme :) Better get used to it..

Davipi 2010.07.16. 23:47:51

@-=RockerLaLee=-: Hát akkor ezt a blogolós szabályt szoknom kell még :)

Dryenful 2010.07.17. 21:41:27

@Dark White: Én is ismerek de csak Békés megyében Gyulán.Ott van egy központi szökőkút és egy hamburger bár.Ott a mellette levő utcán kell lefelé menni és egy idő után az utca bal oldalán lesz egy szőnyeg és vízipipa szaküzlet.Ott van az egész aprótól kezdve kb 130 cm-magas vízipipáig.Én nem vettem mert osztály kiránduláson voltam ott(úgy hogy a szomszéd városban lakunk:))és össz vissz 1000 Ft-ot kaptam.És a kicsik is 2590-be kerül.Egyébként nem akartam venni és sztem nem is fogok jó sokáig venni(egy Lalee féle vízipipa 5890 Ft körül van).

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2010.07.18. 08:35:41

hello mindeni
énis épp most toltam a Nakhla barackot.szeritem ez az eggyetlen elfogadható Nakhla az epren kívül
Ajánlom bemutatásra az Al-Waha termékcsaládot ha még nemvolt
És aki Miskolc környéki és érdekli az egész vizpipa sivesen segítek énis,bár nem akarom elvenni LaLee helyét.
Lalee ha az msncímed majd elküldenét az jólenne
Köszi
Üdv: Rockerlevi

Davipi 2010.07.18. 11:20:32

Vizipipát, illetve ahhoz tartozó kiegészítőket leggyakrabban az Eldorádó-ban találsz (bár van már olyan is, ahol nem árulnak vizipipát és ahhoz tartozó cuccokat), esetleg Fáraó kincse, de szerintem akárhol is laksz, a belvárosban minimum van egy ajándékbolt, ahol lehet kapni (ha még drágábban is).

@Dryenful: Ahogy látom, Lalee-nak egy két csöves 37centis pipája van, az tényleg akörül kapható. De egy ugyan ilyet egycsövesben kapsz már 3.000 Ft alatt :) Úgy gondolom nem éri meg, nekem is ugyan ilyen van (egycsövű), de valamiért nem jött be :)

Minipipát is lehet vásárolni, hülyeség, aki azt mondja, hogy rosszabb, kevesebb a füstje stb (gyakran jobb a füstje, mint a nagyobb vízipipáknak).

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.07.18. 11:35:11

@Rockerlevi00:
Skype címet tudok adni, de szerintem megtalálsz rajta.

@Davipi:
A legelső tesztben írok a (volt) pipámról, ami valóban két csöves, de 47 centis volt. Ez azóta már a páromé, a jelenlegi, amivel a teszteket végzem egy 82 centis, szintén egyiptomi Top Mark pipa, egy csőcsatlakozóval. Az egyik következő vízipipás videóban lesz bemutatva, ill. összehasonlítva.

Minipipákkal még nem volt tapasztalatom, de szerintem 37 centinél kisebbet venni nem érdemes.

Davipi 2010.07.18. 12:39:15

@-=RockerLaLee=-: Bocsi, nem láttam rendesen, tényleg 47es :)

Minipipákról annyit, hogy ha lesz alkalmad, mindenképp próbáld ki, semmivel nem kevesebb egy minipipa, mint egy 140 centis vízipipa 5L-es rózsával, sőt, tapasztalataim szerint még jobbak is :)

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2010.07.19. 10:33:35

Az enyém 60cm-es 2 csöves szivesen beis mutatnám és más ötleteim is vannak ugyan ilyen tesztekkel kapcsolatban de azt majd veled LaLee megdumálom :P

fxcpr0 2010.07.23. 21:41:46

LaLee, egy eltérő kérdés: a Kérdezz-Felelek 2. részével mi a helyzet? :)
süti beállítások módosítása