HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Gondolatok a hungarizmusról...

-=RockerLaLee=- 2010.08.09. 11:52

Ahogy korábban ígértem, a Mesterkurzus mellett új rovatot indítok, ami mindennapi témákról fog szólni. Nevezhetjük véleménykifejtésnek, bár ezt túl hivatalosnak tartom, maradjunk a Gondolatoknál.

A Gondolatok... rovat cikkeihez természetesen hozzászólhattok, sőt! Kíváncsi vagyok, hogy az adott témáról mi a véleményetek, úgyhogy ne habozzatok leírni amit gondoltok. :)

Pár napja voltam párommal (meg muterral!) Kárpátia koncerten. Ezen alkalomból leírnám, hogy mit gondolok a hungarizmusról, a Kárpátiához hasonló együttesekről, illetve hogy miért is mentem el a koncertre...

Az itt leírt dolgok szubjektívek, saját véleményemet tükrözik, ezért részrehajlás, elfogultság előfordulhat benne, offenzív szándék nincs vele.

 

 

Aki jobban ismer az tudja, hogy nem rajongok különösebben Magyarországért, sem a hungaristákért. Mondhatjuk, hogy az országgal kevésbé van bajom, mert ha belegondolunk tényleg egyedi kis nemzet vagyunk: egyedi ételek (mákosguba, gulyásleves), szokások, hagyományok (Húsvéti locsolkodás, stb..) és mondhatjuk, hogy a magyar nők szépek, valóban. Meg persze ezzel együtt jár a beleszületett státusz: itt születtem, magyar vagyok, elvileg már ennyi miatt szeretnem kellene a hazámat.

De az egyediségre visszatérve, Európában a bénaság és a felfoghatatlan baromság Top 5-ös listáján valahol a dobogó környékén lehetünk. Ép ésszel nézve, hihetetlen, hogy mik mennek itt: a hazugságait nyíltan vállaló politikus még évekig hatalmi pozícióban marad; emberek éheznek, de fesztiválokra, meg tűzijátékra jut pénz, el vagyunk adósodva, el vagyunk adva külföldi befektetőknek, stb.. A legszörnyűbb az, hogy annyira igyekszik ez az ország a nyugatiakhoz hasonlítani, hogy undorító. Körülbelül ez olyan, mint amikor a harmadikos Pistike a nyolcadikosokat akarja utánozni, menő, ugye? Nem, inkább nevetséges.

Lehet, hogy a központi helyzet adta, lehet, hogy csak a választott politikusok elmegyöngesége okozta, de ez az ország, mondjuk ki, mindig egy alattvaló volt. Mindig más országok seggében voltunk, csontig benyalva az épp hatalmon lévőknek. És akkor jönnek a hunokkal meg a hátranyilazós magyar lovasokkal, óh emberek, az milyen régen volt már...

A kultúráról már nem is beszélve. A már említett majmolás: megyünk shoppingolni, welcome drinket iszunk, mielőtt lemegyünk a mekibe. Mindezek után bekapcsoljuk a tévét, választunk a 2 legnépszerűbb csatornát és műsoroknak csúfolt agyromboló ganék elé ültetjük le a gyerekeket, mert mi komoly felnőttek vagyunk és nincs időnk a gyerekre. Jézusom, a Szabolcs és Borsod megye már szinte teljes lakosságát felvonultató szarság (Maunika só), a kiégett, exhibicionista, impotens lantozó fasz párkeresési rituáléja (Benkő feleséget keres) és a tárjáni kancigány megrendezett életét én NEM szívesen nézem. De rengetegen igen és szégyellem, hogy ilyen emberekkel élek egy országban. És nem tudom ti hogy vagytok vele, de ha egy magyarok lakta országról szóló úgymond propaganda dalt egy cigány nő (Oláh Ibolya) énekel, az számomra sértő és baromira megalázó.

És épp emiatt kissé vegyes érzelmeim vannak a hazámmal kapcsolatban. Olyan ember előtt, aki nem tudja, hogy ez az ország mennyire mocskos és szennyes, talán kicsit büszke vagyok, hogy magyar lehetek. De őszintén szólva legtöbbször inkább letagadnám, és költöznék máshova. Lehet gyávaság, vagy árulás, de a mostani helyzetet látva és azt tudván, hogy a jövőben nem lesz túl sok változás az életszínvonalban, a gyerekeimet és a saját családomat nem akarom ennek a szennynek kitenni.

A hungarizmus egy kicsit bonyolultabb tészta. Igazából semmi baj nincs azzal, hogy valaki szereti a hazáját és ezt ki is mutatja valamilyen formában. Érdekes ez az ország. Nem szeretem az USÁt, de ott pl. rengeteg ház udvarán ott díszeleg a nemzeti lobogó, mondhatni elvárás (hogy ezt egy agymosó propaganda okozza az más kérdés), ha itt Magyarországon kirakja valaki, akkor kvázi kinézik: "Na nézd, hungarista.." És rengeteg ilyen ember van, valamilyen szinten ennek örülök. Annak már kevésbé, amikor a bőrfejű, sálas emberek a jobb életkörülményekért kimennek tüntetni és ennek keretében barátságos autógyújtogatásba, rongálásba, illetve különböző székházak megtámadásával mulatják az időt. Most könyörgöm, a károkat helyrehozni megint csak pénzbe kerül, más emberek munkáját, autóját elpusztítani meg farokság. Most döntsék el, hogy tüntetgetünk, vagy forradalmat csinálunk, hogy el is érjünk valamit. Mert ez egyik sem volt. Tüntetésnek durva, forradalomnak igencsak fogyatékos volt.

Jogos a kérdés, hogy ilyen vélemény után mi a fészkes fenét keresek én Kárpátia koncerten? 

Párom révén rengeteg jót hallottam róluk és ezekről a koncertekről. Korábban én úgy képzeltem el, hogy egy ilyen rendezvényen tivornyázó, terem részeg, agresszív kigyúrt kopaszfejű emberek vannak, akik szétvernek mindenkit, aki rossz szemmel néz rájuk. (Ez kb. a Titkolt Ellenállás koncertjén volt jellemző, majd egyszer elmesélem.)

A koncert tényleg meglepetés volt, pozitív értelemben. Hihetetlen módon csomó gyerek (8-18 éves korig) és még ennél is több felnőtt (bőven 40-50 felettiek is) eljöttek. Az egész koncert igazán barátságosnak volt mondható, nem nyomtak össze, nem volt tele a padló hányással meg kiöntött sörrel, nem akartak megverni se (bár páran azért pogóztak, de állítólag a tavalyi fellépésen, illetve más felvételeken látszik, hogy nem jellemző), az énekes iszonyat jó arc, látszott rajta, hogy tényleg szívvel-lélekkel csinálja, amit csinál. Zeneileg is szuper a Kárpátia egyébként: nem anyázzák a politikusokat, nem káromkodnak, egyszerűen csak kreatív és kulturált módon zenélnek. 

Ami még érdekesség, hogy a közönség között volt 2 cigány is (!!!!!). Hogy mit kerestek ott, ill. hogy jutottak be, jó kérdés, de furcsa színfolt volt (értitek, színfolt, haha) a közönség soraiban.


Összességében a hungaristákkal nincs sok bajom, maximum a módszereikkel. Az országgal már annál inkább, pontosabban a benne élő emberek többségével, illetve az elnyugatiasodó kultúrával. Én örülnék a legjobban, ha nem kéne emigráción agyalnom, mikor a jövőbeli családomra gondolok...

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr432209227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ting 2010.08.09. 12:04:00

Teljesen egyetértek! :) A retekklubon nézek EGY sorozatot, de az sem az ő érdemük, hogy jó sorozatot adnak, hanem a forgalmazóé, és a készítőké.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.09. 12:23:18

Először azt hittem hogy a Szálasi féle hungarizmusról írsz, akkor kicsit meglepődtem, de ez általános dolog hogy a hazaszerető embereket
"lehungaruistázzák", pedig az más. De mindegy.

Én nekem nincsen amiatt rossz érzésem ezzel az országgal kapcsolatban. Én szerintem inkább az emberekben van a hiba. Ahogy mondtad a majmolás,és hogy mindenki a nyugati országokhoz akar hasonlítani, az a globalizáció hatása. Ezért szólalnak fel ellene sokan,más országokban is mert leveszik az ország valódi értéke, és 10 év múlva nem tudok gulyás levest venni csak hamburgert, bár azért ez szélsőséges példa. Sajnos a fiatalság nagy része nem hazaszerető, hanem teljesen elzüllött, tisztelet a kivételnek, sajnos ez tapasztalat.
Sajnos azt sem értem hogy pl. a nagyobb TV adók, mint a Retek klub is miért agyrohasztó műsorokat ad.
El kéne távolítani az ilyen "hírességeket" és normális, kultúrált műsorokat adni. Szerintem.

Oláh Ibolya.. Nem mondanék semmit. Egyet értek veled. Ha már propaganda akkor inkább Kárpátia zenével kéne népszerűsíteni az országot nem vele.
Amúgy a koncerteken néha szokott lenni néhány részeg bőrfejű.

A tüntetésekről annyit hogy akik gyújtogattak, romboltak az a klasszikus futball huligánok, akik azt sem tudják hogy mit csinálnak. Csak sajnos amikor keveredtek a békés tüntetőkkel, az jött le hogy mindenki olyan.

És bár említetted hogy aki kirak egy magyar zászlót azt egyből kinézik. Azt sem értem hogy az Árpád-sávos zászlóval mi a baj vagy a Turullal. Amég nincs az Árpád-sáv mellett a nyilaskereszt szerintem addig semmi baj.

"És akkor jönnek a hunokkal meg a hátranyilazós magyar lovasokkal, óh emberek, az milyen régen volt már..."
Szerintem igenis büszkék lehetünk őseinkre, Árpádra, Szent Istvánra stb.. De nem szabad elfelejtenünk hogy nem csak jó dolgok történtek.

Amúgy nem értem hogy oda hogy kerültek be a cigányok, Várpalotán nem engedik be őket:D

És bocs a nagyon hosszú kommentemért.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.08.09. 12:41:45

Felém ez úgy működik hogy pl. büszke vagyok ha valamiben jó helyet érünk el, vagy látom hogy egy méltán elismert bandának magyar gyökerei vannak. Sőt még trackmania-ban is büszkén mentem a piros-fehér-zöld festésű gépjárművel aminek ott díszeleg a hátán a HUN jelzés díszeleg. De olyankor elásom magam mikor pár hülye megbélyegezi az országot. Szeretni kellene ezt a helyet, de nem lehet hogyha ez így megy tovább. Ha meg nem lehet mert rossz a helyzet akkor meg nem kötelezhet valaki valakit arra hogy szeresse mert muszáj. Ilyenkor van az hogy lelép akinek van esze, akinek nincs az marad a gödörben. Ezért megyünk lefelé a lejtőn, mert az értelmiség felfogja hogy nem éri meg itt élni, lelépnek, és marad a mocsok, amit meg a TV, meg a kormány csak kihasznál azért hogy nekik jó legyen. Nekik megéri, ezért megy az agymosás.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.08.09. 13:49:22

Én már hosszú ideje nem nézek tévét. Vajon miért?

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.08.09. 14:00:05

Én azt nem értem első sorban, miért nem lehet egy nemzet önálló?

Most ezt arra értem, hogy az, hogy valakinek mindig csontig benne voltunk a picsájában..A középkorban a Német-Rómaiaknak voltunk mindig a kezében, (párszor volt olyan, hogy magyar volt a császár a németeknél, de nem sok..csak próbálkoztunk) aztán ugye jöttek az osztrákok, majd megint a németek, őket követték a ruszkaják, most meg az amerikaikra próbálunk hasonlítani..Annyi probléma van, hogy ezek a nemzetek mindig csak eszköznek tekintettek minket..A németeknek is csak a hadseregünk kellett, hogy legyen valami ami feltudja tartani az oroszokat, amíg ők tervezgetnek, meg készülődnek az "ellentámadásra". A hidegháború idején is az ütközőzónát képeztük Németország, meg Lengyelország mellett. Aztán amikor jött a rendszerváltás, undorítóan elbántunk az orosz katonákkal, köpdöstük, verdestük őket, pedig pontosan ők NEM tehettek arról, hogy itt kellett állomásozni..Manapság meg csak szeretnénk, hogy az oroszok ismét a kegyükbe fogadjanak..Aztán az amerikaiak..Ők talán nem is eszköznek tekintenek minket, véleményem szerint inkább magasról leszarják, hogy mi van velünk, mivel az imperialista nézeteknek szerintem jobb célkitűzése is van, minthogy pont Magyarországgal alakítsanak ki jó viszonyt. Csak eltűrnek minket, és szimulálják a nyájasságukat. Szerintem.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.08.09. 14:34:58

@Mo$qUiTo:
Egyet értek, nagyjából tényleg így volt korábban. Mivel mindig vagy kiszolgáltatottak voltunk / azzá tettek minket, vagy önként behódoltunk, mindent elkövettünk annak érdekében, hogy ne legyünk önállóak. És most épp ezt az önállóságot akarják visszaszerezni.

Az orosz katonás résszel részben egyet értek, valóban nekik köszönhettük, hogy a németeket kiszorították innen és valóban az amerikaiak szartak le minket akkor is, odalökve így minket az oroszoknak. Igazából tényleg nem az orosz katonák tehettek róla, hogy itt kellett maradniuk, mivel csak parancsot teljesítettek, de a magatartásuk, az hogy terrorizálták a lakosságot, az már az ő természetükből adódó megbocsájthatatlan vétség.

Amerikaiakról meg csak annyit, hogy nem, hogy jó viszony kialakítása lehetetlen, hanem úgy egyáltalán.. 10 amerikaiból 11 nem tudja, hogy egyáltalán létezik Magyarország.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.08.09. 15:09:10

@-=RockerLaLee=-: Igen az orosz katonák is megérték a pénzüket, nem is sajnálom őket különösebb módon, de elsősorban azt tartom visszataszítónak, hogy most megint azt akarjuk, hogy a kegyükbe fogadjanak. Ami szerintem elég lehetetlen ábránd..

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.08.09. 15:21:02

Ez így igaz. retek klubbot meg a tévéketőőt azért nem nézem mer olyan "kulturális" műsorok mennek rajta, aminél szerintem az is kevésbé agyromboló, ha a kis (alig) 10 éves gyerek halomra mészárolja a zombikat a képernyő előtt... Ha tv nézek akkor legfeljebb a comedícentral, illetve a discovery jön szóba.
Arról meg, hogy valami udorító "férfi" valamien szajhát keres magának mert kell egy kis promó az új lemezének már végképp le... Ennél még az is jobban mulattatna ha fejemet kéne a falba verni...

Geri11 2010.08.09. 15:29:35

"Lehet gyávaság, vagy árulás, de a mostani helyzetet látva és azt tudván, hogy a jövőben nem lesz túl sok változás az életszínvonalban, a gyerekeimet és a saját családomat nem akarom ennek a szennynek kitenni." Lalee ezzel teljesen egyetértek. Kicsit sértő volt azért a "Szabolcs teljes lakossága a Mónika showban", nyíregyi vagyok, és itt alapvetően (az ország többi megyeszékhelyéből csak 4 et ismerek behatóbban) nincs annyi cigány. Én is azt hittem, hogy sok, amíg nem jártam Ózdon. Megrázó élmény hidd el. Én egyszer voltam Kárpátia koncerten, akkor is ismerősöm ráncigált el, többet nem megyek. Nekem nem tetszik a zenéjük és a hozzáállásuk, de ez csak egy vélemény.
És itt leszögezném, hogy egy dolog szeretni a hazádat (bár, mint már mondtam, nem igazán rajongok érte), és egy másik dolog katonai szervezeteket létrehozni és az agyatlan tömeget jelentés nélküli vezényszavakkal rávenni minden faszságra.

Geri11 2010.08.09. 15:34:28

Bocs a két kommentért, de akkor most szólnék a történelemről is. A magyar nemzetet MINDIG mások irányították. Ha mi próbáltunk meg valamit csinálni, az általában káoszba fordult. A magyarok egyszerűen genetikailag alkalmatlanok vezetőnek. Szerintem. Valamint mindig jönnek azzal, hogy egy a nemzet egy rabló nemzet. Nos, a több száz éves elnyomás alatt, megtanultuk kijátszani, átverni a rendszert, kiskapukat keresni. (Rózsa Sándor szinte nemzeti hős) És ez még most is tart. Hidd el, ha a nép 50%-a fizetné az adót (persze a racionális adót, nem a sok marhaságot), már nem lenne gond a pénzügyekkel. Csak fent meg nem teszik lehetővé, hogy normálisan lehessen fizetni. Vagy kiforgatnak a vagyonodból, vagy elcsalod. Nincs másik alternatíva.

Geri11 2010.08.09. 15:41:52

Rengeteg a 3 komment de ezt még muszáj: Elnyugatiasodás: Nézze meg valaki Japánt. Gyakorlatilag az amcsik faxát szopják (már elnézést), és mégis működik ott a rendszer, gazdag az ország, az emberek viszonylag jól élnek. Felejtsük el most azt, hogy alapból mindenki zseninek születik (ami persze nem igaz), ilyenek nálunk is voltak. (Szilárd Leo, Teller Ede, vagy akár Bíró László stb.) Csak elűztük őket, mert higgyétek el, ha ebben az országban próbáltak volna meg akármi maradandót alkotni, SENKI nem emlékezne az ő nevükre, és nem támogatta volna őket a kutya se. De visszatérve Japánra, mint példa: Ott miért működik minden rendesen? Mert a nép fegyelmezett? Mert túlzottan udvariasak és gépiesek? Lehet. De a fiatalok ott is anime hajjal rohangásznak és a tvben brutálisan agyament show műsorok mennek. De ott valami más. Fegyelem? Összetartás(ami nálunk, akárki akármit mond, nem létezik)? Nem tudom. Ha valaki rájön, bevezethetné itt is.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.09. 18:12:00

"Magyarországon azért szar az élet, mert mindent a zsidók és a szabad kőművesek irányítanak!"

Ez a kedvenc szövegem... xD Nem szeretem a nézeteimet sehol, se elmondani, de Magyarország nekem se tetszik. Szerintem, ami az országból hiányzik az a összetartás.Mindenki utál mindenkit. Ha megválasztanak valakit, azt ne fogadjuk el, inkább csináljunk mindent, hogy akadályozzuk őt. Válságban szerintem össze kéne fogni, és nem egymásra mutogatni, ami nagyon megy. De soha nem is lesz ez így, mert itt mindenki túl büszke arra, amit az ország "képvisel", és sose fogna össze a jobb meg a bal. Amerikában lehet, hogy több a hülye ember, és ott is hazudnak a politikusok. De ha valakit megválasztanak elfogadják az emberek. Lehet, hogy nem úgy tűnik, de sok egymással szembenálló politikusnak ugyan az a célja, csak nem látják meg, és mi sem.

Nekem amint lesz rá lehetőségem elhagyom az országot, mert itt egyik foglalkozás sem kap akkora elismerést, amit én csinálni szeretnék.

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.08.09. 18:51:41

Üdv, egy szó, mielőtt kifejteném a véleményem: bizzyD vagyok, csak megváltozott a nickem. Naszóval:

Én szeretem a hazámat, és igenis büszke vagyok rá, hogy magyarnak születtem, hogy volt Árpád, Szt. István, Szt. László, igazságos Mátyás, Fekete Seregünk, és volt több ezer végvári vitézünk, akik anélkül, hogy zsoldot kaptak volna védték a drága hazát!
Aztán jön a kocka másik oldala. Nem vagyok büszke arra, hogy magyarok, önként és dalolva beálltak az AVH-ba, és így tovább. Nem vagyok büszke rá, hogy Öszöd így híresült el, és nem vagyok büszke arra se, hogy cigány a miniszterelnökünk.

A Kárpátia koncertjére már majdnem mentem kétszer, de úgy néz ki, csak jövőre fog összejönni. Szeretem a zenéjüket, egy káromkodást nem találtam, mégis fajgyűlölőnek tartják őket, illetve engem is, mert őket halgatom.

A hungarizmus meg...Hát megpróbálok minél jobban kimaradni a politikában, a Jobbikot nem megváltásnak ,hanem a legjobbik rossznak tartom.
A Szálasi féle hungarizmust elitélem. Semmi bajom a zsidókkal, amíg nem ülnek be a mi gyönyörű parlamentünkbe, valamint nem lopják szét a cégek pénzeit.

Viszont ajánlanám az egyetlen magyar hungarista szervezet honlapját, amiben kiderül, miről is van szó. Érdekes módon, itt se botlottam ,,kurva anyátok zsidók.." illetve ,,dögöljenek meg a cigányok..." kifejezésbe. Tehát, akinek van kedve, és egy kis ideje, látogasson el ide.(jah, és RockerLaLee, nehogy reklámnak vedd:)):

arcvonal.org
jovonk.info

Üdv.: MetalBogyó

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.09. 19:23:18

@Geri11: "A magyarok egyszerűen genetikailag alkalmatlanok vezetőnek. "
Ne haragudj meg de szerintem most hülyeséget mondtál.Továbbá szerintem Árpádot, vagy Szt. Lászlót vagy Mátyást nem mások irányították. A Japánok sem oylanok mint régebben, mint a háborúban hogy egyedül egy karddal szemben néznek száz ellenséggel, és ha kell harcolnak utolsó emberig. Bár nem ismerem a Japánokat, szerintem ott is megy az agyrohasztás rendesen. Rózsa Sándor nem véletlen "majdnem nemzeti hős" hiszen harcolt a 48-49-es szabadságharcban.

A török,Habsburg, és Szovjet uralomról nem tehetünk. I.VH-ba is Bécs rángatott bele minket. Utána érthető volt hogy Horthy miért barátkozott a németekkel annak ellenére hogy utálta Hitlert, hiszen akkor a legfontosabb a revízió volt minden magyar politikusnak.

@MetalBogyó: Hmm.. haverom mondta a választás után hogy idáig az elnök zsidó volt most cigány, így sokkal jobb lesz;)
Amúgy böszme oszt.társam azt mondja h. náci vagyok mert Kárpátiát hallgatok.. Hadd ne kommentáljam.

@Mo$qUiTo: De azért az orosz katonák is kiérdemelték a köpdösést. Sajnos szomorú tény hogy sok asszonyt erőszakoltak meg, civileket tartották rettegésben.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.09. 19:24:41

@badfear: De úgy nehéz olyan vezetőt támogatni aki nyíltan kijelenti hogy hazudoznak, és semmit nem csinálnak, ilyenkor az embernek szerintem feltűnik hogy hát valami nem stimmel.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.09. 19:26:55

@Mo$qUiTo: Ja és bocs a sok kommentért. De a Németek választották királyunkat Német-Római császárnak nem mi próbálkoztunk;)

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.09. 19:28:36

@Isty01: Midnegyik hazudik, és ő az egyetlen, aki bejelenti, és azt akarja, hogy lépjünk túl ezen, és a célra összpontosítsunk. Tényleg mekkora köcsög.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.09. 19:29:20

@badfear: Tudom hogy mind hazudik, csak nincs róla felvétel..

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.08.09. 20:29:09

@badfear: ezt így is felfoghatjuk: Nem hazudott Gurcsány, a beszédében elmondta az igazságot. Akkor mivel igazat mondott ő lehetne a legjobb politikus. Csak mondjuk nem mindegy mit mondott el. ha felnézel mondjuk Youtube-ra és ott megnézed a beszéd alatti kommenteket, az emberek legalább 70-80%-a arra panaszkodik hogy így beszél benne: "K*rva ország (...) Mocskos Ország (...) hülye ország"

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.09. 21:28:01

@Killah: Én most nem erre gondoltam, hanem, hogy ez is, hogy "bejelenti, hogy hazudott" duma is csak arra jó, hogy legyen valami ok, amivel nem kell elfogadni országfőnek évekig, hanem pár hónap alatt kirughatjuk onnan. Ezzel akartam utalni arra, hogy semmi összetartás nincs itt. Sajnos. :(

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.09. 22:26:10

Így estefelé már nem volt erőm elolvasni az eddigi kommenteket és legjobb tudomásom szerint nem vagyok egyesek szíve csücske, de azért remélem nem dobtok máglyára, ha leírom nézeteimet! :)

Én először a nemzetiségekre (vagy írjuk ki, nincs abban semmi: cikányokra) térnék ki! E téren a magyarok és a cigányok között egy igen kemény ördögi kör van (szerintem) kialakulva. A cigányoknak meggyőződése, hogy a magyarok a "cigány" nevet nem szereti bennük. Nekem pedig meggyőződésem, hogy a cigány-bűncselekmények nagy része emiatt történik! Viszont az én spec nézetem az, hogy ki a fenét érdekli, hogy cigánynak hívják! Csak tisztességes ember legyen! Felőlem hívhatják magyarnak, cigánynak, zsidónak, üzbégnek vagy aminek akarják! Csak viselkedjen úgy, ahogy kell! Komolyan mondom, sajnos ritka, de vannak olyan cigány nemzetiségűek, akik különbül viselkednek az országgal, mint egyes magyar a saját országában! Szóval röviden arról az ördögi körről: a cigány nagy részben (szerintem) azért csinálja azt, amit, mert a magyar lenézi őt! A magyar pedig azért nézi le, mert így viselkedik, ahogy! Persze az, aki a ségíjt piára meg cigire költi, az nem ide tartozik!

Másik, ami nem lett megemlítve, az Trianon! Mindenki pampog, hogy "dehát a felvidék, Erdély, stbstb a magyaroké) NEM! Az csak egy terület! Olyan nincs, hogy a miénk. Elismerem, ahogy pl. a felvidéket elcsatolták Szlovákiához, (meg a többi elcsatolás), az elég csúnya volt! De miért akarunk mi 3x ekkora országot visszakapni? Ezt a kis 92000m2 nagyságú országot sem tudjuk sajnos "életben tartani", akkor mit akarok többször ennyivel? Ugyan már... Ráadásul ha mindenki azzal jönne, hogy kérik vissza a múltban birtokolt területeket, akkor Magyarország finoman szólva megsemmisülne! Görögország visszakérné az ókori Pannóniát, Törökország visszakérné a 150 éves török uralom alatt birtokolt Alföldet, és Magyarország volt, nincs! Ráadásul téves eszme, hogy az Erdélyi lakosok magyarok akarnak lenni! Fenét! 10 székelyből 10 azt mondaná, hogy ők SZABADOK akarnak lenni! Szóval szerintem örüljünk, hogy ennyit sikerült megmenteni és próbáljuk ezt a kicsit "dédelgetni"!

Már így is nagyon hosszú voltam, de ejtenék pár sort a saját városkámról! Abszolút pici város, 14000 lakos, gyalog is eljutsz bárhova 1, max 2 óra alatt. Ennek ellenére van 2, azaz KETTŐ (!) Spar, 1 Lidl, 1 Tesco, millió kínai bolt, 1 plázánk, amit 2007-ben át kellett volna adni, de azóta is csak az alap van meg, + most beépítettek egy totál lehetetlen szűk helyre egy körforgalmat, ami olyan szűk, hogy a kamion elakad (szó szerint). Csak azért, hogy ilyenünk is legyen! Hát szánalmas! Ilyen kis városba ennyi sz*rság? Bezzeg a járda mindenhol olyan, mint ahol gránátot robbantottak!

Na, befejeztem! :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.09. 22:49:40

@Millenotti: Az elvett területek azért fájópont mert azt igazságtalanul vették el. Osztrákok belerángattak minket a háborúba és Ausztria nem kapott akkora büntetést mint mi. Az hogy visszaszerezzük csak egy illúzió marad. Talán az lenne egy elérhető cél hogy a többi nemzet (főleg a tótok) ne úgy bánjanak a magyarokkal mint a kutyákkal, vagy pl székelyföld autonómiája. Ja és nem kötekedni akarok tényleg, de a cigányok azok etnikum mert nincs saját hazájuk, nemzetiségnek pedig van;)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.09. 23:03:40

@Isty01: Hát igen, igazságtalan! Tudunk vele mit kezdeni? Nem! Akkor kár pampogni... :S

Nemzetiség = A nemzetiség egy adott állam területén az államalkotó nemzethez vagy nemzetekhez képest kisebbségben élő etnikai csoport. :)

powasd 2010.08.09. 23:04:28

Lalee teljesen igazad van + a hungaristák többségével ez a baj --> Ha nem velünk ellenünk

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.08.09. 23:09:43

@Millenotti:
Hopp, tényleg kifelejtettem a Trianon-témát az írásból..

Tény, hogy igazságtalanul, majdhogynem önkényes módon csatolták el Nagymagyarország (mondhatni) legjobb területeit, és az ott élő nem-magyaroknak erre hatalmas arcuk van. Történelmi és kultúrális szempontból valóban jó lenne, ha Magyarország része lenne ismét a Felvidék vagy Erdély, de sajnos igaz, hogy ezt a kis csonka országot sem képesek normálisan irányítani, nemhogy több, mint a dupláját..

Ha a Trianon környéki dolgoknak utánanéznek a hungaristák - és feltételezem sokan így tesznek - az csak jó, mert növeli a műveltséget és a tudást. Na talán még egy plusz pont nekik..

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.10. 00:02:02

@Millenotti: Tudtunk volna akkor tenni ha nem szerelték volna le a honvédséget, és nem olyan vezetőnk lett volna aki le se szarta. Később ugye visszakaptuk, de sajnos vesztesként kerültünk ki a háborúból így elveszítettük megint. Állítólag a ruszkik amikor kivonultak visszaadták volna Észak-Erdélyt, de ezt nem tudom biztosan. És Csehszlovákia szétesése is kínálkozó alkalom volt, de nem használták ki a vezetőink. Anno a magyarok nagyon hazaszeretőek voltak. De sajnos az orosz megszállás alatt ez nagyon megváltozott. Lett volna ott van pl. az ominózus 2005 dec. 5-i népszavazás a határon túliak állampolgárságáról, ahol csúnyán leszavazták azt ami szerintem egy szégyenfolt.

Amúgy nekem így tanították föcin a nemzetiséget;) Mindegy.

És akit érdekel ez a téma annak erősen ajánlom a Legbátrabb város c. filmet. Nagyon jó. YT-n fennt van az egész. Szerintem nézzétek meg.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.10. 00:03:11

@-=RockerLaLee=-: Ja és személy szerint jó ötletnek tartom ezt az új rovatot. Legalább ki lehet beszélni dolgokat.

MickKrameR 2010.08.10. 00:12:58

Véleményem szerint az országgal mindig is egy nagy baj volt. A vezetés. Attól a pillanattól, hogy valakinek sikerül beletenni a nagy seggét egy bársonyszékbe nem foglalkozik semmivel csak a saját zsebével. Persze tisztelet a kivételnek. Ígérgetnek, de mikor oda jutnak, hogy alkalmuk is lenne teljesíteni az ígéreteket mindig találnak valami kifogást. Hoznék egy személyes példát...

Miskolcon lakom, a helyi MSZP-s polgármester már 4 éve a város első embere. Az idei választásokon kiragasztottak néhány plakátot a következő jelmondattal: Közbiztonságot!
Én kérek elnézést ha tévednék, de ha 4 éve polgármester és ennyi idő alatt sem sikerült javítania a város közbiztonságán, akkor hogy volt pofája ezzel előjönni? Hihetetlen...

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.08.10. 07:43:40

@-=RockerLaLee=-: Egyik ismerősöm kijavított engem is. Nincsen Nagymagyarország, soha nem is volt. AZ Magyarország. ez mostmár Csonka-magyarország, csak senki nem meri fent kimondani. Sőt, több eset is volt, amikor a Vajdaságot visszakaphattuk volna, a Délvidékkel együtt. De hülyék akkor is voltak, és nem kértük.

@Isty01: Igen, erről törin is beszéltek, és Stromfeld megmondta: ,,a Vérrel vett területek feladása demoralizálja a hadsereget". És lám, igaza lett. Csak a kommunistákat ez nem érdekelte. Ők csak a saját hatalmukat nézték. Azután meg hiába hívták a honvédokat, nem volt kedvük menni. Annál inkább a Horthy vezette Nemzeti Hadseregbe. De hagyjuk a töri órát, hagyjuk a mi lett volna ha...-t. Ez lett, és már csak arrakéne koncentrálni, hogy kinyíljon a magyarok szeme, és okos ember tenni az ország élére, hogy ha kínálkozik még egyszer alkalom rá, jól döntsön.

Még egy szó Trianonra. Én a Horvátokkal megegyeznék, az Adriai tenger tőlük vettük, de ha normális hangon tárgyalunk, nem a mindent vissza stílusban, akkor talán el lehetne érni, hogy adjanak egy sávot belőle. Felvidék, DÉlvidék, Erdély Vajdaság, Lajtabánság, Őrvidék, pedig a miénk volt.Ezeknek a nagy részét kérném.

Üdv.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.10. 09:29:47

@MetalBogyó: Ha akkor Károlyi Mihály nem engedi csak úgy hogy mindneki bevonuljon.., és Linder Béla nem mondja azt hogy soha többé nem akarok magyar katonát látni.. Elöször amikor bejöttek a csehek, a magyarok visszaverték őket, csak parancsot kaptak a visszavonulásra.

De tényleg inkább a jelenre kéne koncentrálni.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.08.10. 09:48:27

@MetalBogyó: Az a baj, hogy te is ezen a "vissza az elcsatolt területeket" szemponton vagy! De ezzel kár vesződni! Csak hangsúlyozni tudom az "Ilyen alapon Magyarország megszűnne létezni" gondolataimat: Ha mindenki nekiállna a múltban birtokolt területeket visszakérni, akkor Görögország visszakérné Pannóniát, Törökország visszakérné az Alföldet, és vége is van Magyarországnak. Nem szabad ilyenekkel jönni, hogy "dehát az a miénk, kérjük vissza" NEM! A miénk VOLT, elvették, mostmár az övéké. Talán a jövőben lehet még a miénk. De először ezt a kis harmadakkora területet tudjuk már karban tartani...

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.10. 10:48:39

érdekes eszmefuttatás az tény... a Kárpátia zenekarrol sokaknak az eszeveszett hungarizmus jut eszébe, pedig nem így kéne. Jobban megnézném őket egy Eurovízióson mint egy Zsédát vagy Csézit vagy kit...az ilyen "nagy magyarok" (aka hungaristák), torzítottak egy ilyen képet a Kárpátiához. Zárásként tőlük idéznék..."a jó magyar pálinkának nincsen párja...nincsen párja" :)

SpeeD 2010.08.10. 13:58:36

@-=RockerLaLee=-: melyik zenét kedveled a kárpátiától én a ha majd a nyarunknak vége

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.08.10. 14:45:19

A másik meg tényleg az hogy a Magyaroknak nagy múltja van, és történelme is kiemelkedő. Erre hivatkozik mindenki, ez szép, és jó, mi találtuk fel, mi tettük azt, mi nyertük amazt, de ettől még a jövőnk nagyon ingatag. Ha itt kitör egy harmadik világháború (nem pont holnap, vagy holnapután, de soha sem tudhatjuk, mi "halandók") akkor mi lesz itt? Mindenki amit tud felkap és kialakul egy ilyen mindenki vs mindenki?

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.08.10. 20:44:08

@Millenotti: Lehet hogy baj. én mégis hiszek benne. Talán az én életemben nem fog eljönni. De remélem. És erős túlzás, hogy ennyi erővel Görörgország visszakérné Pannóniát, Törökország az Alföldet...Szovjetunió is kért Romániától cári területeket. Nem mertek velük ellenkezni. Jó, nem vagyunk egy súlycsoportban, de akkoris. Ha nem beszélünk róla, ha nem reménykedünk benne, elveszne az emlékezetbe. Az unokáink már csak a tankönyvekből hallanának arról, hogy lehet rá esély, kicsi de lehet. A lényegen ez nem változtat. De nem kár beszélni róla. Mert talán épp köztünk van az a vezéregyéniség, akire egyszer felnézhet az ország. Mert minden szónok gyerekként kezdte, sőt, ha megnézzük Napóleont...elfoglalta szinte egész Európát, mégse volt gazdag gyerekkorában.

@Killah: Én nem világháborútól tartok, hanem inkább egy belső összeomlástól. Amiből elősször cigány vs. magyar lenne. Aztán meg lehet hogy teljes anarchia, zűrzavar és terror. De ki tudja? Meglátjuk, Killah, meglátjuk...remélem egyszer megmondhatom még neked is, hogy én megmondtam :P

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.08.10. 23:38:01

@MetalBogyó: Ez az, hogy nem tudhatjuk,soha nem lehetünk eléggé felkészülve. Az biztos hogy akármilyen viszály tör ki, nagyon megfogjuk szívni.

Hogi:) 2010.08.11. 02:10:29

hát azt megmondom ha 3.VH lenne akkor ki is halna az emberiség nem csak Magyarország. Gondoljatok bele, sok atom bomba, hogy fel van szerelkezve sok ország, és az emberiség fele kihalna ha kitörne egy 3.VH egyébként töri tanárom szerint ha Erdélyt visszakapnánk kitörne a 3.VH.

Meg persze a vezetők... Orbán osztja az észt pedig semmi se fog változni.. Gyurcsány pedig.. chö.. őt hagyjuk. (Bocs ha valakit megbántok de ez az én véleményem) Szerintem minden angol, cigány bevándorló meg kínai is kihúzatna innen a pics. be.
Öcsém is városban már fél lemenni a boltba bármiért is mert a cigányok megverik, vagy kirabolják. Nekem is ellopták egy két nem olcsó cuccom, amire sokáig gyűjtöttem. Haveromnak eltörték a karját. Meg a kínaiak is mehetnének vissza. Egyb. azt hallottam hogy sok kínai boltban a kínaiak szervkereskedők. Volt egy olyan sztori hogy egy csaj meg egy pali bement a kínai ruhaboltba vagyis csak a csaj mert a palija kint cigizett és a csaj bement az öltözőbe és lenyitódott egy csapóajtó és leesett a pincébe és ott levágták a haját meg meg akarták ölni és eladni a belső szerveit, de a palija bement mert fél órája nem jött ki a csaj és megtalálta.Aztán jöttek a zsaruk. Én addig nem hittem el amíg az a bolt fel nem lett gyújtva. Én mondom, a kínaiaknak még a szemük se áll jól. Na meg az angolok és az amerikaiak. Azok is bejönnek ide. Ismerek is néhányat és állandóan azzal villognak hogy egyszer beszélnek angolul egyszer meg magyarul és kurva idegesítő tud lenni az hogy ott vagyok mellette és alig értek valamit amit mond. Hívhattok nácinak, fajgyűlölőnek de az én meg a haverom szemszögéből. Hitler szóval értitek nem utáljuk hitlert hanem bírjuk úgy mondom. És mi az hogy majmoljuk? HA TETSZIK VALAMI AZT MIÉRT NEM HASZNÁLHATJUK??? MERT MÁS ORSZÁG TALÁLTA KI VAGY MI A F*SZ? HA TETSZIK TESSÉK. DE NEM KELL AZZAL JÖNNI HOGY KI KINEK A SEGGÉBE VAN MEG HOGY KI MAJMOL KIT. JÓ. SZERETEM A HAMBURGERT, MÁLYVACUKROT MEGSÜTVE MEG A HOTDOGOT ÉS MÉG PÁR STÍLUST. ÉS AKKOR MI VAN? NEM MAJMOLOK CSAK AZ TETSZIK VAGY ÍZLIK. PONT EZ AZ. MINDENKI A SAJÁT ORSZÁGÁT BASZTATJA HOGY EZT MEG AZT CSINÁLTUK, MEG EZT KELLETT VOLNA CSINÁLNI MEG EZT KÉNE CSINÁLNI.. SZERINTETEK NEM JUTOTT VOLNA VALAKI ESZÉBE EZEK CSAK A TIETEKBE? VALÓSZÍNŰ HOGY AZ AMIRE GONDOLTOK LEHETETLEN. JÓ. MIENK VOLT ERDÉLY MEG EZEK. DE MÁR NEM A MIENK. LEHET HOGY NEM IGAZSÁGOS DE EZ VAN.DE NEM EGYBŐL MÁST KELL HIBÁZTATNI HOGY AZ A SZEMÉT NEM TETTE EZT MEG AZT. MINDENKI MÁSRA MUTOGAT HOGY EZ A SZEMÉT MEG AZ A SZEMÉT. ÉS ? MINDENKI HIBÁZIK!
MAGYARORSZÁG MEG ÍGY SE MAGYARORSZÁG MERT LASSAN TÖBB KÜLFÖLDI VAN MINT MAGYAR. MERT MINDEN MAGYAR HÚZZ EL INNEN A PICSÁBA A HELYETT HOGY TENNE VALAMIT. MOST FELJÖN AZ HOGY NEM TUD MIT TENNI. ÉS? AKKOR A RÉGI VEZETŐKET MIÉRT KELL HIBÁZTATNI ? LEHET ŐK SE TUDTÁK AZT TENNI AMIT AKARTAK MERT VALAMI AZ ÚTJUKBA ÁLLT.

meg azt utálom a legjobban hogy mindenki mondja hogy ennek vége annak vége, mikor már rég vége van. El van intézve. Megfordítani nem lehet.
Sok mindent lehetne tenni de senki se tesz, jó mert mondja egy ember mit sem ér de ha mindig 1 ember nekipróbálkozik lesz több és több és több és sikerül, vagy nem. De megpróbáltuk.

Ennyi voltam.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.11. 10:20:08

@Hogi:): Már bocs, de erre én nem is mondok semmit. Nem értem mi van, akkor, ha több külföldi van mint magyar? Ők nem emberek? Mért akarjunk falat vonni magunk köré? Semmi értelme. Miért nem lehet úgy hozzá állni a dologhoz, hogy mind emberek vagyunk. A cigányok, zsidók, kínaiak, akárhogy külömböznek emberek, és szerintem, mert te ismersz pár gonosz embert, nem kell elítélni egy egész társadalmat.

És képzeld elmesélek egy történetet. Egy olyan általános iskolában tanultam, amiben rengeteg cigány volt. Úgy 40%-a a sulinak. Szal sokan. És tudod, hogy kik vertek meg majdnem? A szín magyarok? Nem a cigányok, hanem a "jófej tisztavérű magyarok". És most ítéljem el az egész országot pár bunkó miatt?

Szóval át kéne gondolni pár dolgot. Sajnos az ország a magadfajta előítéletekkel teli emberektől olyan amilyen. Visszamaradott. És hidd el, hogy a többi ország a magadfajta emberektől ítél el minket, mint ahogy te a kínaiakat.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.08.11. 11:55:15

@Hogi:):
Nem minden magyar menekül Magyarországról csak az, akinek megadatik az az isteni lehetőség, hogy mehessen.

A nyugat majmolásáról:
Nem azért cinkes, mert mindenki hamburgert preferál, hanem azért, mert mások által kitalált dolgokat használunk. Nem lenne cink, hogy ha mi is legalább annyira egyediek maradnánk. Nézz szét a TV-ben: minden második músor nyugati változat magyar koppintása (Megasztár, X-Faktor, sorozatok), az utcán, boltokban.. hol van már a minőségi magyar termék a boltokból? Minden helyettesitve van a ratyi német termékekkel.. Mekkora a legnagyobb magyar üzletlánc, ha egyáltalán van. Mert se a TESCO, se a SPAR, se a Penny Market, se a CBA, se az ALDi vagy a LiDL NEM MAGYAR, és full tele van vele minden város, akárcsak Amerikában.

Az a baj, hogy mi próbálunk úgy viselkedni, öltözni meg élni, mint az amerikaiak, csak nekünk nincs meg a lehetőségünk erre, ezért majmolás.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.08.11. 12:16:55

@Isty01: De ha megnézed, milyen áron lett magyar a németek császára? Teljesen behódoltunk nekik..Aztán amikor jöttek a törökök meg egyből arra törekedtek,hogy beolvasszanak minket a Német-Római Császárságba.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.08.11. 12:18:32

@Isty01: A próbálkozást pedig arra értettem, hogy sosem sikerült megtartani a hatalmat, és végül a németeket kerültek fölénybe (milyen meglepő) ha jól tudom, nem is volt olyan, hogy 2x egymás után magyar lett volna a császár.

Káoszprof 2010.08.11. 15:16:05

Lalee, nagyrészt egyet értek veled, csak már az az egyetlen dolog idegesít, HOGY A FÉL ORSZÁG HUNGARISTÁZIK. Könyörögöm, emberek, ezt nem tanultátok az iskolában? A hungarizmusnak már 60-70 évvel ezelőtt volt virágkora, mára már tiltott dolog Magyarországon. És mi alapja van ennek? Mindenki azt mondja, a Kárpátia hungarista, a Jobbik hungarista, a Gárda hungarista. Majd akkor hungaristázzatok, légyszíves, amikor majd nyilaskeresztes pólókkal meg Szálasi-képekkel jönnek. Köszönöm.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.08.11. 15:39:12

@Káoszprof:
Akkor minek mondanád a Kárpátiát, a Jobbikot és a Gárdát, ha nem hungarista? Erős nemzeti identitástudattal rendelkező patriotikus csoportok?

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.08.11. 16:48:35

@badfear: igen, tessék itt van leírva az én véleményem. Olyan településen élek ahol rengeteg a cigány, itt is vannak "rosszabb" fajták, akik simán lopnak vernek keménykednek. De ilyenek vannak "szín magyarokból" is. A nagy "gigolo" volt az egyik legnormálisabb és legmegbízhatóbb srác az osztályomból, és nem is bántott csak mert nem cigány vagyok. Verekedések se nagyon voltak osztályon belül, hiába volt ilyen 60-40%-os arány. Nem bírtam Xy-nak az arcát, mert egy pöcs bunkó volt, nem azért nem bírtam mert cigány volt, vagy azért mert nem volt az. Nem kéne az alapján dönteni hogy ki milyen színnel született, de mindenki ezt csinálja, mert menő, mert ezt nevelték belénk, mert ezt látjuk. Két magyar honfitárs sem nyitott egymással szemben, erre mi itt még határokat húzunk hogy ők tolvajok, ők meg bunkók. Ezért nem tudunk egymás mellett élni! A Nők hülyék, a cigányok bűnözők, a zsidók, a kínaiak bevándorlók. Persze magunkat nem vesszük bele, mi tiszta fehér lelkek vagyunk.
Mikor Pesten jártam elszomorított mit látok mindenfelé, hogy hogyan szarnak a másik képébe. Szerencsére ismerek még embert akinek hasonlóak a nézetei. A Bátyámat. Tényleg ha leszólított egy ember hogy elnézést merre van ez, vagy az akkor megálltunk és segítettünk lehetett az külföldi, nő férfi akármi. Sőt Lépcsőn egy tolókocsisnak is segítettünk felmenni. Nem egy játék az élet ahol van gonosz meg jó karakter, és te választasz. Ha segítesz egy embernek a valóságban az soha nem árt. Nem kapsz érte karmát, vagy "quest completed" kiírást a szemed sarkába, de jobban érzed magad, és az is akinek segítettél. HA nyitottabbak lennénk mások felé jobb világ lenne. Mikor szálltam fel hazafelé a buszra egyszer, egy bácsi jött oda hogy merre megy a busz. a Két srác aki előttem állt, kussolt és úgy csinálta mintha ott se lennének. Nagy dolog lett volna kinyögni hogy "Visznek felé"? Nekem sikerül... Ha meg kitörne a harmadik világháború, nem biztos hogy mindenki kihalna innen, de aztán mivel senki nem tartana a másikkal, és mindenki magának akarna mindent, kihalnánk elég gyorsan.
Kicsit eltértem a mondandómtól, de ez nem baj.

Káoszprof 2010.08.11. 17:50:38

@-=RockerLaLee=-: Ez is pontosabb megfogalmazás:). De a hungarizmus az teljesen más dolog, ne keverjük a fogalmakat;).

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.08.11. 17:55:33

Hogi:) hozzászólására már nem is reagálok. Nincs mit mondanom.

@Killah: Én is hasonló településen élek, ahol nem kifejezés, hogy rengeteg a cigány. A falu 60%, körülbelül, a gyerek 70% cigány. Mégis, van egy szűkebb csoport, akik összetartanak, és nem bántjuk egymást.
Aztán olvastam egy nagyon jó mondatot a zsidó, cigány és bevándorló problémára: Nem azt utálom bennük, aminek születtek, hanem amivé váltak.
Ez rám tökéletesen igaz. Az iskolámban rengeteg cigány volt. Majdnem mindegyik utál engem, egy barátom se volt közülük. Rajtam múlna? Annyi bűnöm volt, hogy szeretem a rock zenét. Azt hittem, ez magánügy, hogy ki mit halgat. És mégis. Összesen kb 7 ismert. A többi csak útált, mert tudták, hogy rocker vagyok. Mert csakis a fehér lehet fajgyűlölő. Azt nem tudom, hogy hívják, amikor a magyar embert parasztozzák, sőt a halálát kívánják. Ha én mondanám ezt egy cigányról egyből náci-hungarista-skinhead lennék. eltértem a tárgytól :)
A lényeg, hogy a faluban van egy gyerek. Ritkán beszélek vele. e akkor 2 órán át ültünk a buszmegállóban és dumáltunk. Politika, csajok, bulik, minden. És cigány. Akkor válogatok, hogy kit gyűlölök vagy kit nem? Az pedig már nem egy faj gyűlölete.

Pesten, de nem is megyek messzire, Salgótarjánban. Szarnak az emberek gondjaira. Senkit nem érdekel, hogy 17-18 éves lányokat tarhálnak 10-15 fős bandák. Az se, amikor nyílt utcán verték 25-30an egy barátom osztálytársát, mert ő is rocker, és bakancsot hordott. Kérdem én, egy normális országban engednék az emberek? Ha nem lenne ez a ,,Nem nekem fáj, nem érdekel" dolog, talán jobb lehetne. De amíg nem változik meg az emberek gondolkodása, bármikor kirabolhatnak a nyílt utcán. Senkit nem érdekel, ha gyerekkel szállnak fel a buszra, és esetleg nem lesz helyük. Az öregasszonyokat én egyszer engedtem előre. Ugyanis annyi bunkó paraszt van, hogy az hihetetlen. Bottal jár, remeg, előreengedem. Mégis befurakodik elé, egy minimum 5kg szatyrot cipelő nyugdíjas, és mögé is, két jó állapotban lévő asszony. Kérdem én, akkor mi értelme? Össze vissza tolakodnak, és elvárják, hogy adjuk át a helyünket, mert mire felérnek, megfájdul a lábuk? Aztán amikor valaki segítséget kér. Még azsincs, hogy ,,sajnálom, nincs időm, vagy nem vagyok idevalósi"...kussolnak. Volt, hogy kértem valamit. Már nem emlékszem, talán egy ceruzát, vagy hasonlót. Nem adtak, azt meg elvárták, hogy adjak egy 100ast, hogy vegyenek cigit. Nagylófaszt. Nem pénzt kértem, ha kértem volna, megadnám. Ők nem adják meg. Van osztálytársam, több ezer forintal húzták le fél év alatt aprókban...
Tehát minden fajból vannak szemét, és normális emberek is.

@-=RockerLaLee=-: nemzeti radikális :) hungaristának továbbra is a két linken is megtalálható szervezetet, az MNA-t mondom. Ők átalakították a hungarizmus fogalmát. A hungarizmus, az ő felfogásukban azt jelenti, hogy a magyar nép adott érdekeit szolgálja. Nem fajgyűlölők. Csak magyarszeretők. Nem akarom itt kifejteni jelen pillanatban, max, ha igényed lenne rá, hogy tőlem halld :)
A nyugat majmolásáról annyit, hogy vannak benne jó, és rossz dolgok is.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.11. 18:19:13

@-=RockerLaLee=-: @MetalBogyó: Én inkább a hazafi(as) vagy nemzeti érzelműt használnám.

És első kommentemben én is írtam :
"Ez általános dolog hogy a hazaszerető embereket "lehungaruistázzák", pedig az más."

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.08.11. 18:21:57

@-=RockerLaLee=-: És való igaz hogy aki teheti elmegy, pedig ettől csak rosszabb lesz azoknak akik maradnak. Nem véletlen hogy az ország lakossága kihaló félben van, és nem azért, de amíg a cigányoknak megélnek a gyerek csinálásból, akkor hülye lesz dolgozni, (hozzátenném hogy nem minden cigány ilyen, olyan is van aki tisztességes életet él ) ergo így a többi emberen csattan az ostor.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.08.11. 23:09:50

@Isty01: ez a teheti ->elmegy dolog megint eléggé olyan dolog hogy másokra nem gondol, és összetartás nuku. De egy csirke nem csinál nyarat.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.08.11. 23:12:26

@MetalBogyó: De amúgy már mindenkit dobálnak mindennel. Én a terepszínű nadrágom miatt lettem fajgyűlölőnek titulálva. Komolyan, ezt teszi a TV az emberekkel.

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.08.12. 08:46:09

@Isty01: Igen, ígyis lehet mondani

@Killah: Na igen, én a terepszinű nadrág miatt rapper, a címeres, Hungary feliratú sapkám miatt Gárdista, a Kárpátiás pulóver miatt fajgyűlölő lettem. Egyszer fogadásból megcsináltam taréjba a hajam, és le skinheadeztek. Fogalmatlanok, és a tévé csak ront a helyzeten

kitino 2010.08.12. 10:31:43

a neveléstől is függ a viselkedés. mert ugye vannak azok az emberek akik meg dolgoznak a céljukért és vannak akik csak lopnak stb. ez teljesen független hogy milyen nyelven beszélsz milyen a színed, de a ha a szülők nem foglalkoznak a gyerekkel hanem csak megszülik hogy legyen rá segély, a gyerek azt csinál amit akar. nem érdekli ha börtönben van szóval semmi szeretet törődés. meg aki felkerül a székbe... gondolom a fővárosból kerülnek fel nem olyan helyről ahol meg lehet tapasztalni az igazi gondokat. nem azt mondom hogy ott mindenki önző meg ilyenek, igaz nem vagyok odavalósi de FreddyD pesti és jófej ahogy láthatjátok vannak kommentárjai amiből kilehet következtetni hogy jó nevelésben részesült (1 kicsit eltértem). én itt lakok makón szegedhez és a déli határhoz közel, jó családba születtem templomba járok, itt is sok a külföldi mégis többségük normális és még nem volt sok közöm hozzájuk (igaz még csak 15 leszek:D). talán azért mert nem nézek rájuk megvető rossz szemmel hogy "őneki barna a bőre biztos belém fog kötni" ami még egy plusz szint az agresszióra. volt egy cigány barátom (jó még óvodában:)) nagyon jó barátok voltunk azonban ismerek pár bunkót, önző seggfejet is aki nem cigány, szóval ez is nevelés kérdése. szóval ha egyszer nem valami pénzsóvár kerülne a székbe hanem olyan aki tapasztalta mik a gondok gondolok itt egy mátyás király kettőre:) akkor talán sokkal jobb lenne az országunk. ez lehet nem tartozik a hungarizmushoz de nekem jól esett kimondani

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.12. 12:18:37

Azért a gond, hogy hiába mondjuk, hogy nem számít, mert gond, hogy a cigányok többsége lop. De ez a mi hibánk. Mert mi zártuk be őket ebbe az ördögi körbe, amiból MIATTUNK nem tudnak kitőrni, és ezért kényszerülnek legtöbben erre az életformára. Mert nem tudnak érvényesűlni, mert elítéljük őket. Nem vesszük fel őket dolgozni, mert cigány és biztos lusta stb. Ezért kányszerülnek "vasazásra", lopásra stb. És emiatt elítéljük őket. És kezdődik újra.

Wizz the boomer 2010.08.12. 15:19:02

Nekem a hungaristákkal nincs különösebb bajom...Ez is ember függő, mivel vannak olyan hungaristák akikkel jól el tudok cseverészni, de akad olyan is aki csak azért beszól, mert raszta a hajam. Igazából az ország maga nem szimpatikus nekem, én is elgondolkodtam rajta milyen lenne máshol élni, de ott is elő jöhetnek bizonyos problémák...

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.08.12. 16:16:23

@badfear: Azért nem mondanám, hogy nem veszik fel őket, rengeteg esetről tudok, ahol a bunkó Nyócosztályos cigányt vettek fel egy szakközépet elvégzővel szemben, mert cigány, és plusz pénzt kapnak rájuk.

bander95 2010.08.13. 13:39:33

Előjött a dolog szerencsére hogy normális cigányok is vannak... Ott van például az én szomszédom, egy cigány srác, de nagyon rendes a gyerek, szabadidejében sem a többi cigánnyal ''gang-el'' és rendszeresen gitározik, rocker, bőrdzsekibe jár, de még a családja is tiszta normális nem olyan hogy esténként ordibálást lehet hallani stb. ellenben szintén felénk él egy másik család ahol a faszinak most jön a 14. azaz TIZEN NEGYEDIK gyereke azt hiszem a harmadik nőtől szal az a 14 sem mind teljes testvér, de hogy azoknál milyen mocsok van mit össze nem lopnak... egyszerűen elképesztő... és csak azért csinálják futószalagon a kölköket hogy több támogatást kapjanak mivel a faszi amint elég gyerek volt egy nőtől továbbál a következőhöz
Felénk ez van a cigányokkal

.filthy 2010.08.21. 19:54:41

Annyi baj van csak, hogy ugyanazt elmondtad, amit már 1000 ember. Gyakorlatilag csak erről a sablonszövegről beszélget mindenki. Mintha csak gyárilag lenne a logika bekódolva, hogy nekem el kell spuriznom innen, ettől a szövegtől lassan hányingerem lesz. A nagy faszokat kell költözni. Itt maradsz és teszed a dolgod. Nem mész a madaras tescóba meg a simába sem, és lehetőleg nem ott veszed meg az egyéb dolgaidat sem. Ha sok ember így gondolná nem léteznének itt multik. Máris egy gonddal kevesebb. Nem kell a Gyurcsányról meg semelyik faszról véleményt alakítani. Mind színészek, vagy bábok. Kicsit összeroppantam mikor megtaláltam a neten különböző dolgokat, és hihetetlen dolgokat tudtam meg. Nem azt mondom szentül hiszek bennük de érdemes egy próbát tenni velük. Eric hufschmid írásait keressétek a neten. Angolul és magyarul is fönt van. Miután ezeket elolvastam még alaposabban átértékeltem a nézeteimet. Nem kell itt nácizni hungaristázni, ezek mind direkt kitalált dolgok, hogy keltsék a feszültséget. Ha majd egyszer rájöttök a rideg valóságra, mert azt hiszitek az a tudás amit itt mutogattok minden, hát nem. Azt most elmondom mindenkinek nagyon nyitott szemmel kell járni. Az, hogy ezt az országot le kell nézni a tévéből vagy anyádtól hallottad, de áruld már el nekem miért akarják annyira elpusztítani ha mégis szar? Miért nem vágja hozzánk egy külföldi sem a paprikánkat, hogy az szar? Inkább idehozatják a sajátjukat amit szégyellenek megenni, inkább a miénket eszik mert az sokkal jobb. Inkább elviszik a vízeinket is, mert sokkal jobb. Ez a sok agyhalott csak el akar húzni innen a picsába az alkoholisták hazájába, de jönne már rá milyen NAGYSZERŰ országban él. Ad.2 mi vertük le a kommunizmust 56'-ban. Ember nem lehetne büszkébb ha tudná mekkora tett volt. Igaz te most azzal érvelnél dehát kivégezték az ellenállókat meg minden. Hát azt baszhatod, mert a rendszer el kezdett rohadni nem is azonnal, bele telt 30 évbe, de eltűnt. Ne légy büszke amerikára, hogy szarták az amcsi viaszt, Amerika a legnagyobb szar, a legnagyobb műanyag ország a földön. Amerikában minden mű. Közben depresszióval, alkoholizmussal küzd a fél ország, mert ők talán tudják magukról amit ti róluk nem. Lenne mit írnom erről de azt hiszem ezt már nem tűrné meg a blog.hu staff. A cigányról annyit, hogy sajnos könnyen irányítható, ezért is utáltatták meg vele a magyart, megmondták neki, hogy legyilkolhatod legalább nekünk kevesebbet kell. Nagyon nehezemre esik de ki kell mondanom, a cigányt nem utálnunk kell, hanem szabályokat betartatni. Azt hiszed ez nem működik? Nem is tartatják be vele perpillanat! A hablatyolás a levegőbe megvolt de onnantól el van felejtve. Sőt a környező népekkel össze kell fognunk, erős gazdaságot kialakítani. Dehogy utál az összes szlovák süket szöveg. Csodálkozol, hogy a felső tízezer magyarellenes? Talán nem véletlenül.. ők ugyanis arra hivatottak, hogy írányba tegyenek egy népet. Ez az egész semmi másról nem szól csak a feszültség keltésről. Azok akik minket utálhatnak odaát jó ha ezren lehetnek. A többinek kurva mindegy. Ezt a Kennedy gyereket nem ismertem de volt egy kurva nagy igazsága: ne azt nézd mit tehet érted az ország hanem hogy te mit tehetsz az országodért. Ez magyarabbra lefordítva annyi, hogy eszedbe ne jusson elmenni, hanem tedd meg tiszta fejjel amit kell. Nem jársz eszetlenül a tescóba. Nem nézel tévét. Napestig sorolhatnám. Lalee-nak még annyit, hogy a tüntetők között vannak provokátorok akik gyújtogatnak és kitünnek a tömegből. 2006-ban magyar nem rombolt. És nem is lopkodtak el semmit. Dehát ez van akkor ha bedőlsz a tévétrükknek.

.filthy 2010.08.21. 20:08:18

Badfear pedig látom agyatlan, ugyanis amit leírt színtisztán a magyarra igaz. De őt is megetette a nagy média..
Ők pont ezt szeretik a gyanútlan halat. Céljukat elérték mert máris 1 horogra akadt. Sajnáltatás a média szájíze szerint. Súlyos hiba. Inkább maradjatok meg az egyetlen számotokra biztos területen, ugyanis ez az eszmefutattás négy ember között máris 4 irányítható idiótával egyenlő. Így nyernek a különböző pártok, akiknek semmi keresnivalója ott ahol vannak.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.22. 01:37:49

@.filthy: És mi a baj velem? Mert nem akarok itt lakni, mert az a munka, amivel más országokban megélhetek, itt meg kapargathatnám a morzsákat a földről, mert olyan kevés lenne a fizetésem ,mert NEM BECSÜLNÉNEK MEG. Lehet, hogy ezzel neked bajom van, de nekem nem kell a te ideológiád kösz.

Már bocs, de az országban rengeteg ember rosszindulatú, előitéletekkel teli, akik nem tudnak összefogni, és gyűlölik egymást, és ez generációkra száll át. És ez a ország nagyon lassan fog javúlni, és, hogy ha te életed egy részét arra áldozod, hogy javíts ezen, akkor sok sikert hozzá, de én önző ember vagyok, aki ekkora áldozatra nem hajlandó. Hívhatsz mindennek, én meg szeretnék élni, egy olyan helyen, ahol ez lehetséges is.

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2010.08.24. 21:59:27

wtf?
ez mi ez ezt hogy képzeltétek és ezt hogy mertétek megemészthetetlenül leíri?
basszátok meg ez így szar ezt így elbasztátok leis szarom.
aki azt hiszi h a Kárpátia koncerten mindeki verekszik meg hót részeg annak én véleményére nem adok(a Tiltott Ellenállás koncert meg tényleg fasza volt megvertünk jó sok embert xD)
minde1 nem értek eggyet hülyeség az egész behegyzés és fos az összes komment
csak basszatok le leszarom aki kifogást keres keressen de aki magyar viselkedjen úgy ne íriogasson mint egy mocskos zsidó

kitino 2010.08.25. 10:28:00

@Rockerlevi®: egy kérdés: szerinted magyarnak lenni annyi hogy szarjunk le mindent nem érdekel semmikoncerten meg verjünk össze embereket mert az jó buli? ez szerintem nagy bunkóság és önzőség, és ha meg nem is érdekel a bejegyzés akkor minek olvastad végig, és minek kommenteltél? a legrosszabb az hogy ilyen emberekből van sok pedig nem kéne. aztán meg jön az hogy akkor takarítsuk el őket ami meg már hitlerkedés. legszivesebben azt mondanám hogy menjetek el valami elzárt helyre ahol nem hátráltattok senkit, de ez megint a náci szokás.... csak annyit mondok az ilyeneknek hogy nézzenek mélyen magukba és gondolkodjanak ami tényleg nagyon nehéz meg ha nagyon nagy az arca akkor "nekem egy ilyen ne ugasson" de ha egyszer megteszi már jófele indult. na szóval ennyi, próbáljátok megérteni:) (ui.: akinek nem inge nem veszi magára, de aki nem ismeri meg sajnos az sem)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.08.25. 14:15:12

@Rockerlevi®: Mekkora cink, hogy zsidó blogokra nézel fel és még kommentelsz is! OMG :)

@kitino: Elmondom ismét, hogy az ilyen, magukat normálisan kifejezni nem tudó emberek kommentjeit ne vegyétek figyelembe, ne reagáljatok rá. Addig oké, hogy itt lehet véleményt mondani, de kultúrált és emberi módon.

Még egyszer: Ne reagáljatok az ilyenekre, úgyis bannolva lesznek. Köszönöm :)

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.08.26. 13:48:53

@Rockerlevi®: Édesszentatyaúristen..Basszus ilyen beszűkült, elvakult kommentet még nem láttam. Te magadat vallhatod nácinak, hozzájuk semmi közöd nem lesz. Vallhatod magad hungaristának, hozzájuk sem lesz semmi közöd. Te egy olyan ember vagy, aki simán csak embergyűlölő..Senkivel, semmivel nincs megelégedve, és csak annak örül, ha megverhet embereket, láthat vért folyni.

Miért nem vagy szerintem nemzetiszocialista: Ha az lennél, nem beszélnél úgy, mint egy cigány, bazdmegolva, anyázva. Max divatnácinak vallhatod magad, de az eszméhez semmi közöd.

Miért nem vagy hungarista: mert szerintem a hungaristák inkább 100x elmennek egy Kárpátia koncertre, ahol igazi, mélyreható, és megbecsülendő zenét hallhatnak, mint hogy egy Titkolt Ellenállás koncerten összeverjék egymást.

Attól, hogy horogkereszteket rajzolgatsz, Árpád-Sávos lobogóval, vagy Reich zászlóval, zsidózva, anyázva mászkálsz az utcán, nem leszel sem neonáci, sem hungarista az emberek szemében. Csak egy elmeháborodott társadalmi szégyenfoltnak fognak tekinteni az emberek, az igazi hungaristák, és nemzetiszocilasiták erre nem vevőek.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.08.26. 13:51:04

U.I: bocsi Lalee, hogy én is válaszoltam, de ez nekem fontos dolognak számított..

dexexe 2010.08.26. 14:57:01

rockerlalee..emelem kalapom elötted..basszus ugyanezt mondtam el egyik nap részegen a balaha lujza téren egy nőnek és leált velem vitatkozni hogy mien hülye felfogásom van...HAHAHAHA....AZÉ VAN HÜLYE FELFOGÁSOM MERT NEM NÉZEM A TV-T???LOL...agyrombolás,agymosás az egész és az emberek butulnak ezekkela műsorokkal és a mai gyerekek meg azt hiszik hogy ez a menő ami a tv-ben megy,jah és el is hiszik a rengeteg hazugságot ami a tv-ben megy,a fele nem is igaz (pl: győzike vagy mónika) és a nő meg nem akarta elhinni hog yezek a műsorok csak megvannak játszva,hihetetlen...mellesleg egy jó film sem megy a tv-ben ,én utálom mikor egy csatorna ránkerőltető a szaros filmeket...nekem senki ne mondja meg hogy mit nézzek,ott az internet,ott azt nézek amit akarok,olyan filmet nézek amiet akarok,nem a képembe tolják...

dexexe 2010.08.26. 15:23:44

a nyugdijasokról irok valamit...nem kell őket sajnálni...beképzelt idióta,buta népség..kapja a nyugdiját és azt hiszi hogy ő mindent megcsinálhat...tolakodnak,beszólnak neked hogy "na menjen már odébb fiatalember nem férünk el"...ilyenek...mi a faszt keres egy nyugdijas reggel 5 orakor a buszon,nem tud aludni vagy mi???siet a postára hogy ő legyen az első?röhej...volt hogy üres volt a villamos kocsi...csak 2 csávüó me gén ültünk bent és felszál egy öregasszony...és ODA AKAR ÜLNI AHOL ÉN ÜLÖK !!! mondtam neki hogy üres az egész villamos,nem látja????de ő akkor is oda akart ülni ahol én ülök..átadtam neki a helyet mert ha tovább vitázik velem felpofozom...meg volt hogy fellép a buszra egy,remeg a keze,bottal van,ál mellettem,néz rám (nekem már gyanus volt) és jelez,HÓNA ALÁ KAPJA A BOTOT,SZÓ SZERINT" és leszál ,elkezd szaladni (sztem 70 éves megvolt) és h aezt nem látom,el se hiszem.és ilyennek adjam át a helyemet???egy nagy szart..egész nap csak ül,meg templomba van,nem tudom sajnálni az ilyet,ők nem tisztelik azokat a fiatalokat akik fáradtak mint én,dolgozok mint egy görény leülök és még ő szól be hogy mé nem adom át a helyemet...MERT 12 ÓRÁKAT DOLGOZOK BAZDMEG....mondtam neki,elegem van az örögekből,kikenik magukat mint egy 30 éves és még rondábbnak néznek ki (egy kiló ruzst magára ken),ugy akarnak kinézni mint a fiatalok,szánalmasak,rohadt utánzós ribik...na csak ennyit akartam

kitino 2010.09.01. 20:30:16

a napokban néztem a tv-t és már többször is észrevettem ha Magyarországon jártak külföldi hírességek, énekesek koncertet adni mindegyik azt mondta hogy tetszett nekik. itt csak az a baj hogy ezzel akarják javítani a színvonalat nem a gondok megszüntetésével. nem azt mondom hogy nem jó a koncert, fesztivál hanem azt hogy előbb törekedjenek a problémákat megoldani! amúgy meg tetszik ez a rovat. Írjatok még!

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2010.09.11. 21:41:33

Eljött pár komment, amióta nem voltam. Azóta velem is történt pár dolog. Újra heringként utazok a buszon, van, hogy fél órás úton keresztül halgatom 6-7, azaz hat, vagy hét éves cigánygyerekek üvöltését, ahogy azt ecseteli, hogy hogyan fogja megverni az osztáltársát mert utálja, és hogy a 13 éves lány sikítja, hogy holnap lesz a szülinapja, a szülei bátorítják, hogy egy láda sörrel ünnepelik. Büszkék voltak, amikor ,,nyomorultaztak", szidtak mindenkit. Amikor az öregek panaszkodtak, hogy egy, legalább 10 kilogrammos táskával a vállunkon, 1 óra állás után a buszmegállóban megpróbálunk mi is előbb felszállni, hogy le tudjunk ülni, ha más nem, a poggyásztartóra, vagy akármire.
Amikor azt kell halgatni, ahogy panaszkodnak melletted, hogy milyenek a mai fiatalok. Nem gondolnak azokra se, akik a gyári busszal járnak, hajnalban kelnek, és egész nap robotolnak.
A nácik kérdése. Nincsenek nácik. SAzaladgálhatnak horogkeresztes tetoválásokkal, nem lesznek nácik. Nincs NSDAP párt. nemzetiszocializmus van. De azt az eszmei értéket, amit nem csürhéjük, hanem a belsőbb kör képviselt, az nincs meg bennük. Ők a csürhe szintjét se érik el. Nincs fegyelmük, ahogy az SS-ben, SA-ban volt. Eléggé sokat olvastam ebben a témában.
Bár az új iskolámban rengeteg a bakancsos skinhead, a Kárpátia pulóveres fazon( és én is közöttük ) a rocker de náci. Nem tudom, ki olvasta el a Mein Kampfot, én elkezdtem, hogy megértsem, de unalmas volt:P
Én szóltam, Tisztelettel. MetálBogyó@-=RockerLaLee=-: eszembe jutott mégvalami. A szleng. Néha használom, ezeket a cink, LOL, satöbbi szavakat. De inkább megpróbálom magyarul kifejezni magam :) Nem piszkálódás, de mennyivel hoszabb az OMG-nél, az, hogy oh, Istenem.

Veszlát, Bortbúzátmilkacsokit

MrKrumpLee 2010.09.14. 21:19:46

Na igen...egy hazudozó politikus hosszú évekig marad miniszterelnök...ki akadályozza meg? Senki. Miért? Mert a befolyásosabb emberek mind ki vannak tömve pénzzel.Ők aztán elégedettek. A közemberek? Ők meg egyre szegényednek, de mit tehetnek? Elvileg demokrácia van, gyakorlatilag meg nem. Semmi, ismétlem:SEMMI beleszólásuk nincs az ország ügyeibe(vagy csak minimális).

Itt vannak még ezek a retardált celebek, akik semmit nem tettek le az asztalra, mégis "sztárnak" vallják magukat. Milyen alapon? Sőt, egyre gyakoribb(nem csak nálunk), hogy sok (nem)megérdemelten ismert ember elkezd énekesi karriert indítani, mikor annyi tehetsége sincs hozzá, mint ahhoz, amit eddig csinált. Ez csak észrevétel volt, de vissza a celebekhez. Szóval kapnak ezek egy valag pénzt azért, mert hagyják, hogy felvegyék, amint dőzsölnek a balatonparti villájukban...és tele van velük a tévé! Régen néztem a Magellánt, de már nem nézem, mert már az is egy nagy celebmagazin. Meg persze itt a Megasztár, IXFAKTOR, és társai. Ezekkel is a többi országot majmolják. Érdemes megnézni ezt: www.youtube.com/watch?v=rnKxbPk3qos

TANDRY 2010.12.18. 13:52:17

nekem az tűnt fel, (és bocs ha ismétlek valakit), hogy pl; az amerikaiak tűzzel vassal harcolnak az illegális bevándolrás ellen ide meg szinte a legutolsó tahó kultúrálaltlan lusta akárki is szinte kanyar nélkül bejöhet.... -.-''

Games Guruk 2011.02.06. 12:14:08

Ami még érdekesség, hogy a közönség között volt 2 cigány is (!!!!!). Hogy mit kerestek ott, ill. hogy jutottak be, jó kérdés, de furcsa színfolt volt (értitek, színfolt, haha) a közönség soraiban.
Hát ez hatalmas. :D

Lalee egyet értek veled, de apámnál is kint van a lobogó, mert tiszteli a hazáját.

farönk 2011.02.08. 20:48:55

Én nagyon örülök, hogy ilyen jó vélemény alakult ki benned a hungaristákkal kapcsolatban. Amíg volt a Karpatia magazin (sajnos pár hónapja megszűnt, ha jól tudom, pedig az igazán hasznos ismeretterjesztő volt magyarsággal kapcsolatban), addig vettem, és tényleg nagyon ajánlom, hogy szerezz be belőle pár példányt. Kárpátia koncerten voltam már, nagyon jó és családias volt. Pl. abban olvastam, hogy Horthy korában az iskolákban minden nap úgy kezdődött, hogy a diákok elmondták a Hiszekegyet. Ja meg az is ott volt, hogy akkoriban minden diák felett egy közös hit állt: Trianon - nem, nem, soha!

Autonómiát Székelyföldnek!

farönk 2011.02.08. 20:50:39

Hú basszus, nagy képzavar riadó! Naszóval rossz helyre szúrtam be a koncertes élményt. Így kell olvasni.

Pécsé 2011.02.13. 18:21:11

Hát igen. Mostanába mindenhol azt látom (főleg közösségi oldalakon), hogy így Való Világ, meg úgy Alekosz, stb. Én nem nézem, soha nem is néztem, és tényleg ezt szereti a nép. Hihetetlen.

Mesterlövész 2012.12.30. 19:05:22

A népet nem lehet leváltani. A vezetők az átlagemberek közül kerülnek ki (,mert ugyebár ők sem a Marsról jönnek), és ha ők ilyenek, valószínűleg a többség jó része hasonlóképpen viselkedne ugyanazokban a szituációkban, hiába mond bárki bármit. Egyébként meg kell nézni a történelmet: állandóan jellemző volt a töketlenkedés és a hülyék vezetővé választása, akik aztán jól elosztottak minden javat jó kis uram-bátyám módon maguknak és a saját sleppjüknek. Tehát amíg a nép nagy része nem változik meg ebben, addig hiába várja mindenki a messiást.
süti beállítások módosítása