HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

LaLee's Games: Enclave (3)

-=RockerLaLee=- 2012.07.05. 18:13


 

Egy ismételten többedmagammal elkövetett bemutató, ami egy szerintem elfeledett fantasy akciójátékot mutat be, még a 2000-es évek elejéről. Az első részben a kép a felbontás miatt ment össze kissé, igazából annyira nem zavaró szerintem, de ha igen, akkor sorry!

A közreműködésért köszönet Théonak!

------------------------------
Játék Info:
Fejlesztő: Starbreeze Studios
Kiadó: Vivendi Universal / TopWare Interactive
Év: 2003
------------------------------
Zene:
Evergreen Terrace - Almost Home (III)

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr494631588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koben333 2012.07.06. 14:13:04

Tudtok nekem segíteni, skacok? Letöltöttem a játékot még valamikor tavaly, akkor nem is volt semmi probléma vele. De amikor egy hete ugyanonnan töltöttem le, akkor elindult, de amikor az elindult, akkor a karakterek ugy mozogtak, mint valami flippergolyók, olyan gyorsan. Nem tudom mi lehet a problem. Win7-em van, tavaly is az volt. Előre is köszi :)

alantas8 · http://alantas.webnode.hu/ 2012.07.06. 15:15:26

Ez a vidi szerintem kedvcsinálnónak nagyon jó volt.Kedvet is kaptam rá, de azért még kivárom a végét.Lalee.Ismered a minden orknak meg kell halni nevű átlagos élvezeti szintű játékot?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.07.06. 15:50:57

Óhh, te jó ég, milyen rég játszottam ezzel a játékkal :D
Régi szép idők...

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2012.07.10. 10:58:22

Életemben nem hallottam erről a játékról sajnos, de a videók nagyon meghozták a kedvem hozzá hogy beszerezzem valahonnan. (és itt nem a letöltésre gondolok :D)
Nem mellesleg tetszett a bemutató is, várom a folytatást

Koben333 2012.07.10. 18:13:55

Na, amint látom nem csak én csalok, igaz Lalee?( zöld életcsík) ;)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.07.10. 18:21:43

@SamuelDivinium:
Állítólag egyszer volt teljes játékként ajándékba a GameStar valamelyik számához, illetve a GoG.com oldal nem olyan drágán árulja a Win 7 / Vista kompatibilis verzióját.

@Koben333:
Amíg nem találtam meg a 2009-es mentéseimet, addig gyorsítottam a felvételeket.. :P

you2ró 2012.07.12. 13:53:39

Engem inkább az Arx Fatalise című játékra emlékeztetett, ami ha jól tudom 1 évvel idősebb, mint ez a játék. Próbáljátok ki azt is, szerintem élvezni fogjátok. (am az is egy szökéssel kezdődik)

MrMultiFrodo 2012.07.12. 22:00:16

Engem a Rune című játékra emlékeztet,és az is istentelen jó játék,akárcsak ez,habár az Enclave szerintem egy icipicit rövidkére sikeredett.De a hangulat miatt még azt a kis időt is megéri!

Koben333 2012.07.14. 16:14:44

Mikor jön a kövi rész?

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2012.07.14. 20:12:09

@Koben333: türelem :D a hang ma fog elkészülni :D a videó, tehát a nagyobb része LaLee-n múlik :)

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2012.07.18. 05:21:27

@-=RockerLaLee=-: Wow, köszi a tippet, steamen és desurán néztem, de GoG-on nem jutott volna eszembe :D
süti beállítások módosítása