HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Marvel: Avengers Alliance cikk

-=RockerLaLee=- 2013.06.10. 23:39

irasos_tesztek_Marvel_AA.jpgHa azt mondom, hogy van egy játék az igen népszerű - és hál'Istennek színvonalas filmes adaptációkat kapó - Marvel képregények szereplőivel, akkor lehet, hogy sokak szeme felcsillan. Ha azt mondom, hogy ez egy Facebook-os játék, akkor ez a felcsillanás szerintem igen hamar lecsillapodik. "Az milyen már, hogy Facebook-on? Marvel FarmVille vagy mi?!" Ilyen és ehhez hasonló reakciók ötlenek az egyszeri ember agyába. Hasonló, félig-meddig jogos előítélettel álltam én is neki lassan több, mint egy éve az Avengers Alliance-nak és azóta  sem csillapodó kedvvel játszom vele. Hogy mi a titka, mi a jó benne? Miért lett 2012 legjobb Facebook játéka?  A cikkből kiderül...



A cikkhez kattints a 'Tovább" gombra!

Az ezredforduló környékén a Pókember filmvászonra költöztetésével megindult a Marvel képregények diadalmenete a populáris kultúrába, így ma már a legtöbb ember legalább hallott arról, hogy ki vagy mi az a Vasember, Wolverine, mi az az X-Men vagy a Bosszúállók. Szerencsére az utóbbi évek Marvel-es filmadaptációi jobbnál jobbak és én mindig epekedve várom a soron következő filmeket, amik - ha az előrejelzéseknek hihetünk - minimum 2015-ig lesznek. A filmek sikerét meglovagolván a számítógépes játékipar is kapva kapott az alkalmakon és rendületlenül ontotta magából a képregényhősös játékokat, amelyek nagy része rendesen hagyott kívánnivalót maga után, de pl. a Wolverine, a Fantasztikus Négyes, vagy az élvezetes, bár egy idő után eléggé monotonná váló Marvel: Ultimate Alliance és X-Men: Legends pozitív nyomott hagyott a képregényrajongók emlékezetében. A főleg Facebook-os játékokat fejlesztő Playdom úgy gondolta, hogy megdobogtatja az imént említett rajongók szívét és 2012 elején elindította a Marvel: Avengers Alliance nevű játékot. Eredetileg a napokban elindult Marvel Heroes MMORPG-ről szerettem volna cikkezni, de tekintve, hogy a gépem nem igazán szereti a játékot, ez sajnos eltolódik határozatlan időre.

irasos_tesztek_Marvel_AA_01.jpg

A történethez hozzá kell tenni, hogy nem tartom magamat Facebook-függőnek, a kapcsolattartáson kívül ritkán használom másra az említett közösségi oldalt, viszont korábban - egyfajta "külső hatás" miatt - volt szerencsém kipróbálni a FarmVille és FrontierVille játékokat, amelyek nem rosszak, ha barátnővel együtt játssza az ember, de egyébként... Lényeg a lényeg, hogy eléggé felemás a tapasztalatom a Facebook-os játékokkal, de a 2012 áprilisában debütált Avengers (Bosszúállók) film hatására engedtem a csábításnak és megnéztem magamnak, hogy mi is ez az új őrület...

irasos_tesztek_Marvel_AA_02.jpg

A Marvel: Avengers Alliance több részből áll, de a lényegi része egy körökre osztott harcjáték, olyasmi, mint mondjuk a Heroes of Might And Magic sorozatban a harcok. Adottak a különböző Marvel-es karakterek, mindegyik egyedi képességekkel és támadásokkal és őket kell harcba vonultatnunk egymás vagy a különböző, képregényekből ismert rosszakarók ellen.

A játék a "telepítés" után egy teljesen korrekt tutorial résszel indít, abból mindent megtudhat az egyszeri játékos, amire szüksége lehet. A játékban egyébként egy S.H.I.E.L.D. ügynököt alakítunk, akit elnevezhetünk, testre szabhatjuk a külsejét, illetve őt fogjuk szintléptetni az egész játék során. Szintet lépni természetesen a megadott mennyiségű tapasztalati pont (XP) megszerzése után lehet és ennek során mindig kapunk egy aranyat (erről később), a tulajdonságaink fejlődnek automatikusan - sajnos nem mi állítjuk őket - illetve a 60-as szinttel bezárólag egyes szintek elérésekor új slot-ot nyithatunk meg. Összesen 4 ilyen slotunk van, amelybe tetszőlegesen pakolhatunk tárgyakat: közelharci és távolsági fegyvereket vagy különféle kütyüket, ún. gadget-eket. Megfelelően változatos és nagy számú tárgy van a játékban, a különböző gépfegyverektől kezdve a lézerágyún, szamurájkardon, különböző gyógyítóinjekciókon át az egészen elvont, démoni életerő-elszívó varázspálcákig minden. Az ügynökök szinthatára jelenleg a 300-as szintnél áll meg. A szuperhős karaktereknél a szinthatár 12, azonban itt jóval hamarabb és több minden lesz elérhető. A második, hatodik és kilencedik szintnél újabb képességet oldhatunk fel, a köztes szinteknél pedig egy socket slot válik elérhetővé. (Erről mindjárt.) 

irasos_tesztek_Marvel_AA_03.jpg

A játékban szereplő összes karaktert ugyanazok a  pontok határozzák meg: Életerő (Health), Stamina, Támadás (Attack), Védekezés (Defense), Pontosság (Accuracy) , Elkerülés (Evasion). Ezek nagyrésze egyértelmű, a Stamina gyakorlatilag a "mana" ebben a játékban, a pontosság a találati arányt és a kritikus találatok esélyét növeli, az Elkerülés pedig a karaktert ért támadások találati arányát csökkenti. Ezek szerencsére ésszerűen vannak elosztva a karakterek között, tehát Hawkeye szinte mindig el fogja találni ellenfelét, Pókember legtöbbször elugrik a támadások elől, míg Colossus több életerővel rendelkezik, mint mondjuk Kitty Pride. Ezeket az értékeket a szintlépések során történő növekedésen felül mi is növelhetjük mégpedig azzal, hogy a már említett socket slotokba különböző köveket (ISO-8) teszünk, akárcsak a Diablo-ban vagy a WoW-ban a Jewelcrafterek esetén. Jelenleg 5 széria (tier) létezik ezekből a kövekből, szériánként legalább 20 ilyen kő van, így mindenki megtalálja a magának valót. Természetesen az ügynökünk ruháiba is tehetünk ilyen köveket. 

irasos_tesztek_Marvel_AA_04.jpg

Apropó, ruhák! Ilyenből több is van, mégpedig a játék harcrendszerének alapja miatt. Akármennyire viccesnek vagy furának hangzik, de a Marvel: Avengers Alliance harcrendszerének alapja, amin áll vagy bukik a dolog: egy kő-papír-olló rendszer. Na nem arról van szó, hogy random sorsolja ki a játék, hogy eltaláljuk-e az ellenfelet vagy sem. Hat különböző osztály (class) létezik a játékban: Blaster, Bruiser, Scrapper, Infiltrator, Tactician és Generalist. Azért kő-papír-olló, mert a Generalist-ot kivéve minden class erős és gyenge is adott class-ok ellen. A Blaster mindig kritikusan sebzi meg a Bruisert, a Bruiser értékei igen komolyan megnőnek ha Scrapper ellen küzd, a Scrapper kétszer üti meg az Infiltratort-t, aki viszont mindig visszatámad a Tactician-re, a Tactician pedig extra támadást kap, ha Blaster-t sebez meg.. stb.. stb.. és a kör bezárul. Ebből kakukktojás egyedül a Generalist, akinek se erőssége, se gyengéje nincs egyik kaszttal szemben sem. Ez a játék egyik sarkallatos pontja egyébként, mármint ez a kő-papír-olló rendszer, hiszen nem is igazán a karakterek, hanem a class-ok döntik el a csaták kimenetét.. persze, kivételek léteznek. Szóval, az ügynökünknek is lehet mindenféle osztálya a különböző ruhák, páncélok által, illetve adott karaktereknek is léteznek alternatív ruháik, amelyek mindegyike plusz - és legtöbbször NAGYON durva - képességeket ad.

irasos_tesztek_Marvel_AA_05a.png

A ruhába pakolható köveket és a harcok során használható extra tárgyakat megvehetjük a Boltban, de szinte mindet előbb ki kell fejlesztenünk. Egyik legelső fejlesztésünk lesz maguknak az ISO-8 kövecskéknek a kutatása, de később különböző medikiteket, gránátokat, kütyüket, fegyvereket is kifejleszthetünk, amelyek bár kétségkívül hasznosak, de aki egy kicsit is okosan játszik, annak ezek maximum vendor trash-nek lesznek jók. 

Eladogatni dolgokat pedig igenis szükséges lesz, hogy pénzhez jussunk. Pontosabban pénzhez és minden máshoz. A játékban ugyanis a pénzen kívül fizetőeszköz még a S.H.I.E.L.D. pont, Command pont és az Arany.

  • Az Arany az, amit igazi pénzért vehetünk (vagy kaphatunk a játék során is) és mindenre beváltható, persze igen pofátlan arányban.
  • A Command pontok a különböző szuperhősök megszerzésére kellenek. A legolcsóbb karaktereket már 15-23 pontért megvehetjük, a komolyabbak 42-90 pontért vannak, illetve a szezonálisak (erről később) 135 és 200 pontért elérhetőek csak.
  • A S.H.I.E.L.D. pontok a kutatásokhoz és a hősök fejlesztéséhez, esetleg különböző tárgyak megvételéhez kellenek - ebből mindenkinek RENGETEG lesz, garantálom.
  • A pénz, ami a játékban Silver-ként van nyilvántartva ugyancsak a fejlesztésekhez, kutatásokhoz és a különböző eszközök megvásárlásához használható.

irasos_tesztek_Marvel_AA_05b.jpg
Egyébként a kutatások, a hősök fejlesztése és a pénzszerzés egyik formája, a Remote Ops VALÓS időben zajlik. Tehát, mondjuk az egyik hősünk elérete a megfelelő mennyiségű XP-t egy szintlépéshez, akkor el kell küldenünk ún. Training-re, aminek pénz- és időbeli értéke a szinthez mérten nő. Tehát, míg egy 2. szintlépés 500 silverbe és 3 percbe telik, a 12. szint meglépése 300,000 silver kifizetése és 36 óra várakozás után történik meg. (Az ügynökünk szintlépése azonnal történik, nem kell se pénz, se idő hozzá.) A kutatások is hasonlóan zajlanak, ott nem ritka a több napos kutatási idő. A Remote Ops pedig azt jelenti, hogy a bázisunkról maximum 8 hőst tudunk elküldeni repülővel valamelyik választott városba, adott időre, aminek letelte után XP-t és pénzt kapunk. Az XP és a pénz mennyisége függ a hős és a repülő szintjétől (jelenleg a 6. szint a maximum a repülőknél), illetve az időtartamtól. Minimum 3 perc, maximum 1 napos lehet egy ilyen remote ops. Ez alatt az idő alatt nem használhatjuk a hőst csatában, ahogyan a training alatt álló hőst sem. Ne riasszon el senkit sem ez a valós idő dolog. Természetesen az X órákat nem a játék előtt ülve kell megvárnunk, hogy  leteljen.

irasos_tesztek_Marvel_AA_06a.jpg

Már ennyi mindent írtam a játékról, de konkrétan a lényegről, a csatákról még szinte alig! A küldetésválasztó képernyőn egyelőre 12 fejezet elérhető, fejezetenként 5 sima és 1 prémium küldetés vár minket. A prémium küldetés azt jelenti, hogy csak a küldetés által meghatározott hős megvásárlásával válik elérhetővé. A küldetéseket kiválasztva mindig New York egy-egy városrészébe kerülünk, ahol random épületek villannak fel, ahol ellenfelek tanyáznak. Természetesen vannak különböző történetek is a küldetésekhez, amelyeket párbeszédes formában kapunk meg: legtöbbször Nick Fury, Maria Hill, Tony Stark és az adott küldetésben szereplő hősök között.

irasos_tesztek_Marvel_AA_07.jpg

5 féle csata lehetséges: könnyű (kék), közepes (sárga), nehéz (piros), miniboss és boss. Az első 4 magától értetődő, maximum 3 hullámban jöhetnek ellenfelek, egy hullámban maximum 3 ellenfél, ahogyan a mi csapatunk is max. 3 főből állhat (ügynök + max. 2 hős). A csata előtt természetesen láthatjuk, hogy az ellenfelek milyen class-ba tartoznak, így fel tudunk készülni rendesen. A boss fight annyiból más tészta, hogy ha nem győzzük le idő előtt a minibossokat, akkor a még meglévők csatlakoznak a bossfightba. Ez ugyan nehezíti a dolgokat - néha totál lehetetlenné teszi a győzelmet - de rengeteg pontot és XP-t érnek. A bossfightoknál a legnagyobb nehézséget az jelenti, hogy mindegyikhez kapunk egy hőst, amit felkínál a játék és aki általában passzol a történetbe (pl. Red Skull ellen általában Captain America, stb..). Ha még nincs meg nekünk az adott karakter akkor egy tuningolt 9-es szintű karaktert kapunk, ha viszont megvan nekünk de mondjuk alacsony szintű, akkor van a gond, mert nem mindig lehet lecserélni másik karakterre.

irasos_tesztek_Marvel_AA_09.jpg

A csatákon kívül léteznek még ún. deploy-ok, amelyek max. 3 körre lefoglalnak egy adott hőst vagy adott class-ba tartozó hőst és utána kapunk egy random tárgyat. Ezeket azért is érdemes teljesíteni, hiszen, néhány küldetés során (általában fejezetenként 1 ilyen van) ha minden csatát és minden deploy-t megcsináltunk kapunk egy rejtett, epic boss-t aki ugyan NAGYON durva, de szintén durva cuccokat kapunk, ha legyőzzük. A küldetés teljesítése után egyébként a szerzett pontokat összesíti a játék, és hozzáadja a küldetés pontjaihoz, ami folyamatosan nő és nő, ahogy újrajátszuk őket és csillagokat szerezhetünk általuk. Maximum 5 csillagos lehet egy küldetés, és a csillagok megszerzése során kapunk eleinte pénzt és XP-t később aranyat és Command pontot. Ha egy adott fejezetben minden küldetést 5 csillagosra teljesítünk (beleértve a Prémiumot is!), akkor kapunk egy erősebb, Golden fegyvert, minden fejezetben mást.

irasos_tesztek_Marvel_AA_10.jpg


A játék azonban megakadályozza, hogy 0-24 csak vele játsszunk, hiszen minden csata energiába kerül nekünk. Összesen 60 energiánk van, egy csata 10 energiába kerül. Egy egységnyi energia pedig valós időben számítva 6 perc alatt töltődik vissza, tehát a teljes, 60 energia 6 óra alatt töltődik vissza. Ügynökünk szintlépése során maxra töltődik ismét az energiacsík, illetve ha szerencsések vagyunk, akkor dob nekünk a játék bónusz felhasználható energiákat.

irasos_tesztek_Marvel_AA_11.jpg
Léteznek állandó feladatok is a játékban, amelyeket egy randomgenerátor dob ki nekünk és általában semmi nehézség nincs bennük.. és szinte semmit nem ér a teljesítésük. Ilyen pl. a használd XY hőst X csatában, fejleszd ki ezt meg ezt a tárgyat, vidd el X-es szinte Y karaktert, stb.. Ezeknek a feladatoknak egyedül az ún. Spec Ops küldetéseknél van súlyuk, de akkor igen nagy. A Spec Ops küldetések havonta vannak és általában 20-30 napig tartanak. Ez idő alatt kapunk egy 3 küldetésből álló ideiglenes fejezetet, új történettel, új ellenfelekkel és új megszerezhető cuccokkal illetve egy 25 feladatból álló questet, amelynek teljesítésével egy vadonat új, másképp NEM vagy nagyon drágán és ritkán megszerezhető karaktert nyerünk TELJESEN INGYEN. Ebben a feladatsorban általában olyanok vannak, hogy győzz le X ellenfelet az új fejezetben, vidd el 3 csillagig az egyik küldetést, használd az új karakter képességét (az új küldetésekben kipróbálhatjuk a megszerzendő karaktert), stb.. Mindez nem hangzik túl nehéznek, azonban a Spec Ops küldetéseket megbolondították azzal, hogy MINDENHEZ kis ISO-8 kapszulák kellenek. Nem, nem a kövek, hanem az adott Spec Ops erejéig vásárolható, játék során talált, vagy szövetségesektől (szomszédok, erről később) szerezhető kis ideiglenes nyersanyagról van szó. Ez kell a Spec Ops-os tárgyak kifejlesztéséhez, sőt még a csaták elindításához is. Egy sima csata a 10 enerigán felül 10 ISO-8-ba kerül, egy bossfight (vagy miniboss) pedig 20-ba (!!). Kapásból 500 körül kapunk a Spec Ops indítása után, de ez nagyon hamar elfogy és minden Spec Ops más-más színű ISO-8-at használ ÉS a Spec Ops végével eltűnik az Inventory-ból a felhasználatlan mennyiség, tehát nem lehet felhalmozni őket. Némely Spec Ops-ban bejönnek ún. Group Boss-ok is, akikkel többször kell megküzdenünk, hogy le tudjuk győzni őket, és itt a szövetségeseinket is segítségül hívhatjuk. Érdemes amúgy rágyúrni ezekre a Spec Ops-okra, mert olyan karaktereket lehet(ett) szerezni velük, mint Hank Pym, Ghost Rider, Havok, Vision, vagy például az Iron Man 3 mozi premierjekor beüzemelt Spec Ops során lehetett venni a filmbeli páncélt Iron Man-nek és War Machine-nak, illetve megnyerhető volt a Vasember páncélos Pepper Potts is! Jelenleg a 10. Spec Ops zajlik, ahol Wonder Man-t lehet megnyerni.


irasos_tesztek_Marvel_AA_12.jpg
Nemrégiben jött be a játékba az ún. lockbox-os rendszer: különböző Marvel-es gonosztevőket (Magneto, Juggernaut, stb...) tudunk megszerezni a csapatunkba úgy, hogy összegyűjtünk az adott karakterhez tartozó 8 darab képregényt. Ilyen képregényeket kis dobozokban, lockboxokban találhatunk (minden karakternek egyedi dobozai vannak). Úgy néz ki a dolog, hogy több doboz is lehet nálunk: ha egyet kinyitunk, 7% esélyünk van rá, hogy találunk benne képregényt. Ha egyszerre 10-et nyitunk ki, akkor 100%, hogy lesz benne képregény (egyéb más cuccok mellett), viszont nincs rá garancia, hogy nem egy már meglévő van benne. Lockboxokat pofátlan 1 arany / doboz áron lehet venni, Spec Ops vagy PvP során kapunk belőle, vagy pedig elvégezzük a pár feladatból álló lockboxos feladatsort, amivel kapunk jó pár dobozt.

irasos_tesztek_Marvel_AA_13.jpg
Igen, jól olvastátok, van PvP azaz Player Versus Player, azaz játékosok közötti harc is. Ez természetesen nem a klasszikus értelemben vett PvP, hiszen nem kapcsolódik egy session-be két játékos, hanem a másik játékos csapatát az AI irányítja (olykor elég bénán). A PvP során a csatákhoz hasonlóan az ügynökünk mellé 2 hőst állítunk és így fogjuk elgyepálni a másik játékost és a hőseit. A PvP-ben sajnos / szerencsére nem lehet használni különböző tárgyakat, mint pl. gránátokat, medikitet, stb.. de néhány fegyver vagy kütyü tudja ezt pótolni. Talán a PvP az a rész, amely a legtöbbet fejlődött a játék kezdete óta. Ma már ott tartunk, hogy naponta (magyar idő szerint délben van napváltás) 5 nyertes csatáért bónusz XP-t és jelenleg Juggernaut lockbox-ot kapunk, illetve egy bónusz random tárgyat. A PvP önmagában nagyon jó dolog lenne, ha a Marvel: Avengers Alliance nem lenne Pay To Win játék. Mivel a legjobb tárgyak, hős-ruhák, stb.. igen kemény összegekbe kerülnek, ezért a dúsgazdag embereknek nagyon durva cuccaik vannak az átlag játékosokhoz képest. Ha ez nem lenne elég, a játék újított egy olyat, hogy minél több és minél nagyobb szintű karaktered van annál több harci bónuszt kapsz adott tulajdonságokra, PLUSZ létezik egy ún. PvP Armory, ahová laponként 12 tárgyat helyezhetünk el, amelyek további támadó és védekező bónuszt adnak. Ugyanis minden tárgynak, fegyvernek van meghatározott plusz értéke, amely csak így PvP-ben, az Armory-ba helyezve fejti ki hatását. A legdurvább ilyen tárgyak a többezres bónuszokkal persze aranyba kerülnek, úgyhogy újgazdagéknak áll a világ megint.

Mindez egyébként nem is bántana, ha nem lennének a külbönző PvP bajonkságok, ahol a különböző besorolásunk szerint nyerhetünk pénzt, aranyat, fegyvert, egy másképp nem megszerezhető ruhát az ügynöknek, illetve egy bónusz karaktert, mint pl. Deadpool, Megtorló, Red Hulk, Fantomex, Cable, stb.. Direkt a legjobb karaktereket teszik bajnokság-nyereménynek, de az okos ember nem szenved a győzelemmel. Ugyanis a havi PvP bajnokságok után nagyjából 30 nappal mindenki számára elérhetővé válik az új karakter potom 135 Command pontért.

Most pedig rátérnék arra, amire szerintem elég sokan kíváncsiak már: mennyire közösségi játék a Marvel: Avengers Alliance? A válasz: csak amennyire kell. Rémálmaimban előjönnek még a FrontierVille-s esetek, amikor adott cuccot csak akkor vehettél meg ha volt 15 (!!!!!!) szomszédod, akik naponta küldtek neked 3 xy cuccot.. agyrém. Az Avengers Alliance-al az a helyzet, hogy akkor van szükséged szomszédra (szövetségesre), ha nagyon akarod a Spec Ops-os karaktereket, ugyanis a szomszédok az ISO-8 kapszulák fő forrásai: küldesz nekik és visszaküldik és fordítva. Naponta maximum 50 cuccot kaphatsz így, ami nem feltétlenül kell, hogy kapszula legyen, lehet medikit, S.H.I.E.L.D. pont, stb.. Emellett még egyedül a Remote Ops-os repülők személyzetét lehet így toborozni szövetségesekből, de igazából 1-1 aranyért kipótolhatjuk ezt mi is. Ezen felül semmilyen megkötés nincs a megvásárolható tárgyakat vagy a játékban történő előrehaladást illetően, hogy hány szövetségesednek kell lennie. Ha mégis ilyenre adná valaki a fejét, akkor érdemes észben tartani, hogy naponta meg lehet látogatni a szövetségeseket és 5 különböző random cuccot szerezhetünk tőlük (pénz, energia, stb..) illetve egy ún. Distress Call-t, aminek segítségével egy csata során egy alkalommal behívhatjuk az ismerősünk ügynökét vagy egyik hősét egy támadás erejéig. Néha áldás, néha átok ez.

irasos_tesztek_Marvel_AA_14.jpg
Nos, végezetül mit is mondhatnék?

5 pontból 5. Nekem nagyon "bejött" a Marvel: Avengers Alliance. Összetett, mégis egyszerű; egyszerű, mégis nagyszerű és piszok mód addiktív; addiktív de mégsem erőlteti rád a közösségi szarságokat. Ráadásul nem kell nagyon megizzadni ahhoz, hogy megszerezzük a bónusz karaktereket: nekem jelenleg kb. 10 szövetségesem van (van köztük cseh, észt, indiai, lengyel, stb..) és mindenféle fizetés nélkül sikerült a 10 Spec Ops-ból 7 karaktert megszereznem. Úgyhogy van remény! A grafika és animációk teljesen rendben vannak, negatívumként egyedül azt tudnám felhozni a játékot illetően, hogy a PvP Pay To Win rendszere miatt gazdagéknak áll a világ. De persze nem kötelező PvP-zni, sőt! A sima küldetések is eléggé izgalmasak, a jelenlegi 63 karakter különböző képességei változatosak és jó kombinációkat lehet összehozni belőlük. További előnye, hogy a játékhoz SEMMIT nem kell telepíteni a gépedre, a Facebook-os reklámokat pedig az AdBlocker pluginnal ki lehet ütni a játékból.

A reggeli kávé mellett általában megcsinálok egy küldetést, munkába indulás előtt elküldöm a karaktereket egy 24 órás pénzgyűjtésre és így tovább... Aki kicsit is szereti a Marvel univerzumot, annak ajánlom, hogy próbálja ki, nem fog csalódni!

Sőt, mivel már - valószínűleg - végigolvastad a cikket, megosztom Veled, hogy nem csak Facebook-on lehet ám játszani, hanem a Playdom honlapján is!

irasos_tesztek_Marvel_AA_15.png
------------------------------
Játék Info:
Fejlesztő: Playdom
Kiadó: Playdom
Év: 2012
------------------------------
Hivatalos honlap: http://www.playdom.com/games/avengers

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr935354225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beno922 2013.06.16. 18:29:48

Szép cikk, jól összeszedted! Még én, mint veterán játékos is szívesen olvastam. :D És ezt lehet tudni, hogy te hanyas szintű vagy? :)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2013.06.16. 19:07:51

@Beno922:
Köszi, örülök, hogy tetszett!

Jelenleg a 208. szintet taposom.

kakku 2013.06.24. 21:37:38

Én se kezdő vagyok, csak jót tudok mondani erről a cikkről, élmény volt olvasni.

Bocsesz a reklámért, de olvastam hogy kevés a szövetségesed, itt egy magyar csoport, szeretettel várunk. :)

www.facebook.com/groups/HunAvengers/

tibike984 2013.07.04. 14:39:05

Valaki segítene ? én most vagyok 9es szintű, de azok a S.H.I.E.L.D pontok nem akarnak gyűlni, hogy kell ezeket gyűjteni ?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2013.07.05. 12:47:34

@tibike984:
A felső sorban a Gifts menüpontban lehet küldeni a szövetségeseknek sok mindent, köztük S.H.I.E.L.D. pontokat is, és amikor ők elfogadják azokat, automatikusan Te is kapsz. De még egyszerűbben a szövetségesek meglátogatásával lehet gyűjteni.
süti beállítások módosítása