HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Greetings! Wilkommen! Hola!

-=RockerLaLee=- 2008.12.16. 17:46

No, ezt is megéltem, saját blogom van.
Örülök annak, hogy abszolút nulla CSS- és HTML kódolási tudás nélkül sikerült összehozni ezt az oldalt.

Hurrá, örüljünk együtt a blognak =)
 

 


Hogy miről is szólna ez a blog?

    • számítógépes játékok (jók és rosszabbak is)

    • játékbemutatók, "machinimák" (játékfilmek), de akár cikkek is

    • kevésbé ismert / népszerű zenekarok, zenék bemutatása
       

Remélem a blog idővel egyre népszerűbb lesz, és pozitívan fogtok rágondolni.
 

Az első néhány videómat nemsokára belinkelem bejegyzésekbe.

Címkék: hello

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr13826573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DannyTaylor 2011.04.26. 19:58:35

Bár csak most néztem vissza hogy mikor is kezdted.
De azt elmondanám hogy jól kedvelt népszerű és egy kedves srácot "ismertem meg" a blogod átfésülése során.
Nem tudom hogy emlékszel-e rám..
..én vettelek fel Skype-on, és én mutattam neked a vizipipawebaruhaz rejtett dohányáruit. (Mellesleg azt is mondtam hogy az én szüleimet is meggyőzted.)
Örülök hogy összehoztad ezt a nagyszerű blogot, és remélem hogy még sok-sok évig rengeteg bejegyzéseket, videókat és megannyi gondolatokat újítasz és megosztod velünk tudásaidat és tapasztalatodat. Szívesen beszélnék veled élőbe, csak Komárom-Esztergom megyéből nem idei alkalomnak néz ki. :)
Üdv.: Szabó Dani
süti beállítások módosítása