HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Jelmagyarázat :)

-=RockerLaLee=- 2009.05.27. 16:26

Egyáltalán nem régen AR5T7 kérdezett engem, hogy a blog fejlécén szereplő utolsó kép Nirvana akar lenni? Válaszoltam is neki, de mivel még ma biztos nem lesz videó, ezért, hogy ne nagyon unatkozzatok addig, írok egy kis magyarázatot a fejléc képeihez, ugyanis ezeket a képeket nem csak úgy véletlenszerűen válogattam össze, mindennek jelentése van...

 
 
South Park-os LaLee:
Nos ez elég egyértelmű. Aki nem ismerné a South Park-ot az feltétlenül nézzen meg pár részt belőle. Ha ránéztek a képre, már nagyjából körvonalazódik, hogy milyen is vagyok. Rock - pia stb.. :)

 
 
 
 
 
Imádkozó ember:
Ez elég meglepő lesz szerintem mindenkinek. Tudom, hogy ez ma nem 'divat' meg nem 'trendi' de én hiszek Istenben. Nem vagyok annyira bigottan vallásos (nem mindig megyek templomba pl..), néhány dologgal én sem értek egyet persze. Viszont egy leírhatatlan csodával lettem megajándékozva 3 éve, és ezt egyszerűen nem tudom mással magyarázni. Még célzás: a kép fekete, a figura pedig fehér. A feketeség maga a környezet, a világ, amiben élünk, az ember pedig maga lehet a fény és jó forrása, rajta múlik...   
 
 
Jimi Hendrix a gitár mámorában:
Ha nem ismered ezt az embert, akkor annak két oka lehet:
1. Tegnap születtél
2. Nem tudod mi az a rockzene és gitárszóló
A kép egyértelműen mutatja a véleményemet a zenéről.
Audio-orgazmikus érzés, eszméletlen gitárszólók, "élvezni" a zenét. Jimi Hendrix a valaha élt legnagyobb gitáros, senki nem tudta, tudja és nem is fogja tudni felülmúlni. Jobbkezes gitáron bal kézzel játszott (akkoriban még csak jobbkezeseket gyártottak), és szerintem a Fender Stratocaster szinte eggyé vált a nevével...

 
Holtak földje (Land of the Dead) borító:
Zombimániás vagyok, ez tény. Mindig elképesztett és elrettentett az alapgondolat. Véleményem szerint az apokalipszis (többek között) zombi-invázióból fog állni. A Biblia is beszél a holtak feltámadásáról, és nem lenne stílszerű? Az emberek most is egymást ölik, pusztítanak, sokan még élve is agyhalottak (értsd: idióták), úgyhogy miért ne? Szerintem gyúrjatok meg gyakoroljátok a hosszútávfutást, mert a végén még igazam lesz ;)





Garrett, a Thief sorozat főhőse:
Ez a kép a (mondjuk úgy) "stílusomat" jelképezi.
Ahogy láttátok a videókban nem vagyok izomagyú mamutboy, nem nem. Én inkább az ilyen fürge, alattomos stílust kedvelem (World of Warcraft-ban is a rogue a kedvencem), árnyékból-lesújt-amikor-senki-nem-számít-rá stílus. És most őszintén: nem néz ki kegyetlen jól ez a kép? :)



Sean Danielsen, a Smile Empty Soul énekese / gitárosa:
A Smile Empty Soul-t nem sokan ismerik Magyarországon (jó együttes, miért is ismernék...), én szerenécsre az ismerők közé tartozom. A SES zenéjét elég sokan a Nirvana-hoz hasonlítják, ehhez nagyban hozzájárul Sean énekhangja. Ne kerteljek tovább: Sean Danielsen a példaképem. Külsőben, szellemben, stílusban, egyszóval mindenben. Mindamellett hogy jól bánik a gitárral, kegyetlen jó arc, és persze a gitáron ott figyel a "FUCK AUTHORITY" felirat, ami külön pluszpont.. Fuck Authority, Fuck the government, Fuck Corruption, Fuck Politics ;)





 



 

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr841147127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.05.27. 18:20:09

Érdekes, amit leírtál, mert én sokat gondolkodtam a képeken, mert azt hittem, hogy ezeket a képeket, véletlen választottad ki.

Gyíkszáj 2009.05.27. 18:24:49

Eddig egyedül a South Parkos és a Land of the Deades képetismertem,ill. tudtam a jelentését. Jó kis fejléc , a Retrocraze a másik ,,kedvencem" :

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.05.28. 07:52:00

@-=RockerLaLee=-: Szerintem igen, Visor-nak a honlapján a fejléc. Az se néz ki rosszúl. Túróstáska, sajtoskifli és sósperec. :P

Gyíkszáj 2009.05.28. 14:03:36

@-=RockerLaLee=-:
Igen ő rá gondoltam.Ma a suliban valami érdekes történt: az irodalomórán a Bogyósgyümölcs című novellát olvastuk , amikor a szövegben felbukkant Jimmy Hendrix neve. A lap alján az volt írva: Jimmy Hendrix ,a hetvenes évek popzenésze. Ebben a bejegyzésben nem valami nyálas popbuzi. Nem nagyon ismerem őt , de ha mégis popzenész lenne akkor elnézést kérek Tőled is , meg a világtól is.

ChesteR 2009.05.28. 14:08:23

hátjah Jimi Hendrix a legjobb a világon...vagy talán akár az egész univerzumba...én is gitározok 1 éve, de...nem leszek 1 Jimi Hendrix :S Kár hogy meghalt :@

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.28. 15:58:30

@Gyíkszáj: Megmondom őszintén Visor videói közül elég keveset láttam, de valahogy annyira nem hoztak lázba. A blogját is megnéztem, furcsa szerintem. Kicsit zsúfolt, de ez szubjektív vélemény.
Jimi Hendrix olyan messze van a poptól, mint ide az Uránusz. Jimi Hendrix rockzenész volt, gitárvirtuóz.
@ChesteR: Én is gitározok jó ideje, de se te, se én, sőt senki más nem lesz Jimi Hendrix. A legjobbak sajnos mind meghalnak: Kurt D. Cobain, Jimi Hendrix, Cliff Burton.. ez van sajnos.

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.05.28. 16:43:22

Lalee,
ha persze ez számodra nem intim...
Mivolt az a csoda 3 éve?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.28. 17:44:16

@playground: Azóta vagyok együtt a párommal. Számomra ennél nagyobb csoda nem is kell ;)

Gyíkszáj 2009.05.28. 18:36:22

@-=RockerLaLee=-: Én meg már valami Jézusos fényre , vagy hasonlóra gondoltam :D

ChesteR 2009.05.29. 19:21:18

@-=RockerLaLee=-:
és hamaron Agnus Young is megfog szerintem halni mert a koncerteken anyira bepörög...egyszer(vagy többször) lélegesztető gépen vitték el...állítólag mos ő a "világ legjobb gitárosa".mellesleg nekem formára olyan gitárom van mint neki csak nem Gibson hanem Epiphone SG-400(lényegében az Epiphone a Ginson "kistestvére")

ChesteR 2009.05.29. 19:51:01

mellesleg a Land of dead lényegében a mai Left 4 dead faterja a Killing floor pedig az L4D kistesólya(a zombis játékok egyre népszerűbbek).mellesleg a LOD és az L4D között nagy a hasonlóság, de persze azért külömbségek is vannak hiszed az L4D-ben 4 ember van a LOD-ban pedig csak 1.a cél viszont eléggé azonos elkell jutni a kórházba.viccesen megjegyzem aki L4D-vel jáccik a korházos pályán nézze meg EASY-n (mert akkor alszanak az ellenfelek) hogy kiláccik-e a seggük xD
mellesleg Expertben se valami nagyon pro-k az ellefelek csupán 2-3x több lövére van szükség a halálhoz és inváziókor is SOKKAl többen jönnek. Viszont az már velem is előfordult, hogy experten állt a zombi a fal mellet villogtattam neki és jó 1.5 másodperc volt mire észre vett :D
L4D-ben ajánlom lan partikon a versius modot. baromi jó

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.29. 20:13:13

@ChesteR: A Land of the Deadnek SEMMI köze nincs a Left 4 Deadhez, maximum nagyon-NAGYON-NAGYON nagy vonalakban.
Land of the Dead: zombik, egy szereplő, modern + autentikus fegyverek.
Left 4 Dead: fertőzöttek, 4 szereplő, CSAK modern fegyverek.
A L4D tévesen zombinak nevezett ellenfelei csak fertőzöttek (lásd: 28 héttel később c. film). Különbség: a fertőzöttek kevésbé vagy egyáltalán nem kajálják meg az embereket (28 héttel később: "xy héttel később a fertőzöttek éhenhaltak"). A fertőzötteket nem az ösztönök vezérlik, hanem félig meddig tudatosan cselekednek, a zombik pedig 100%-ban ösztönlények. Ne keverjétek.. Left 4 Dead és Land of the Dead nem ugyanaz..

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.05.29. 23:52:55

nem nagyon ismerem a 2 cuccot max a land of the dead-ot, de a Left 4 dead az nem ilyen hogy kommandósos, okosságos? mert 4 ember + modern fegyók akkor csak csapatba másztok hogy mi is történt... A Land of the deadban meg egy egszerű farmer vagy aki nem van megfertőzve és menekül.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.30. 01:57:23

@Killah: A kommandós okosságos a Killing Floor. A Left 4 Deadben 4 túlélő a szereplő, ők is egyszerű emberek, bár eléggé sablonosak szerintem: Egy nő, egy vietnámi veterán, egy szakállas rocker / motoros, illetve egy néger aktakukac.

ChesteR 2009.05.30. 11:25:58

hát igen elég nagy külömbségek vannak a 2 jétk között.csak míg a Land Of the dead-ben sokkal több a játék idő és szerintem élvezhetőbb is mint a Left 4 D.mivel és kb....1-1,5 óra alatt kijátszottam mediumon (ami nem a leggyengébb de nem is a leghardcorabb).a Land of the dead pedig szerimten minimum 2x enyi játék időt biztosít.

Zomb!eboy 2009.05.30. 22:31:28

@ChesteR: Azt azért vedd figyelembe hogy a Left 4 Deaad egy multira kihegyezett játék.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.06.01. 09:14:48

Nekem eddig a Land of the dead volt meg most megveszem a Killin floor oszt majd tesómmal LANba gyilkolunk néhány elbaszott genetikai szemetet

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.01. 12:00:36

A Killing Floor is egy multira kiélezett játék, csak kevesebb lehetőséggel, mint a Left 4 Dead-ben. Viszont grafikailag (főleg animációk terén) valami hihetetlen játék. A világ legjobb Desert Eagle animációi a Killing Floorban vannak, ez kétségen kívüli. Hogy a Winchester puskáról ne is beszéljünk..

AR5T7 2009.06.10. 22:06:42

Fú,és ezt csak most vettem észre (: 1000x kösz ..ja ..nemrég láttam az összes 28 héttel késöbb és a karantén filmet is (Quarantine)..nagyon jó, fóleg hogy nekem az Iam legend abszolút nem jött be...

AR5T7 2009.06.10. 22:13:39

@ChesteR: hát ha csak médiumon akkor baj van..én speciel a (What Are You Trying To Prove?) nevü achivementért kivittem az összes missziót haverokkal,co-op-ban lanon, experten..nem volt kis melú...szinte frusztráló volt..witcheket meg tankokat ne is emlitsünk..(visszatérve zombi+infectedes témára..l4d-ben legtöbbször is zombie néven futnak..pedig infection van..szoval elég hülyeség (: és tényleg, valamilyen szinten tudatouknál vannak..)28 weeks later-ben még a virus terjedése nem tetszett: megharapja, és 2 másodperc után fertözött lessz?..nekem ez tól abszurd..viszont a végén: napalm,gáz,és persze a sötét metrós jelenet..fúú..az nagyon odavágott..(már ha élhetek ezzel a szófórdulattal)
u.i:ennyi () jelet nem láttatok még egy kommentben az fix (:

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.06.11. 20:16:46

@AR5T7: Tesóm szokta mondani ha belekötök valamibe a Zombis/horror filmekben : Horror filmben keresel értelmet? Ez mindent elárul szerintem. Meg piszkálja még a sok l4d-es a KF-ben a nagy dögöket, "WTF? ZOMBIE WITH CHAINSAW?" Csak az a baj hogy ezek NEM zombik hanem klónok és volt valami gubanc és ezek elszabadultak, de ezeket is ember alkotta. Jah és akkor mi a fos a tank a l4d-ben mikor ezek csak fertőzöttek?!?!?meg a witchek is mik?! Ja a másik: az okés hogy megyen a zombi de 1. miért lettek jobban az érzékei pl.: sok filmben kiszagolják az embereket, vagy minden zajra rohannak
2. mi ez a megharapós dolog? miért harapja meg ha nem eszi meg? Honnan tudja hogy neki meg kell harapnia az élőket, honnan tudja melyik a túlélő? Hogy tájékozódnak?! Hogy terjedhet nyállal a betegség? mondjuk ez nem is lehetetlen, sőt, sok nemi betegség terjed így szal ezt hadjuk. Jah és miért változik meg a kinézetük?! meg ha meg is harap miért változol át? valamit belédkéne küldenie hogy megfertőzöj! szal van itt azon felül még sok tisztázatlan dolog hogy hogy terjedhed ilyen gyorsan a betegség, és miért vannak zombik mikor ezek nem azok!

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.06.23. 22:27:48

Az utolsó képről nem írtál jelmagyarázatot:)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.23. 22:54:18

@Chip2: A második kép leírását elolvasva lehet következtetni.

AR5T7 2009.07.12. 23:08:02

@-=RockerLaLee=-: Világvégével meg Apokalipszissel kapcsolatban egy pár éve olvastam a maja kalendárról, állitólag b.c: k.e: 600-700 évvel irták és egészen k.u 20012-ig tart..az emberek nagyrésze biztos benne hogy akkor fog bekövetkezni az apokalipszis..most lessz róla egy film is , ha jol tudom..

láttad már a terminator:salvation-t? jobb mint hittem, de tényleg (:

izzy 2009.07.23. 21:25:25

Lalee, a szabad kérdeznem/kérdeznünk...
mi volt az a csoda, ami ,,megváltoztatta" az életedet?

izzy 2009.07.23. 21:27:14

ohh....damnit i hate my comments

Petya S Kennedy 2009.09.25. 20:53:23

Land of the dead?...inkább Deadrising!!
süti beállítások módosítása