HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Nem várt ötlet... (Nem igaz már!, 2. rész)

-=RockerLaLee=- 2009.06.08. 01:21

Komolyan mondom hihetetlen. Utálom, hogy így jönnek az ötletek, fel se voltam készülve rá..  Csak szokásos esti tápértékbevitelt végeztem, miközben néztem freddyD 'War Train' videóját és bekattant valami a fejembe. Mi lenne, ha...

És voilá! Tudtam, hogy képes vagyok rá. Nem mondom, hogy könnyű volt, de megvan. Felvett jelenetek és összedolgozás kész, már csak a szinkront kell felvennem, ez meglesz holnap délután, aztán feltöltés.. esélyes, hogy megint fogok szerepelni freddy blogján :)


Nézzetek fel este felé!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr841170533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezegi 2009.06.08. 13:22:40

Te nem akarsz saját pólót csinálni? :D Lehet kevesebb lenne a megrendelő de én szívesebben hordanám :P

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.06.08. 13:33:44

zerintem neked is sikerült, végigvinni a War Train borzalmas játékot, mert más szerintem nem lehet.

Gyíkszáj 2009.06.08. 15:18:40

Basszus Lalee , te tényleg egyre jobban hasonlítsz freddyD-re , hajnali fél kettőkor bejegyzés? :D De a lényeg , bármi is legyen az , várjuk :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.08. 17:05:19

Saját póló? Én még nem vagyok annyira népszerű, hogy póló legyen rólam :)

@Tomlion: Majdnem. Azért én csak ember vagyok, ehhez a játékhoz pedig az nem elég.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.06.08. 22:17:14

@llevi: Minek cheat? Csak meg kell ismerni jobban a játék mechanizmusát és minden megy.

Pressure 2009.06.08. 22:44:45

Hali, mikorra várható h felér az új videó? :D már nagyon kíváncsi vagyok az új alkotásodra Lalee.
süti beállítások módosítása