HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Nézd Mama, előléptettek!!

-=RockerLaLee=- 2009.07.24. 15:34

Egészen szerencsés hét a mostani.

Két általam megjelölt helyre is felvettek. Az egyik a SZTE-BTK Anglisztika (magyarul: Szegeden angolt fogok tanulni).

A másikat meg láthattátok, ha jártok a Rossz PC Juniorok Blogra. Teljesen meglepődtem, hogy elfogadták a jelentkezésemet, de örülök neki természetesen. Úgyhogy ezentúl a Rossz PC Juniorok oldalon is találkozhattok velem :)  Igazi 'bódottág' Othala és freddyD mellett szerkesztőnek lenni, hiszem, hogy jó csapat leszünk.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr321266140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyíkszáj 2009.07.24. 21:26:07

Wow , Lalee vajon mit tudnak még tanítani egy olyan zseninek mint neked :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.07.24. 21:48:38

@Gyíkszáj: Nem vagyok én zseni. Ha zseni lennék kapkodnának utánam a munkahelyek :D

Haló_Rendőrség_Nappal_Nincs_Szex.* 2009.07.25. 00:24:12

Hmmm, gratulálok Lalee. :) Remélem, sikeresen végigcsinálod. ;] Én is angollal kívánok foglalkozni, ha "nagy" leszek, ámbár ez még nagyon-nagyon soká lesz.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.07.25. 13:44:46

Gratulálok, LaLee ;)
Egy kis dolog, amit nem tudom, hova írjak, mert a GY.I.K-hez nem lehet kérdéseket rakni :P
Írtad a GY.I.K-be, hogy milyen zeneműfajokat hallgatsz.
Nos, ebben észrevettem egy kis hibát: NEM trash, hanem thrash Metal ;) (Egy H-t kihagytál ;)
Ez azért fontos, mert még sem "hulladék" metál, hanem "csépelős, ütős" metál.
hu.wikipedia.org/wiki/Thrash_metal
Emellet, ha már a power metalt is odaírtad, ajánlok egy pár egész jó kis power metal együttest:
AxenstaR, Last Tribe, Dragonforce
És nem hiszem el, hogy Queen-t nem hallgatsz (Ők írták pl. a We Will Rock You-t, és a We Are The Champions-t is, emellet ajánlom a Stone Cold Crazy című számukat, azt tartják a thrash metál ősatyjának, és még a Metallica is csinált hozzá cover-t :D)
És egy kérdés még a végére: A felsorolt együttesek közül melyek állnak a szívedhez legközelebb?
(pl. nekem a Metallica, Iron Maiden és az Ac/Dc)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.07.25. 14:28:34

@Njugi: Áh, köszönöm a javítást, valóban kimaradt egy H. AxenstaR-ral még csak ismerkedek azért nem írtam oda.
DragonForce.. az inkább speed metal és gagyi. Élőben még rosszabbak, szerintem.

Queen? Ha nagyon muszáj meghallgatom de nem nagyon csípem őket.

Melyek az abszolút kedvencek?
Rise Against, TOOL, Killswitch Engage, HammerFall, EnsiFeruM, Korpiklaani, Ektomorf, Godsmack, RAMMS+EIN, System of a Down, Smile Empty Soul, Torture Killer és Dido :). Bár igazából az összes felsoroltat szeretem.

kriss06 2009.07.25. 19:56:44

Gratulálol LaLee!!! És sok sikert az angolhoz!!!

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.07.27. 21:48:59

Grat LaLee , és sok sikert! Lenne egy kérdésem. A Deadhuntban már az első pályán leölöm az összes zombit, és egy sincs már és nincs vége a pályának, semmi ellenség nincs rajta és semmi nem történik akármennyit is várok. Előre is kösz a segítséget!

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.07.28. 08:43:13

@Isty001: Rossz verziót töltöttél le.
Keress rá Google-ban: Rapidshare Deadhunt by Tanker
a 2. találaton (rapidlibrary.com) keresd meg ezt: Deadhunt By TankeR .rar download
Tipp: 34,1 Mb
Ui.: Azt hiszem, hogy én először beírtam a Serial Key-t, aztán crackeltem, nem tudom, a sorrend számít-e.

Linket nem adok, de ha ilyen szájbarágósan leírtam, nehéz lesz nem megtalálni. :D

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.07.28. 10:12:02

@Njugi: Ja köszönöm! Ugy kerestem rá hogy Deadhunt Rapidshare és ilyen kaki verzió. Kösz meg próbálom:)
süti beállítások módosítása