HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Egy kis változtatás..

-=RockerLaLee=- 2010.02.07. 13:41

Igen. Most már belátom, elcsesztem. 
Próbáltam másképp megoldani a dolgokat, mint a profik, de nem sikerült.
Ez így nem mehet tovább. :(

Dehogyis.. eszem ágában sincs abbahagyni a blogolást. Azért kicsit megijedtetek, igaz? :)

Mindösszesen arról van szó, hogy a blogolvasókkal való kapcsolattartás irányítása kicsit kicsúszott a kezem közül, úgyhogy kénytelen vagyok változtatni.

Ugye, korábban MSN-n is lehetett keresni engem, de mostantól

CSAK SKYPE-ON LESZEK ELÉRHETŐ !!!


Az MSN-s embereket letörlöm onnan (kivétel 1-2 embert, akik maradhatnak) a többiek ezentúl Skype-on érhetnek el, akármilyen kérdésük van. Skype-on ritkábban leszek majd fenn, szóval próbálom megoldani ezt a kapcsolattartási dolgot, mint pl. freddyD. Így utólag belátom tényleg jobb módszer az, nem bonyolítja túl az ember életét.

Na de mi az oka ennek?

Több oka is van sajnos. És előre kijelenteném, hogy hatalmas tisztelet a csekélyszámú kivételnek.

Egyrészről azért adom meg az embereknek az elérhetőségeimet, mert szeretek segíteni nekik, videózásban, blogkészítésben stb... Ez eddig rendben van, akinek tudtam még mindig segítettem, nem küldtem el senkit melegebb éghajlatra. Csak nem szeretem, ha ezzel visszaélnek.

  •  nem értem, hogy MIÉRT engem kell megkeresni, ha valakinek nincs konkrét mondanivalója, unatkozik, stb...   

 

  • nem értem mi értelme a 4-5 mondatos beszélgetéseknek:

Például:
- Hali!
- Hali!
- Szereted az xy bandát / játékot?
- Yep.
- Ok.
(eltelik másfél óra)
- Megyek, BB..

MI ÉRTELME VAN??

Nem barátokat meg beszélgetőpartnereket keresek, nem ezért adom meg az MSN címemet. Bár hál'Istennek sikerült megismernem legalább 1 nagyon jó embert ily módon, ennek örülök.

Ismételten mondom tisztelet és köszönet a kivételnek, aki megértette, hogy miről szól ez az egész "segítek ahol tudok dolog", tényleg bármilyen ilyennel kapcsolatos dolog van, szívesen segítek. Csak ne éljetek vissza vele.

MSN-ről törölni fogom az emberkéket 1-2 kivétellel. Ha ezek után keresnétek e-mailben a Skype címemet megadom, ha SEGÍTSÉG, TANÁCS, stb.. kell.

Remélem megértitek...
 

 

 

 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr191736342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.02.07. 17:30:00

ez teljesen jogos! sztem igazad van Lalee!

haveeer 2010.02.07. 18:41:22

Én is megértem.. Kíváncsi vagyok én is törölve leszek-e mert szerintem jókat szoktunk beszélgetni...
de ha igen akkor majd levélben vagy skypepon :)

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2010.02.07. 19:41:42

A példa párbeszéden röhögtem egy jót :)
Nemtom, hogy itt rám-e céloztál Lalee, mert általában ha beszélgetek veled, akk vagy játékról vagy bandákról beszélünk...No meg filmekröl.

Benyo513 2010.02.08. 13:46:21

Szerintem elég lenne egy FAQ plugint elkészíteni, ami msn-n vagy skypeon egyből válaszolna rá :D.

Benyo513 2010.02.08. 13:59:00

@Benyo513: Bocsi a duplázásértt, de azért még leírom, hogy én a kivétel közé tartozok, mert én nem veszem fel az embereket csak arra, hogy idegesítsem a pár mondatos kérdéseimmel. Én még LaLeenak a youtubeos profiljára írtam még régebben és ott is válaszolt. Szóval csak azt mondom, hogy nem kell a kérdések miatt felvenni LaLee-t MSN-re vagy más egyéb progira vagy zért, mert ő a videósok körében "híresség". Sőt ő meg nem ért annyira a videószerkesztéshez, tehát vannak sokkal tehetségesebb videószerkesztők, akiket bombázhattok a kérdéseitekkel.

Húh, ez egy kicsit hosszú lett xD.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.02.08. 14:54:46

@Benyo513:
"Sőt ő meg nem ért annyira a videószerkesztéshez" <<

Ezen jót nevettem :) Kedvességed határtalan..
Ez van.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.02.08. 15:21:19

A példa párbeszéd már velem is jó párszor megesett xD
Néha a köszönés után írja másfél órával h mek bb xDD

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.08. 18:19:15

egyet értek legjobb dolog a 2 perces beszélgetés -.-". a példa beszéd viszont nálam így zajlódik le:
valaki: hello.
én: szia, mizujs, semmi?? velemse... viszlát.
ennyi ez tart kb. 10mp-ig utána 1 hétig elmennek.

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.08. 18:23:25

@Benyo513: veled is egyet értek. egy üzenetben mindent meglehet beszélni. msn-nek annyi előnye van hogy szinte azonnali a válasz. én is amikor kérdeztem Lalee-tól hogyan kell frapsbe beállítani hogy hangot felvegyen(mint kiderült nem is a frapsnél kell beállítani) üzenetet küldtem.
ui.: felvettem volna msn-re de elfelejtettem, hogy ellehet tőle kérni :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.02.08. 18:29:27

@Sajtos001:
Ez a helyzet is ismerős, ezek a "cs, mizu?" üzenetek..

Most erre mit lehet válaszolni? Egy barátnak vagy ismerősnek, aki közel áll hozzád elmondod, hogy mik történnek veled, de egy olyan embernek, aki gyk csak MSN-n ismer...

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.08. 18:39:36

@-=RockerLaLee=-: igen mondjuk a volt osztály társaim akikkel 8 évet jártam álltalánosba azokkal heti rendszerességel kidumáljuk az életet ("dráma csoport" :D) és velük lehet rendesen órákig dumálni csajoktól a játékokon át bármiig.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.02.08. 21:27:37

Egyszer elmentem haverommal moziba vonattal , hogy milyen fasza lesz meg ilyenek. Aztán ülünk egymás elött... ülünk... felteszek egy kérdést. Vélaszol. Ez volt 5 mp. Ülünk. Ülünk. Nemtudunk miről beszélni. Még nagyon messze a végállomás. Ülünk... ülünk...

Benyo513 2010.02.08. 22:21:41

@badfear: @Sajtos001: Ismerős helyzetek ezek :D.

@-=RockerLaLee=-: De tényleg, akkor is van jobb videószerkesztő nálad :D, hiszen a szöveged, miatt lettél a neten az aki. Ezt ugyanúgy FreddyD-ről is el lehetne mondani.

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.09. 15:01:47

@Benyo513: de van akiknél sokkal jobb. pl. nálam fényévekkel jobb-jobb is lesz. és ha legyökerezel akkor...örihari xD

GamePlay · http://www.gameplay.blog.hu/ 2010.02.09. 15:09:40

Nekem lenne pár kérdésem, skype-om : s3mm1apr0

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2010.02.09. 17:41:39

Helo, Lalee!
Nem vagy skypeon, úgyhogy itt leírom:
AJánlom ezt a bandát: PESTILENCE
link: www.youtube.com/watch?v=j0AOaCNXygA&feature=related

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.02.09. 17:50:26

@GamePlay:
Hmm.. ez úgy megy hogy mások vesznek fel engem, nem fordítva :)

GamePlay · http://www.gameplay.blog.hu/ 2010.02.09. 19:06:10

fölvetelek téged :P csak szoltam elne felejsd!

Benyo513 2010.02.10. 17:40:12

@-=RockerLaLee=-: A részletességedre(,a rockerségedre :D), humorodra és arra, hogy beleadod a bizonyos pluszt(Pl. a kutatómunkák a puskákról).

freddyD 2010.02.16. 09:27:31

Isten hozott a világomban :P

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.02.16. 19:08:52

lold nekem mé' igazából rajongóim sincsenek és már vannak olyanok akik azon kívül hogy "mikor lesz videó" meg hogy "Micsiná'sz" nem tudnak mást kérdezni XD
süti beállítások módosítása