HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Civil War - Secret Missions kiegészítés

-=RockerLaLee=- 2010.02.20. 13:02

Újabb köszönettel tartozom a PillsTeam-nek az újabb Civil War - Secret Missions kiegészítésért. A bemutatott dolgok közül 1-2-t (például az ágyút) be akartam mutatni, de aztán valahogy mégis kimaradt. Összességében jó kiegészítő videó, bár kár, hogy néhol szaggat. (Ez lehet, hogy a YouTube hibája, ha így van, akkor nem szóltam :]).

Jó szórakozást!

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr501775656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.02.20. 13:51:26

Kicsit érdekes a hangja, de végülis jó kis videót dobott össze, gg neki :D

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.20. 16:38:28

@Nuclearvision: köszönjük szépen :)
igazából a szaggatás kicsit fura, mert végig néztem párszor a gépen és ott nem szaggatott. a hangom hát igen kicsit most úgyis be vagyok rekedve, de alapból is szar :D

most így a komment végén megnéztem a kész videót ami a gépen van és az szaggat...:( bocsi érte eddig nem csinált ilyet.

atiscool 2010.02.21. 12:40:18

nos, regisztráltam mert nembírtam ki hogy ne írjak kommentet
má bocs hogy eztmondom de a videó nagyon erőltetett és SZAR, a töbi videód (pls a deadhunt kiegészítés) stb nagyon ratyi XD ha lehet pls ne csinálj töbebt :D ez nem neked való

atiscool 2010.02.21. 12:40:55

az iet hagyd lalee -ra vagy freddyD re stb...

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.02.21. 14:04:45

@atiscool:
Nem értek veled egyet. A DeadHunt kiegészítés miért ratyi? Csomó olyan dolgot mond, ami hasznos, pl. cheatek. Ez nem bemutató, nem is lehet aszerint értékelni. Ez csak egy kiegészítő videó, nem kell véresen komolyan venni.

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.21. 15:24:04

@atiscool: neked nem jön be ez ellen nem tudok mit tenni. A minősége azért rossz mert hiába próbáltam feltölteni jó minőségbe a youtube mindig vissza dobott. ebben a minőségben engedte csak feltölteni, de legalább van HQ. ha esetleg a hangom a baj és azt hiszed 13 éves kis gyerek vagyok, akkor kicsit tévedtél mert 15 vagyok. aki nem hiszi járjon utána! vagy ahogy a szocializmusba mondták "aki nem hiszi annak utána járnak".

atiscool 2010.02.21. 16:03:29

ok, igazábóll csak az a bajom vele hogy, jaj de nagy cucc h nemleht átugrani egy kerítésen meg az h nincs kandalló, ez msot mért érdekes? am a deadhunt kiegészítésre már nem emlékszem . amúgy ÉN 13 VAGYOK! XD

atiscool 2010.02.21. 16:10:34

jóvan most nem fikázni akarok, én még ijet se tudnék csinálni de kom nemkéne ijen nagydobra verni hogy nem lehet át jumpolni egy kerítésen, nemhiszem h ara gondoltak hogy vki ugrálgatós kedvébe lessz és a mesterlövészhez fogja hasonlítani :D am annyira nem gáz csak álmos voltam rege azé mondtam h szar. én még ilyet se tudnék csinálni, bár én azért nem is csinálnék videót h hiányzik egy kandalló :D

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.21. 16:46:41

@atiscool: a 4:32 mp videóból most akkor kikéne vágnom kb 1 percet ami szerinted rossz.
Bár Lalee édesapjának szavaival élve "mi a fasznak kell egy akció játékban ugrálni" :). szóval valhol megértem, hogy kétségbe vonod ezt a részt. nem hasonlítottam a mesterlövészhez hanem csak az jutott róla az eszembe. a kandalló hiánya se nagy baj mert erre is van ésszerű magyarázatom: kolbászt füstöltek benne.

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2010.02.21. 20:53:23

ja ezt most vettem észre és bocsi, hogy bele is kötök de "álmos voltam rege azé mondtam h szar" ühüm...
"atiscool 2010.02.21. 12:40:18" az első kommentedet ekkora írtad... ez nem reggel vagyis rege van...

atiscool 2010.02.22. 13:34:58

de reggel volt, mert előte nap hajnali nemtommáhánykor feküdtem le és 10-11 kor keltem :D

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.02.23. 21:00:24

@atiscool: Egy egyszerű válasz: Csinálj jobbat!

atiscool 2010.02.26. 12:04:09

@Nuclearvision: figy, én talán még ijetse tudnék csinálni , csak azt mondom h a hangja nemigazán jön be és hogy fölösleges dolgok vannak benen h pl nemlehet kijumpolni a pájáról, ma jónapom van :P egjavult a gépem :D mostmár nemkapcsol ki :D:D

simon7108 2010.02.27. 13:58:47

ilyen History Channeles játék van ww2-esben is!
az a címe,hogy Battle for the Pacific:)
süti beállítások módosítása