HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

LaLee's Games: Szilveszteri kiadás 2010

-=RockerLaLee=- 2011.01.03. 15:56

 

Rüdiger, nevének helytelen használatának apropóján megsértődve, le akar égetni engem a saját nézőközönségem előtt. Ezért eltulajdonítja a titkos, illetve kiadatlan hang- és képanyagaimat a főhadiszállásomról, és ezeket a Krankenschwanz Show keretein belül be is mutatja.


Boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok minden nézőmnek! BUÉK!


------------------------------
Zene:
Spatzen Jodler Sextett - Rézfaszú Bagoly
Return To Castle Wolfenstein OST - Night Forest Ambience
The Black Dahlia Murder - That Which Erodes The Most Tender Of Things
Enter Shikari - Fanfare For The Conscious Man
XIII OST - Sanctuary (1)
XIII OST - Banque
P. Susheela - Laali Laali
 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr12557545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.01.03. 17:28:20

XDDD ez naon faja lett! Főleg a vége! Jah és ha én is egyfolytában elrontom a köszönést a videó elején!

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.01.03. 21:32:07

Én is bakizok elég gyakran, és ugyanilyen... mindenféle állathoz hasonlító hangokat adok ki, vagy egyszerűen csak beRAGEelek :D De én ezeket kitörlöm, nem vagyok túl büszke rájuk :P

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.01.03. 23:12:35

@Nuclearvision: hehe! nekem meg a macskám szokta rágni a mikrofonomat... Aszt frászt kapok mikor beszélek és egy szőrös karmos valami (a macskám) beugrik a képernyő elé. XDDD Jah egyébként már az én fejembe is megfordult ez a bakiparádé ötlete! Lalee ha én is csinálnák ilyen bakiparádét akkor Günther nem fog haragudni rám, ugye???

BlackCrow 2011.01.04. 14:38:57

Eszeveszett jó! :D
Levettem a mikulás sapkát b*zmeg...

Dryenful 2011.01.04. 15:20:29

Nagyon jó volt xD. Csak egy dolog lepett meg. Megint leGünterezted és most nem szólt bele. Sebaj alig várom a bosszúdat(gonosz vigyor).

Sukár kapitány 2011.01.04. 16:49:48

AZ ENYÉM VAGY ÉN ALKOTTALAK!!!XD

Osivis (törölt) 2011.01.04. 17:41:22

Neked is B.U.É.K LaLee,legyél sikeres a játékbemutatókban,és minden másban is amit csinálsz!

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.01.06. 18:01:40

Egyébként, amikor Rüdiger felrakja azt a Sam Fisher éjjellátót, annak a hangja szerepel a Half-Life: Opposing Forceban, szintén az éjjellátó hangjaként :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.01.06. 21:30:45

@Nuclearvision:
Igen ott szerepelt először talán, de ez 100%, hogy Splinter Cell-es nightvision hang.

Pécsé 2011.02.13. 15:52:10

Ennek a videónak van egyébként egy előzménye is? Vagy csak én értettem úgy, a "bosszú" miatt?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.02.13. 17:42:38

@Pécsé:
A 3. évad promo videóban van az előzménye.

CsakNorrisz 2012.06.13. 22:47:07

Egy kérdés: az a LaLee épület az a J Edgar Hoover building?
süti beállítások módosítása