HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

LaLee's Games: El Airplane

-=RockerLaLee=- 2011.05.24. 23:31

 

Egy totál ismeretlen és halálian aranyos játékot mutatok be ezúttal. A kelet-európaiak ismét bebizonyítják, hogy elmebeteg játékok fejlesztésében a legjobbak!

A játék 1 órás, ingyenes próbaverziója letölthető INNEN a 'TRY IT NOW' gombra kattintva!

A játékban lévő nevezéshez a képeket a rockerlalee@vipmail.hu e-mail címre küldjétek, az e-mail tárgyának pedig az 'El Airplane' nevet adjátok meg!

A játék határideje: 2011. június 6.

------------------------------
Játék Info:
Fejlesztő: Alawar Entertainment
Kiadó: Alawar Entertainment
Év: 200x
------------------------------
Zene:
Masterplan - Crimson Rider
El Airplane OST - Music #7
 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr262930244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.05.25. 11:31:15

Nagyon király kis játék! Még sosem hallottam róla, de azt hiszem értem miért tetszik neked annyira. Egyszerű, de nagyszerű! :)

Azt hiszem benevezek :)
Azt nem tudod hol lehet esetleg megvásárolni?

Hamilla,Khear 2011.05.25. 15:50:25

nagyon tetszett a videó, lehet utána nézek a játéknak az ncore-on. aki meg nem ismeri a pacmant az tényleg sürgősen tudja meg miaz ja és a bandicam es felirat föl se tűnt addig még nem mondtad

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.05.25. 17:03:59

@Hamilla,Khear:
Ez nemhogy nCore-n, de se RapidShare / MegaUpload / Mediafire / torrentz.com-on nincs fenn. Sehol sincs fenn működő teljes verzió.

Hamilla,Khear 2011.05.25. 18:29:47

tiszta americas 10 most wanted

Hamilla,Khear 2011.05.25. 19:03:09

és kb mennyi a jónak mondható pont a blue sky-on?

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.05.25. 19:35:06

az a jó benned LaLee, hogy "ismeretlen" vagy kevésbé felkapott játékot mutatsz be... tökjó bemutató lett és tuti kipróbálom ezt a játékot :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.05.25. 20:14:53

@Hamilla,Khear:
Fogalmam nincs :) De ha jól tudom Hard-on több pontot érnek a lelőtt ellenfelek..

@Je m'appelle Théo:
Köszönöm :) Igyekszem tényleg meglepetésekkel szolgálni a nézőknek :)

bodikukac 2011.05.25. 23:05:21

ez a játék egyeléggé emlékeztetett az egyik régi kedvencemre a nevére már sajnos nem emlékszem de az is ilyen volt csak ürhajóval voltunk és nem ilyen össze tákolt repcsivel

Koben333 2011.05.26. 16:00:38

Nagyon jó vidi, mint mindig(szerintem mindig egyre jobb vagy).

Koben333 2011.05.26. 16:10:20

És jóóóóóóóóóóóóóó ötlet a pályázat! Mindenki nevében(remélem nem baj)KÖSZÖNÖM!

Clois 2011.05.26. 19:26:14

Ez egy ilyen kis hétvégi játéknak szerintem is megfelel :) bár engem annyira nem kötött le a látványa ,látszólag azért 1-2 órát el tud szórakozni vele az ember :P

De miért van benne a csirke-pingvin a Wallace&Gromit-ból ?:P

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.05.27. 20:02:51

Kifejezetten tetszetős videó. A játék annyira nem jön be így a bemutató alapján, bár meg kell hagyni, sokban hasonlít a Chicken Invaders-hez (amit szeretek). Ezért valószínűleg a pályázatra sem jelentkezek, de a többieknek hajrá! :D

Goths 2011.09.11. 10:10:47

Haljátok e előbb néztem meg Lalee videóját és had ne mondjam megkaptam a kedvet és szerintetek menyi idő volt leszedni teljes verziót? körülbelül 3 perc környékén jártam amikor egy full verziót találtam semmi Crack nem kell hozzá :D
Hát a keresés nálam mindig ment hama megtalálok játékokat és ennek köszönhetően ez is kb tényleg 3 perc volt amúgy 1 perc alatt töltötte le a teljes verziót.
szóval serial sem kell hozzá pláne Crack.

Goths 2011.09.11. 10:11:21

amúgy csak ma vetem észre, hogy van pályázat rá :D

IceMaN 2011.11.06. 10:11:58

Mikor lesz a következő videó?

atmancs 2012.04.06. 19:09:46

Szerintem bennem van a hiba hogy a videó tetszik aztán a játék annyira nem de lehet hogy szimplán az volt a gond hogy nagyon béna voltam ezáltal élezhetetlen volt és a játék utolsó perceiben is nagyon (bocsánat a kifejezésért hogy itt káromkodok :D) sz@r voltam. :// nagyon sajnálom mert jól nézet ki a játék de arra se jöttem rá hogy hogy lehet a lángszóróval olyan gyórsan lőni még úgyse ment hogy folyamatosan nyomtam meg lehet hogy ez az én bug-om (nem tom hogy hogy kell írni pedig kéne ://) de csak a nyilakkal tudtam menni és a A-S-D-W- vel meg nem :// de kár hogy többet nem tok vele játszeni.
süti beállítások módosítása