HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Minecraft server iz down..!

-=RockerLaLee=- 2011.09.21. 13:02

Nos, amint látjátok - vagy nem - a közös Minecraft szerveres videót letöröltem, így a jelentkezéseknek is vége. Ennek igen egyszerű oka van: az 1.8-as patch.

Mivel át kellett állnunk az 1.8-as patchre, ami átírja a játék bioméját, és ebből adódóan a régi 1.7 és előtte indított szervereken nem következnek be a változások. Magyarán csak ÚJ szerver indításával lépnek érvénybe az új, 1.8-as változtatások.

A másik ok pedig az üzemeltetés: 
Beindult a suli és igazából nincs annyi időnk rá, mint gondoltuk. Talán nyáron megint lesz egy közös szerver próbálkozás, illetve nem kell megijedni a StormCastle szerver NEM került fizikailag törlésre, megvan úgyanúgy 1.7-en. Ha igénylik azok, akik voltak a szerveren néha fellőhetem a szervert, illetve nyáron ugyanúgy próbálkozhatunk vele, de az 1.8-as változtatások és igazából semmi újdonság nem lesz benne. Én bánom a legjobban, de nem igazán lehet megoldani másképp.. Kár, mert szerintem marha jól megcsináltuk a 2 (majdnem 3 várost :])

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr583243258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2011.09.23. 18:34:46

Ja, ma is felmegyek, azt hittem megy, belépek, aztán mondja Killah meg SaS hogy ez nem pub szeró, azt hittem ott is lehet játszani, aztán SaS (nem szószerint) elküldött a p*csába XD jót röhögtem :). Szomorú vagyok StormCastle miatt :(

Medhawk Junior 2011.09.25. 09:44:42

lalee fudsz 1 oldali képet csinálni a hajadrol mert 1 gamet készítek a legnagyobb játékvideósokról és a hajadat nem tom meganimálni :D nem bu×is kérés :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.09.25. 11:53:40

@Medhawk Junior:
:D Figyelj, copfba kötött hajat csinálj, az a legegyszerűbb :)

$a$ koma 2011.09.25. 14:00:39

@PCVeterán: Azért ez igen erős túlzás.

NewBoy22 2011.09.27. 14:54:42

LaLee nem kell lemondanod az újdonságokról van egy MCEdit nevezetű program azzal nyisd meg a mapotokat másold ki az egész eddigi munkásságotokat generálj le egy új világot ugyanazzal a seedel ( ez kérdéses nemtudom hogy a megváltozott biome kóddal ugyanaz fog e generálódni, de mindegy mert nem kötelező ugyanazzal a seedel) másold be a kimásolt dolgokat és kész. Elviekbe működnie kell mivel a mapfájloknál csak a kockák helyét tárolja el de azért egy biztonsági mentés nem árt.

brooklinboyandsasa 2011.10.06. 17:41:59

De en ugy tudom van egy egyszerubb mod is:
en is igy csinaltam az egyik baratommal, hogy amikor kijott az 1.8-as update akkor elkertem tole a palyat tartalmazo fileokat es betettem oket singleplayerbe majdmiutanlementettem mar at volt "konvertalodva" 1.8-as updatee
süti beállítások módosítása