HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

LaLee's Games: The Lost Vikings (7)

-=RockerLaLee=- 2012.03.25. 20:00

Elindult a LaLee's Games 4. évada, ahogyan ígértem, február végén!

Az első bemutató tárgya egy mára már óriási játékcég korai munkája. Az első videó kicsit hosszabb, kicsit unalmasabb a megszokottnál, de az abban bemutatott trükkök és technikák ismerete erősen ajánlott a további videókhoz és persze a játékhoz is.

------------------------------ ------------------------------

A játék Windows XP, Windows 7 és Vista alatt csak DOSBox-szal működik. Azonban, ha nem akartok szenvedni a manuális beállítással, vagy nem értetek annyira hozzá, akkor az alábbi linken elérhető a játék, kvázi 'online' lehet vele játszani.

http://www.freegameempire.com/games/Lost-Vikings

Annyi a teendőtök, hogy...

1.  Rákattoltok a 'Play NOW!' gombra.
2. Amennyiben Google Chrome / Mozilla Firefox böngészőt használtok, szükségetek van egy FFClickOnce nevű pluginra, amit meg is találhattok az oldalon.
3.  Rákattoltok a zöld Play gombra. Ekkor a program letölti nektek magát a játékot, illetve egy Emulator Starter nevű programot. 
4.  Ha minden sikeres volt, akkor megjelenik egy menü, ahol kiválaszthatjátok, hogy milyen módban (eredeti, "HD") akartok játszani. Az OK gombra kattintva elindul a játék. Teljes képernyőre a Ctrl+Shift+Tab gombbal válthattok. Jó szórakozást!

------------------------------
Játék Info:
Fejlesztő: Silicon & Synapse
Kiadó: Interplay
Év: 1993
------------------------------
Zene:
Amon Amarth - Twilight Of The Thundergod
Korpiklaani - Hunting Song
L'Art Pour L'Art Társulat - Altatódal
Amon Amarth - Töck's Taunt (Loke's Treachery, Part II)
Bullitnuts - Book Me In
 

 

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr774219432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2012.02.28. 18:47:15

Halhatatlan klasszikus!

Csak egy idegesítő dolog van benne, hogy ha elszarod (ami elég rendszeres) akkor nem lehet egyből újra kezdeni, hanem mindig hülye átvezetővel és a legelejéről. Idő után frusztráló, főként hogy egy komplikáltabb pályánál minimum vagy 10x kell kísérletezni

adamkaadamka 2012.02.28. 18:54:34

Szia Lallee nagyonjó videó lett, és látom hogynagyon jól használod az after effectset!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.02.28. 22:20:54

@freddyD:
Hú, ne is mondd.. Amilyen könnyen ment az első 10-20 pálya, annyira szívok az utolsó 10-zel.. Még mindig nem sikerült az utolsó pályáig eljutni, és annyira felidegel, hogy naponta kb. pályát bírok haladni.

Guitarmaster 2012.03.04. 14:52:08

Király lett a vidi :D Ilyenből még sokat :D

Clois 2012.03.05. 21:22:15

Érdekes játéknak tűnik, csak azt nem értem, hogy az ilyen régebbi, főleg DOS-os játkok (ez,Oddworld, Commander Keen, Jazz jackrabbit...stb) tele vannak olyan titkos helyekel, amiben kb. semmi logika nincs, és sosem értettem, hogy hogyan találjátok meg. Néztem, hogy reactor is olyan helyeket talált meg bizonyos játékokban amiket szerintem akkor se találnék meg ha 13x vinném őket végig.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.05. 22:15:05

@Clois:
Ez a régi játékok "bája" úgymond :)

7-8 éves koromban már játszottam Abe's Odysee-vel, Jazz Jackrabbit 2-vel, Lost Vikings 2-vel, és rengeteg más platformerrel, amikben rendszerint ártalmatlannak tűnő falak mögött, titkos bejáratok mögött voltak rejtett dolgok, így ennyi idő után már rááll az ember ezekre a dolgokra. Sajnos én sem találom meg mindig minden titkos helyet a játékban (a tűzköpő feletti járatot egy videóban láttam pl.), de ha gyanús egy fal, akkor mindig megpróbálom áttörni vagy belemenni, hátha.. :)

A harmadik epizódban amúgy - helyszínből adódóan - lesznek bőven titkos helyek..

LorMark 2012.03.06. 20:45:09

Király lett a videó!

Lalee nem tudod véletlenül hogy honnan lehet ép kéz láb verziót letölteni?Én csak demót találtam,ami meg teljes azt meg rosszul töltötték fel.Esetleg tudnál segiteni?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.06. 21:42:55

@LorMark:
Az utolsó részben, az értékelés után bemutatom részletesen, hogyan lehet elindítani. :)

CasK 2012.03.09. 20:03:17

Nagyon Jó Videó Lett!!!!!!Pont március 10-re a születésnapomra jőtt ki a harmadik rész.Köszönöm Szépen!!!!

Guitarmaster 2012.03.10. 12:47:17

Milyen progival veszed ezeket fel?Én próbáltam HyperCammal de az laggolt a frapson meg egy 3-5 perces videóm 1,5 gb.Léccy segítsetek

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.10. 15:58:59

@Guitarmaster:
A DOSBox-nak van saját felvevője (bár nem túl jó minőségű): Shift + Alt + F5, ha jól tudom. Ezeket a videókat Bandicam Recorderrel vettem fel.

Eigel 2012.03.10. 16:19:18

Heló LaLee!

Jók lettek a vidik!Egyébként csak azt szeretném megkérdeni hogy mit csináljak ha szeretnék embertváltani,megnyomom a ctrl-t és semmi sem történik?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.10. 17:42:51

@Eigel:
Próbáld meg az Insert gombbal, az a másik 'irányba' váltogatja a karaktereket!

Eigel 2012.03.10. 18:20:08

az se jött be de köszi! :)

OVERLORD · http://overlord.blog.hu 2012.03.15. 16:42:19

Gyermekkorom örök klasszikusa:D 6 éves koromban azzal rajkodtam magamnak hogy ki tudtam vinni a training pályát:D Régi szép idők :D

phara000 2012.03.25. 10:35:27

Remekek ezek a bemutatók, jó ötlet volt, hogy ezt végigjátszod, és felveszed, legalább lesz segítség magyarul is azoknak, akik ki szeretnék tolni!
Grat.

freddyD 2012.03.25. 16:00:55

Amúgy te is nézegettél walkthrough videókat, ha elakadtál? Vagy addig csináltad magadtól, amíg vérzett az orrod?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.03.25. 16:04:19

@freddyD:
Pár helyen használtam csak végigjátszást, pl. az Egyiptomos résznél a famászást onnan szedtem. Az utolsó pályához is használtam, de csak azért, mert előrébb jutottam és nem akartam kockáztatni.. :D

gyomor007 2012.03.25. 19:06:20

Nagyon király videók lettek. Főleg az utolsó.

adam-in 2012.03.25. 20:54:19

Már régóta kerestem ezt a játékot.
Köszi szépen :)

rémrobi99 2012.04.10. 18:36:29

@LorMark: Én például azt írtam be hogy The Lost Vikings
download tpb

alantas8 · http://alantas.webnode.hu/ 2012.04.28. 10:49:01

az első pályán az első liftnél is van egy titkos hely

SzZsoel 2012.07.31. 21:41:15

Én 1995 tavaszán, 12 éves koromban játszottam vele először. Sok kiabálás, méregből való bőgés és asztalcsapkodás volt az ára, míg sikerült eljutnom START-tól a MESTER-ig, de végül összejött. Ma már nagy nosztalgiával gondolok erre a játékra, és a legjobban közül valónak tartom, ma is nagyon szívesen végigjátszom egyszer-egyszer 1-2 nap alatt, amikor épp időm van rá, megcsinálok néhány pályát. Van valami olyan sajátos bája a jópofa grafikának és ötleteknek, valami olyan romantikája, amely a mai agyoncsicsázott, túlgrafikázott játékokból már sajnos teljességgel hiányzik.
süti beállítások módosítása