HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Eltűnés (megint)

-=RockerLaLee=- 2015.11.26. 21:26

Üdv nép!


Remélhetőleg maradt még olyan ember, aki el fogja olvasni ezt a kis bejegyzést. Ha esetleg mégsem, akkor is itt van, hogy ne lehessen mondani, hogy csak úgy szó nélkül eltűntem. Az mindegy, hogy utólag szólok róla. :)

Egy kis zene, hogy ne legyen unalmas olvasni.

 

Lassan már tipikusnak nevezném azt a jelenséget, hogy minél jobban bele akarok vágni valamibe és megígérek dolgokat, annál inkább nem sikerül azt maradéktalanul teljesítenem. Így indítottam el a 2015-ös évet, amelynek elején megfogadtam (egyfajta újévi fogadalom, ha úgy tetszik), hogy minden hónapban megadott mennyiségű tartalmat fogok publikálni Nektek. Nagyjából az év feléig elterveztem, hogy miket fogok bemutatni a LaLee's Games és Minigames sorozatokon belül, ezek mellé minden hónapra terveztem egy-egy bónusz valamit, ami egy Írásos teszt vagy vízipipás videó lett volna. Emellé még motivált is voltam, hogy a Rossz PC Juniorokat újraindítsuk. Ez lett ugye a Back2Basics (ami egyébként szintén elég nagy kihagyás után ismét aktívan üzemel, bár ebben én nem veszek részt már - ahogyan mondtam is az elején. Innen is hatalmas pacsi Bálnának, hogy nem hagyta annyiban a dolgot!

Nos, ezek a tervek. Ugyebár ember tervez, Isten végez. Az egész "menetrendet" sikerült fenntartanom nagyjából márciusig, bár már a februári bemutatóval a Star Wars: Droidworks-szel is megcsúsztam és majdnem áprilisra lett kész a 3. rész. Utána síri csend és hullaszag. Ennek a megértésére kanyarodjunk vissza kicsit 2014 utolsó negyedére. Ugyebár már ebben az időben is szóltatok érte, hogy miért csak 2-3-4 hetente van új videó. Ennek egyszerű oka az volt, hogy dolgoztam. Kereskedelemben (és vendéglátásban) dolgozók tudják, hogy mit jelent a karácsonyi szezon. Ebben kevésbé jártasaknak, ízelítő gyanánt egy példa: december 16-24 között nem volt szabadnapom, ráadásul ebből a 8 napból 6-ot úgy dolgoztam le, hogy reggel 7-től este 9-ig voltam benn, legjobb esetben. Abszolút nem panaszkodásként mondom, de korábban és utána is rendszeres volt a 12-13 órázás nálam, gyakorlatilag aludni jártam haza. Egy ízben rendezvényről hazaérve (értsd előző nap déltől másnap hajnal 2) egy másnapi reggel 9-től este 11-ig tartó leltár után konkrétan annyira fáradt voltam, hogy nem tudtam elaludni. Vígjátékba illő jelenet, de tényleg megtörtént: gyakorlatilag aludni jártam haza. Volt rá példa, hogy hazaérve leültem az ágyra, levettem a ruháimat, az ágy elé ledobtam és elaludtam. 5 óra alvás után ugyanezt a folyamatot fordítva megismételtem és mentem dolgozni. Ez az akkori időszak, de érzékeltetésképp még májusban is volt olyan nap, hogy déltől hajnal fél 4-ig benn voltam, majd másnap 7-re mehettem nyitni.

Mindezeket a körülményeket ismerve, pl. a Claw videók elkészülését el tudjátok képzelni. Szabadnapjaimból pár órát tudtam szánni a videózásra, a tervezési fázis pedig a munkahelyi cigarettaszünetekben történt, fejben. Apropó, dohányzás. Igen, jelenleg dohányzom. A munkahelyi faszságokból szükségem volt néha 4-5 perc szünetre és hogy a levegőn legyek, így - ironikus, tudom - de mindig kimentem egy cigire. Ne szokjatok rá, nem menő dolog. Természetesen nem vagyok megkattanva, ha pár napig nem gyújthatok rá, de még így is igyekszem letenni teljesen. Vissza a lényegre: az 5. évad utolsó pár videója ilyen körülmények között készült el. A videózást, mint hobbit, be kellett szúrnom a munka, ügyintézés és magánélet közé. Utóbbiba különösebben nem szeretnék belemenni, a lényeg, hogy főleg a munka miatt (keveset voltam otthon, hétvégén is rendszeresen dolgoznom kellett) április elején, a Droidworks utolsó videója után pár nappal végleg odalett egy 2 éves kapcsolat. Ez jelentett egy költözést is, illetve egy addig megszokott "nyugalmi zóna" végét is. Az emiatt keletkező feszültséget igyekeztem a munkában levezetni, ráálltam a "szakmára", egyre jobban próbáltam javítani az ottani helyzetet. Nem volt rossz egyébként, mert sokat tanultam belőle és anyagilag sem volt rossz, hogy szinte ott éltem, mert már nem nagyon várt otthon senki. Az otthon eltöltött pár óra viszont elég depresszív hangulatban telt, őszintén szólva nemhogy a videózásra, de a játékra sem nagyon gondoltam. Hülye hasonlattal élve, aki emlékszik még rá anno a The Sims első részében sem lehetett festegetésre bírni a simet, ha éppen nullán volt a szociális mérője. :)

Szerencsére a nyár pozitív változást hozott az életembe, kijöhettem abból a katatón állapotból, amiben voltam. Fel-felröppentek gondolatok, hogy folytatni kellene a videózást, ennek apropójára készült el Killával az az 1-2 videó, amit viszont abszolút unprofesszionális módon és javarészt a saját szórakoztatásunkra készítettünk. Ez van, na, erre volt szükségem akkor. Nemrégiben a munkahely ismét belefolyni látszott a magánéletembe, amit megfogadtam, hogy SOHA többé nem engedek. Ennek értelmében felmondtam, egészen pontosan holnap kezdek egy másik hasonló (bár eddig sokkal emberibbnek látszó) helyen. Mostanra érzem azt, hogy kezd stabilizálódni az életem, mostanra kezdem érezni a lelki erőt magamban, hogy ismét hódolhassak a hobbimnak, a videózásnak. Ha minden a vártak szerint alakul, akkor időm is lesz rá, de én már nem merek ígérni semmit sem.

A lényeg, hogy remélem, hogy még idén lesz új bemutató. Van egy alany a tarsolyomban, illetve ma próbálgattam egy másikat (mindkettő szerepel a 6. évad promójában), úgyhogy elkezdek tervezgetni, amint időm engedi. Érdekesség: a Droidworks bemutatása mellett, márciusban ismét végigjátszottam a régóta intrókban lévő, sokak által kérdezett "shotgunos, hiénás" játékot. Érdekesség: a Droidworks után az következett volna áprilisban. Valószínűleg most már nem ez lesz a következő, de sort kerítek rá egyszer.

Köszönöm mindenkinek a türelmet, megértést és a hűséget a sorozathoz!

Nagy tisztelettel,
LaLee


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr448117368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Craw 2015.11.26. 22:07:35

Én speciel sokat nevettem a Killával készített videókon, lehet ám pernahajderkodni. :D Várunk vissza mielőbb!

sakkos 2015.12.07. 00:10:07

Jó ezt hallani. Bíztam benne, hogy nem vonulsz örök remeteségbe, és egyszer újból előlépsz majd, mint Yoda mester, mert elérkezett a te időd :D.

Zsomba 2015.12.21. 20:13:22

Hali! Előszöris megköszönném a fáradozásaidat, hogy még ilyen körülmények között is gondolsz ránk. Manapság Te vagy az egyetlen aki minőséget képvisel és nem csak játékbemutatók terén. :) Remélem mihamarabb hallunk felőled, addig is давай - давай, de ne tedd tönkre magad, mert számítunk rád és szurkolunk neked! ;)

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2015.12.24. 16:13:32

@Zsomba:
Üdv!

Köszönöm a bíztatást! Talán ez az eddigi legkedvesebb komment, amit valaha kaptam, illetve nagyon reálisan látod a dolgokat. Igyekszem 2016-ban aktívabb lenni. Apropó, januártól elkezdek orosz nyelvet tanulni, úgyhogy nagyon találó lett a davaj. :)
süti beállítások módosítása