HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

LaLee's Games: Ignition (2)

-=RockerLaLee=- 2008.12.16. 19:02



 

 

Legelső videóm. Az Ignition nevű játékot mutatom be. Kicsit sok lett a 'szerintem' és a 'későbbiekben', illetve a mikrofon sem tökéletes.

-----------------------------
Játék Info:
Fejlesztő: UDS
Kiadó: Virgin Interactive
Év: 1997
-----------------------------
Zene:
In Flames - Come Clarity
Subscribe - Highfly

 

Címkék: pc játék rossz games ignition

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr88826731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dryenful 2010.05.29. 11:55:02

Ez nagyon jó vidi és külön örülök hogy az Ignition-t mutattad be mert ez a legelső PCs játékaim között volt.Amúgy nekem a Vegsa(vagy ahogy én neveztem Sakál) kocsi volt a kedvencem meg az Ignition.

V¤ĐKa 2010.07.02. 12:17:27

Tufli XDDD látom teis wowozol :P

farönk 2011.02.08. 19:36:40

Hű, én az Ignition verdáig el se jutottam... Na de különben az NfS3 mellett ez volt a másik olyan játékom, mellyel számítógépes pályafutásomat kezdtem. Nagyon örülök, hogy valaki letesztelte.
süti beállítások módosítása