HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 14: Van ília? Van...

-=RockerLaLee=- 2010.05.16. 20:54

A jómúltkori El-Hennawy vaníliás élmény után késztetést éreztem, hogy kipróbáljak egy hasonlót. Tehát Nakhla vanília...




 

 

 

 

 

 


 - Dohány:  A megújult Nakhla designt követi a csomagolás: mintás aromaőrző zacsek, illetve nylon alatta. A dohány nem túl nedves, hála a Csatkai Szűzanyának, kellően aprított viszont apró ágak és "tönkök" (!!!!) vannak benne. 

 - Íz és illat: Távolról kellemes vaníliaillat csapja meg az orrunkat, de a csomagot kibontva a már ismert vaníliának csúfolt, aszaltszilvás / mazsolaillattal találjuk magunkat szembe. Az ízére is jellemző ez az aszaltszilvás íz, ami eleinte eléggé semleges, a vége felé viszont kicsit intenzívebb lesz. Finom mindenesetre.

- Füst:  Elfogadható mennyiségű a füstje, igazából semmi extra, viszont maga a füst illata finom vaníliás.. 

Összhatás:   4/5, igazából egy nagyon picivel talán jobb volt az El-Hennawy, de ez a különbség olyan apró, hogy nem érdemli meg, hogy annál kevesebbet adjak rá. Próbáljátok ki, ha gondoljátok, de ha választani kellene, mindenképp az El-Hennawyt ajánlom.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr522008274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morfran · http://morfran-games.blog.hu/ 2010.05.16. 23:11:01

Az íz és illatnál a 3. sorban az nem aszaltszilvás akar lenni? Mert én asztalszilváról még nem hallottam. :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.05.16. 23:32:46

@Morfran:
De az, köszi :)
Egyszer tuti lesz asztalszilva is :D

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.05.21. 22:05:27

imádom a vanilliát...pipában is kipróbálnám...téll, LaLee, te mióta is pipázol?

Dj.Pk 2010.05.23. 07:06:27

Én meg kipróbáltam az aszaltszilvát:D megaszaltam, felaprítottam, és el is szíttam:D nagyon jó az íze, kössz az ötletet:)

Davipi 2010.07.11. 19:53:22

Szerintem ezt az El-Nakhla féle vizipipadohányt nem érdemes magába szívni, én mindig bekeverem valamivel ..
süti beállítások módosítása