HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 15: Sárga the innye...

-=RockerLaLee=- 2010.06.28. 12:46

Egy igazi nyári íz következik és egy régi ismerős márka El-Hennawy sárgadinnye...

 

 

 

 

 

 

  

 

- Dohány:  Ismét egy friss bontásos El-Hennawy (nem is gondoltam volna, hogy még kapni). A fent lévő doboztól eltérő dobozú az enyém, de szebb is. Az oly ismerős sárgás Hennawy zacskóban üdvözölhetjük a melasztól csöpögő ultranedves dohányt, amiben sajnos nagy számban vannak kisebb ágak, illetve nagy aprítatlan levelek. Lesz mit csipegetni róla.

- Íz és illat:  A dobozt kinyitva istentelenül finom sárgadinnye illatot érezni, tökéletes. A kis zacskót kinyitva azonban már inkább undorító kezd lenni. Nagyon hasonlít az El-Hennawy banánhoz, nagyon érezni, hogy műillat és kegyetlen 'alkoholos' hatása van. Az íze érdekes. Habár valóban sárgadinnyére hajaz (és kevésbé műíz, mint a Hennawy banán) a Nakhla sárgadinnyével nem ér fel, jóval alatta van.

- Füst:  Igazából ez sem annyira kiemelkedő, közepes füstje van.

- Összhatás:   3/5,  nem egy borzasztóan rossz dohány, de a felső-középkategóriát sem éri el szerintem. Az illata valóban kiváló, de az átlagos íz és füst miatt egy elég fapados dohány marad. 


 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr92115757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.06.28. 16:56:44

A Nakhla sárgadinnye ennél szerintem 1000x jobb. Sokkal ízletesebb, és nagyon szép, összefüggő füstje van. Ez se egy rossz dohány, de én amúgy is mindig Nakhla párti voltam :D

TheObi 2010.06.28. 18:32:58

Szevasztok!
Lalee, ezúton szeretném megköszönni hogy megismertettél a vízipipával és a hozzá kapcsolódó dolgokkal, használatával!
1 hónapja van pipám és rendszeresen használom is.
Ha javasolhatok következő ízt, akkor szerezz be az Al.Masah Red Bullos dohányából! Ízben és füstben is nagyon ott van, legalább is szerintem és a barátok szerint is.:) Valamint ha teheted, próbáld ki a pipát természetes kókuszalapú szénnel is! Érezhető lesz a különbség, ráadásul olcsóbb is.:D
Üdv.
TheObi

SpeeD 2010.06.29. 21:31:35

lalee mikor lesz kinn a kérdezz felelek??

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.06.29. 21:53:31

Soha, letöröltem a kérdéseket a papirt rituálisan elégettem majd szétszórtam a Tiszába a hamvakat.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.29. 22:16:30

@-=RockerLaLee=-: varázsigét majd kölcsönadod? vagy a rituálé menetét?

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2010.06.30. 13:30:41

Ó, pedig aszt hittem hogy lesz hamuban-sült pogácsa...
Vagy felhasználod gyújtósnak a vízipipához!
süti beállítások módosítása