HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 23: Tengerparti party...

-=RockerLaLee=- 2011.12.24. 13:23

Az ínséges pipázós időket kompenzálandó egyik nap a Nakhla vadonat új termékcsaládjának, a Mix-nek egyk tagjával, a Shisha On The Beach nevű dohánnyal tértem haza, ahol kíváncsian fogtam hozzá a teszteléshez...

Egy pár szó a Nakhla Mix termékcsaládról:
Nemrégiben került hazánkba is a Nakhla Mix, ami a nevéből adódóan különböző ízek keverékeit kínálja. Jelenleg 5 különböző íz kapható: Cosmopolitan, Shisha On The Beach, Ice Lemon Mint, Flames és Brandy. Aki járatos az éjszakai életben, az már felismerhette, hogy az elnevezések koktélokra hajaznak és valóban, pl. a Shisha On The Beach a 'sex on the beach' koktél Nakhlásított változata. A csomagoláson található Premium Waterpipe Tobacco felirat sejteni engedi, hogy a Nakhla MiZO szériájában megszokott minőséget képviseli, de ez majd a cikk végén kiderül.

A tesztet Luigival, a 82 centiméter magas, egyiptomi Top Mark pipával végeztem, Nammor csővel, Vortex 2.0 kerámiával, 2 darab egész Bamboocha szénnel, 4 réteg alufóliával koncentrikus körben lyukasztva, hőtartó sapkával. Nagyjából 80-100 percig tartott a menet.

- Dohány:  A doboz a MiZO hagyományokat követi az állóképes díszítéssel és az ízléses kék színvilággal. Kibontása után a Nakhla El Basha dohányoknál már megismert durvább anyagú, áttetsző  nylon fóliával találkozunk, benne egy vékonyabb fóliában lapul a dohány. Az állaga is MiZOs: világos színű dohánylevelek, megfelelően aprítva, minimális számú ággal, ragacsos, bőséges melasszal.

- Íz és illat:  A doboz kibontásakor már érezhető a kellemes, vegyes illat, amit leginkább ananász, őszibarack, vanília, kókusz és enyhe kávé-/csokiaroma keverékének tudnám leírni. Még a hőskorban egy rövid ideig kapni lehetett vaníliás (!) Cheetos chipset, annak volt ugyanilyen illata. Legalábbis engem erre emlékeztet leginkább, de eddig ahány embernek mutattam, annyi különböző analízist kaptam, szóval nem igazán lehet behatárolni az illatát. Ez különösképp érvényes az ízre is. Nem ittam még sex on the beach koktélt, úgyhogy viszonyítási alapom se nagyon van, de egész egyszerűen 3 tömés után sem tudtam behatárolni konkrétan az ízét. Összességében lágy, selymes íze van, nagyon enyhe vaníliás érzettel, de leginkább egyfajta 'tompa', kövér ízt lehet érezni, ami azonban kissé.. nem is tudom, hogyan fejezzem ki.. jellegtelen, szürke talán.. (Nem, nem használtam tudatmódosító szereket, a vad szineztéziák csupán a véletlen művei.)

- Füst:  A füst tekintetében megcsillantja fényét a prémium dohány felirat: kövér füstfelhők az elejétől a végéig.

- Összhatás: 2,5 /5, ez most lehet, hogy sok, lehet, hogy kevés ennek a dohánynak. Lehet, hogy később fogok rajta változtatni, de egyszerűen nem tudom behatárolni az ízét, így nem is tudom semmihez se viszonyítani. Lehet, hogy az igazi sex on the beach koktél is ilyen ízű és rendben van a dohány, de így csak egy lágy, önmagában kissé unalmas ízt nyújtó dohány marad számomra. 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr673493284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2011.12.24. 16:20:00

Én egyszer ittam alkoholmentes Sex on the Beach koktélt, abban igazából a kókusz dominált, de éreztem ananász ízt is.
süti beállítások módosítása