HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Vízipipa - dohányteszt 26: Rum & Coca-Cola...

-=RockerLaLee=- 2012.01.27. 09:00

A most bemutatandó dohányt már korábban is kipróbáltam, és majdnem született belőle egy teszt, ami egy olyan tévedés miatt lett volna erősen negatív hangvételű, amit nem merek bevallani. Így tehát kötelességemnek éreztem másodjára is nekifutni a dolgoknak és írni az Al-Sultan Cola ízesítésű dohányáról...

A tesztet Luigival, a 82 centiméteres egyiptomi Top Mark pipával végeztem, Nammor csővel, Vortex 2.0 kerámiával, 3 darab egész Coco-Coal szénnel, 4 réteg alufóliával koncentrikus körben lyukasztva, hőtartó sapkával. Nagyjából 80-90 percig tartott a menet. Kísérőként Pepsi volt jelen (anti-Coca-Cola párti vagyok).

- Dohány:  A dobozgrafika a vintage Coca-Cola reklámokat idézi, igen hangulatos. A vastag aromaőrző csomag most sem maradt el és ismét kiválóan zárt. Az Al-Sultan minőségű aprítottságot továbbra is közepesnek tartom; még mindig sok benne az ág és nagyobb levél, de a melasszal ismét nem fukarkodtak a jordánok. Egyébként ez immáron a harmadik doboz Al-Sultan dohány, ahol azt tapasztalom, hogy kevesebb, mint 50 grammnyi dohány van az 50 grammos dobozban. Remélem ez csak átmeneti állapot és nem állandósul.

- Íz és illat:  Az aromaőrzős tasak miatt kibontáskor semmi nem éreztem. A tasak felnyitása után erőteljes, kólás gumicukor illata érződött, közelebből mintha még egy halvány forralt boros illatot is éreztem volna, nagyon nagyon kellemes volt. Az íze szintén emlékeztetett a már említett kólás gumicukorra, de - lehet a szén hibájából - egy érdekes mellékíz is járult hozzá, amit például az Al-Waha kólánál nem tapasztaltam korábban.

- Füst: A bő melasznak köszönhetően dőlt a füst belőle az elejétől a végéig.

- Összhatás: 3,5 / 5, kellemes dohány, bár az Al-Waha kólától jelentősen lemarad íz tekintetében. A furcsa mellékíz rontja le igazából az egészet, habár ismétlem: lehet, hogy ez a szén hibája, ezért mindenképpen ki fogom próbálni Bamboochával is a későbbiekben. Egyelőre azonban azt javaslom, hogy ha tehetitek, inkább az Al-Waha kólával próbálkozzatok.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr613874815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fifi011 2012.01.27. 10:18:47

Már bocs h sértelek de te mondod h reklámozzák a colát, amikor a te képeden ott a pepsi. :DD
Ja s az értékeléseddel egyetértek. Ja s kihagytad hogy keserű.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.01.27. 12:33:08

@fifi011:
:D
Én nem mondtam, hogy baj, ha reklámozzák én annyit írtam, hogy vintage reklámokat idézi a csomagolás és hogy hangulatos..

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2012.01.27. 19:01:18

Nem rossz cucc, anno egyik első vp-s élményem volt a Hennawy (asszem így írják) kólás dohány, amivel csak annyi volt a gond, hogy ezzel ellentétben 3-4 nap után szinte totál kiszáradt az egész, és ekkor még az adag fele sem fogyott el. Ízre viszont szinte tökéletes volt, egyértelmű kóla, amihez gumicukrot ettünk, kész élmény volt! A füst ellenben konkrétan szar, köszönhetően a melasz kispórolásának. Nagy híve lettem egyébként a Sultan dohányoknak, főleg azért, mert egy ideje a helyi boltban csak ilyen van, de elég nagy választékban (persze az ár miatt már csak egyszerre egy dohányt veszek). Egyik se volt csalódás, és azzal se találkoztam még, hogy a csomagban kevesebb lett volna, mint 50 gramm. Ajánlom (ha még nem próbáltad volna) a málnás, őszibarackos, mangós aromákat, kiváló mind, füstre, ízre, illatra. Az aprítottságon pedig bicskával segítek.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2012.01.27. 21:39:23

@Mo$qUiTo:
Al-Sultan málna szintént próbálás alatt van, egyelőre nem túl nyerő. Az őszibarack meg hajajj, soha többé ne lássam :D Arról írtam is cikket, valami kegyetlen volt.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2012.01.28. 16:01:46

@-=RockerLaLee=-: Hehe, ízlések és pofonok.:D Emlékszem nekünk mennyire bejött a barackos:D

fifi011 2012.01.30. 13:13:25

@-=RockerLaLee=-:
Ha ajánlhatok teszt alanyt akkor az Al-Sultan vegyes gyümölcs dohányt ajánlom neked. Nekem az a kedvencem :)

Walcott 4 ever 2012.02.02. 15:53:21

Sajnálom ,hogy nekem a szüleim nem engedik még azt a videódat is megmutattam nekik ,de nem hatott rájuk ,mert azt mondták ,hogy csak azért mondtad ,mert vizipipás vagy ,de én úgy vizipipáznék :/
süti beállítások módosítása