HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Az úgy volt, hogy...

-=RockerLaLee=- 2009.05.25. 16:09

Ma délután felvettem még pár jelenetet a következő videóhoz, de ez egyedül nem megy.


Egyszerűen két kéz nem elég arra, hogy tartsam a kamerát meg kiszedjem a dohányt vagy begyújtsam a szenet. Pontosabban meg tudom csinálni ezeket, de a végeredmény.. nos nem olyan lenne, mint amilyennek elképzeltem. Az intro és a videó eleje az rendben is van, viszont a lényegi résszel várnom kell. Reményeim szerint kedden vagy legkésőbb szerdán kapok segítséget és akkor kész lesz az egész.

Mivel nem Fraps-es felvételekről van szó, sokkal gyorsabban fog haladni a videó összedolgozása, illetve a szinkron. Elnézést a csúszásért tényleg, ahhoz képest, hogy hétvégére ígértem jelentősen el vagyok csúszva.


De ne aggódjatok, ha ez a videó kész lesz, gőzerővel nekilátok a következő játékbemutatómnak, amit - ha minden igaz - az Ignition-höz hasonlóan TI is kipróbálhattok.

Hogy addig se unatkozzatok, menjetek ki a levegőre, jó idő van ;)
Vagy ha benn akartok maradni, nézzetek freddyD, Reactor, Angry Video Game Nerd, Lommy11 videókat, vagy ha nagyon-nagyon unatkoztok akkor az én korábbi műveimet is lessétek meg :)

Off topic: Most már a hülye agyamat eldobom >:oC   Ez az idióta Deezer tényleg csak szórakozik velem. Nem működött, így áttértem az imeem.com-ra. Most, hogy kiderült, hogy a legjobb megoldás mégsem az imeem.com, elkezdett újra működni a Deezer. De nézzétek (hallgassátok) magatok is:    Ezt nem fogom fel. Mikor megírtam a szöveget, ami piros színű még ment a Deezer-en a zenelejátszás. Feltöltöttem egy dalt, kimásoltam az embed kódját, és MÁR NEM MEGY!! Mi A FéSZKES PiCSA VAN??? Ezt képtelen vagyok felfogni ép ésszel.. ha valaki ismeri a Deezer.com-ot és tudja mitől ilyen, amilyen, az írjon könyörgöm...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr671142964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.05.25. 17:05:18

Nagyon várjuk a vizipipás videót, de legfőbbképpen a legújabb játékbemutatódat, mert, ha tényleg kilehet majd probálni, akkor a videó után azonnal lefogom tölteni, mert az Ignition egy szuper játék. :)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.05.25. 17:27:10

Akkor nem müxik az uccsó linke sem amit küldtem? (www.mp3splaylist.com/ ) mert az akkor kicsit gáz, hogy nincs egy *&@#&@ zene megosztó, beágyazó oldal vagy mifene...

peti960 · http://technika-clan.gportal.hu/ 2009.05.26. 17:25:08

1. várom a vizi pipás videot nagyon
2. most voltam kint az erdöben focizni a haverokkal
3. a Deezer.com egy NAGY FOS
4. A DEEZER MÉG MINDIG EGy NAGY FOS

AR5T7 2009.05.26. 17:39:20

Most zenét megosztani,linkelni,zenelejátszót csinálni, vagy zenét megosztani akarsz? nekem van egy pár jó tippem (:

AR5T7 2009.05.26. 17:41:18

felül a képek közül az utolsó, az nirvana akar lenni?? csak mert imádom a nirvana-t

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2009.05.27. 15:23:20

@AR5T7: Fel akarok tölteni valahova mp3-at, hogy azt listának megcsinálva egy lejátszóba ide belinkelhessem, mint pl. Deezer vagy imeem.com
Az utolsó képről: !!! Kurt Cobainnek sosem volt fekete haja! A képen Sean Danielsen látható, aki a Smile Empty Soul énekese / gitárosa. Énekstílusát mondjuk elég sokan Cobain-éhez hasonlítják, úgyhogy félig jó a tipp.

@peti960:
1. Örülök, hamarosan kész
2. Kit érdekel?
3. & 4.: Sajnos tudom.

Haló_Rendőrség_Nappal_Nincs_Szex.* 2009.06.23. 13:14:23

Szia Lalee! Most találtam egy zenefeltöltő oldalt, nem tudom, ismered-e. Nem a legújabb poszthoz írtam, mert az offolás. (: Tehát a link, ahol regisztrálni tudsz: www.psdcentral.net/forums/index.php?act=Reg&CODE=00 Nekem bevált, de azért csak óvatosan. Akárhol lehetnek vírusok. |:

Haló_Rendőrség_Nappal_Nincs_Szex.* 2009.06.23. 13:22:30

De hülye vagyok. Elfelejtettem mondani, haverom írt a nevemben. x) De Én is megnézem a linket...
süti beállítások módosítása