HTML

LaLee's Blog

Különféle netes tevékenységeim publikálására jött létre ez a blog... PC játékok, zenék, vízipipa és sok más egyéb...


E-mail: rockerlalee@vipmail.hu

Skype: lalee_blog



Info

A 9. évadtól a videók csak a YouTube-on elérhetőek, a blogra nem kerülnek fel.
A blogon ezentúl csak a zenei megjelenésekkel kapcsolatos infók frissülnek.

LiNKEK

Utolsó kommentek

Július végi helyzetjelentés...

-=RockerLaLee=- 2010.07.25. 17:23

Halihó emberek!

Nos, gondoltam írok pár sort, arról, hogy mi is zajlik mostanában a blog körül és körülöttem.

  • A héten történt egy igen kellemes változás a Rossz PC Juniorok Blogon: Killah és jómagam örök szabadságot kaptunk! Gondolom, már mindenki ismeri a történetet, nem is akarok sokat hozzáfűzni, csupán 2 észrevételem van.
  1. Az egyik, hogy szerintem a magánélet és a blogolás 2 külön dolog és csak azon lehet segíteni, aki hagyja magát. Ebből kifolyólag szívből mondhatom, hogy örülök neki, hogy így történt. Ismét kiderült egyesekről, hogy milyenek is valójában, és egy teherrel kevesebb van a vállamon most már :)
     
  2. A másik dolog, már szerintem egy régebbi lemez: Olvastam, hogy 1-2 kommentben adott emberkék azzal érveltek 'ellenem', hogy "mert a saját blogjával se foglalkozik" és hasonlók. Szóval, hogy tiszta legyen a kép, ismét elmondom:

Ehhez a bloghoz, illetve, ahhoz, hogy én mikor, milyen rendszerességgel írok senkinek semmi köze nincsen. Ergo, ezzel jogosan érvelni nem lehet, illetve felém semmiféle követelésetek nem lehet gyakorlatilag, és ebből következően én sem tartozom semmiféle magyarázattal vagy határidővel senkinek sem. Remélem, mostmár mindenkinek érthető :]

 

A blogtémát tovább boncolgatva: LaLee's Games 3. évad, esetleges új rovat, és a költözésről.

  • Mint azt írtam korábban, hamarosan el fog költözni a blogom egy másik címre, másik szolgáltatóhoz. Az ottani blogmotort viszont újra kellett írni, a hozzám hasonló költözőmadarak igényei miatt, ez viszont - sajnálatomra - a vártnál több időt vesz igénybe. 
     
  • Az majdani megújult LaLee's Blog-hoz egyébként már komolyabban fogok hozzáállni. Nem célom olyan 'profi' informatív oldalt vezetni, mint pl. a Maximum Games vagy a Power-ON csapatok, inkább egy úgymond profi-homemade jelleget szeretnék képviselni. Tuti, hogy nem fogok híreket közölni a játékvilágból, nem lesznek bemutatók demókról és bétaverziós játékokról, csak a megszokott rovatok,  írásos tesztek, játékbemutatók illetve adott helyzetben minivideók, kiegészítők, amiket megpróbálok kicsit rendszeresebben készíteni, hiszen alapanyag mindig van bőven. Másik nem titkolt célom az oldalon lévő, 'Mikor lesz már Live-adás?' adások megreformálása: interaktívabbá és rendszeresebbé tétele.
     
  • Az új játékbemutató-évad munkálatai folynak, intro és hasonló dolgokat csinálgatom mostanság. A 3. LaLee's Games évadot már teljesen az új oldalnak szánom, úgyhogy ezen az oldalon új játékbemutató és egyáltalán videó nem lesz, viszont írásos tesztet, vízipipa írásokat, esetleg Zene Nagyjait szeretnék publikálni a továbbiakban is. Ha kommentben írnátok arról, hogy hogy tetszik nektek az Írásos Tesztek rovat, annak örülnék. Kíváncsi vagyok, mert nem tartom magam valami nagy írónak. Ezeket a cikkeket is úgy írom le, mintha a videók alá mondanám fel a szöveget :) 
     
  • Új rovat: mostanában egyre több olyan gondolat és téma van a fejemben, amiről szívesen írnék, de igazából egyik meglévő rovatba sem illene bele. Ezért gondoltam, hogy indítok egy új rovatot, ahol az ilyen írások kaphatnak helyet. Többek közt szeretnék írni egy átfogó cikket, amiben tanácsokat, tippeket, és a véleményemet mondom el a kezdő videósoknak (tehát egyfajta tutorial lenne), illetve úgymond 'véleménykifejtős' cikkeket, amelyben feldobok egy témát, leírom róla a véleményemet, majd kommentekhez várom a Ti véleményeteket is (természetesen kultúrált megnyilvánulásokkal).
     
  • Esetleg lenne olykor-olykor 'nyílt nap', ahol egy chatablak (és akár egy livestream adás) segítségével 1-másfél órán át közvetlenül kérdezhettek tőlem vagy akár a live adás tagjaitól.
     
  • Hmm.. kifelejtettem valamit? Áh, igen. Második Kérdezz - Felelek. Könyörgöm ne kérdezzétek meg többször, hogy mikor lesz: augusztus legvége - szeptember környékén. Pont.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rockerlalee.blog.hu/api/trackback/id/tr1002175030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e.h. 2010.07.25. 19:40:39

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ soká lesz a kérdezz felelek :( :( :( :(
viszont a 'nyílt nap' tetszik

freddyD 2010.07.25. 22:52:05

Juniornál mi történt?Erről lemaradtam

Jáger.XD.György 2010.07.26. 11:15:49

juhuuuuuuuuuuu nyílt nap :D

haveeer 2010.07.26. 18:17:17

hupsz akkor rám hari van :( mert én is említettem,hogy nem nagyon foglalkozol a blogoddal.SRY

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.07.26. 19:30:18

@Laja (HT):
Én nem haragszom senkire, nem azért írtam, csupán tájékoztató jelleggel.

Davipi 2010.08.02. 00:32:04

Én igazából csak a vizipipa-tesztek miatt nézem/néztem ezt az oldalt, ha továbbra is lesznek annak örülnék :)

Dj.Pk 2010.08.04. 12:09:56

Szerintem a nyílt nap valamint a szöveges bemutató is jó ölet, mert van akinek(nem saját példa) nem működnek a videók...
süti beállítások módosítása